فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 567
  • بازدید دیروز : 766
  • بازدید کل : 4055549

لوسیون ضد آفتاب spf30-Solait


لوسیون ضد آفتاب spf30-Solait

 

 

اطلاعات بیشتر از "لوسیون ضد آفتاب spf30-Solait"



لوسيون ضد آفتاب با درجه حفاظت 30
داراي خاصيت محافظت از پوست در برابر اشعه هاي uva – uvb آفتاب
داراي خاصيت دوبرابر در برابر شسته شدن از روي پوست در مواقع شنا ( خاصيت ضد آب )
فاقد مواد معطر كننده
حاوي butyrospermum parkii butter (شی باتر )
حاوي گليسرين به عنوان آبرسان قوي
معرفي اجمالي SHE BUTTER
شی باتر
عصاره طبیعی دانه یک درخت آفریقایی به نام VITELLARIA PARADOXA است.روغن شی باتر بعلت داشتن سینامیک اسید ،یک مرطوب کننده گیاهی موثر است و بهترین انتخاب برای افرادیست که میخواهند از مواد سفت کننده طبیعی پوست استفاده نمایند. Shea Butter

شی باتر یکی از شگفتی های طبیعت است که هزاران سال است که برای مراقبت از پوست در بین مردم آفریقا استفاده می شود. در آفریقا درخت شی مقدس درنظر گرفته میشود و دلیل آن هم اعطای خواص سلامت و زیبایی به پوست است.
با کشف راز زیبایی پوست ملکه نفرتیتی مصر، مردم بیشتری به استفاده از عصاره درخت شی روی آوردند و به خواص جادویی آن پی بردند.راز این زیبایی و شادابی پوست وی، استفاده از شی باتر بود چراکه این گیاه، خاصیت بازسازی پوست، محافظت از آسیب های محیطی از جمله نورخورشید، رطوبت رسانی به پوست و جلوگیری از پیری پوست را دارد.
شی باتر چیست؟
کره درخت شی، روغنی است که از هسته محصول درخت شی استخراج می شود. این درخت که نام اصیل آن Butyrospermum parkii است، در ساوارنا، غرب آفریقا رشد می کند. نام انگلیسی این درخت از نام بامبارای آن (Shii) گرفته شده است که به معنی “مقدس” است. این درخت 60 فوت طول دارد و 200 سال عمر می کند. تا 20 سال میوه ای ندارد و بعد از 20 سال میوه ای می دهد که از آن میوه عصاره معجزه آسای پوست را تهیه می کنند. ملکه نفرتیتی که به زیبایی شهرت دارد بصورت مداوم از این گیاه بر روی پوست خود استفاده می کرد.
اثرات شی باتر بر پوست
عصاره شی باتر، غنی از ترکیبات باارزشی است که شامل چربی های اشباع نشده غیرصابونی، اسیدهای چرب ضروری، فیتوسترولها، ویتامین E و D، پروویتامین و النتوین می باشد. این ترکیبات اثرات اعجاب انگیزی بر روی پوست دارند. ترکیبات موجود در شی باتر، اثرات زیر را بر روی پوست دارد:
– کاهش دهنده چین و چروک ریز و سطحی پوست به دلیل آنتی اکسیدان بودن آن
– مرطوب کننده عمیق پوست
– تحریک کننده برای میکروسیرکولاسیون سطحی
– محافظت از پوست در برابر اشعه UV
– افزایش مقاومت پوست دربرابر آلودگی های محیط
گليسرين
گلیسیرین می تواند رطوبت را به خود جذب کند بنابراین وقتی روی پوست قرار می گیرد می تواند رطوبت را جذب خود کند و به پوست انتقال دهد و در این روزهای سرد و خشک زمستانی، پوست شما را از خشكي و شكل گيري ترك هاي پوستي نجات دهد.
در واقع گلیسیرین قدرت حفاظتی پوست را بالا می برد تا بتواند مواد شیمیایی مضر را دفع کند و در عوض میزان بیشتری آب در خود نگه دارد و در نتیجه پوست کمتر خشک می شود.
بعضی از پزشکان عقیده دارند گلیسیرین بهترین ماده برای جلوگیری از خشک شدن پوست است ولي بهتر است به تنهايي استفاده نشود و در تركيب با ساير مواد و به صورت كرم استفاده شود .
گلیسیرین از آن جمله موادي مي باشد که می تواند رطوبت را به پوست بازگرداند، بدون آن که آن را چرب کند. علاوه بر این، منافذ پوستی را هم مسدود نمی کند.
استفاده از ماسک هاي حاوي گلیسیرین می تواند شما را از شر پوست های مرده و کدر خلاص کند و با آبرسانی به پوست آن را درخشان نمايد


به مقدار نیاز

جهت خرید و مشاوره با ما در ارتباط باشید

09100262983

 

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1760

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما