فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 263
  • بازدید دیروز : 128
  • بازدید کل : 4050835

کتاب صوتی راز ثروت شدن من


کتاب صوتی راز ثروت شدن من

راز ثروت چیست؟ قوانین ثروتمندی چیست؟ راههای ثروتمند شدن از دیدگاه شما چه چیزی میتواند باشد؟ روانشناسی ثروت آیا میتوانید ما را به پول و ثروت فراوان برساند؟ با ما همراه باشید و مقالات وب سایت را در زمینه ثروت و راههایی ثروتمند شدن (جذب ثروت) دنبال کنید تا به ثروت انبوه برسید.

دانلود قسمت اول و دوم

این چیزهایی که می‌خواهم به شما بگویم را در هیچ کجای اینترنت نمی‌توانید پیدا کنید. خودم از یک پیرمرد میلیاردر نطنزی در پمپ بنزین مورچه‌ خورت پرسیدم که اگر بخواهی دوباره از نو شروع کنی چه‌ کار می‌کنی؟ پیرمرده به من گفت سر هر کاری می‌ روم تا بتوانم ۱۰۰ هزار تومان در بیاروم. بعد با آن یک اتو می‌خرم تا کُت و شلوار چروکم را اتو بکشم تا موقعی که می‌خواهم خودم را در دایره افراد موفق جا کنم، حداقل ظاهر کار را داشته باشم. اگر موفق شوی خودت را وارد حلقه‌ی آدم‌های موفق کنی یا یک شغل خوب به تو پیشنهاد می‌کنند یا یک موقعیت عالی در اختیارت قرار می‌دهند.

توصیه‌ی یک پولدار

البته بنده خدا می‌خواست به من بگوید که “کار، کار می‌زاید” که یادش افتاد ماشینش را دزدیدند و حواسش پرت شد. در کل منظورش این بود که اگر موقع کار عرضه داشته باشی تا با مردم ارتباط مثبت برقرار کنی، می‌توانی علاوه بر همان کار یک کار جدید هم بگیری و چه بسا با رد و بدل کردن دو تا شماره تلفن، طرف را مشتری خودت بکنی. آخه مردم با آدم خوش سر و زبون راحت‌تر کار می‌کنند تا با آدم عبوس و کم حرف.

من راز ثروت را کشف کردم !! (جذب ثروت - قوانین ثروتمندی)
بگذریم. یکی از خواننده‌های مجله اینترنتی آموزنده برایمان نامه‌ای نوشته به این مضمون: … بنده در اوایل کار کردنم مشغول به کار بازاریابی شده بودم که اصلاً از آن خوشم نمی‌آمد. دوست داشتم هر چه سریع‌تر با پول خودم کار کنم نه این‌که بلا نسبت شما مثل سگ پا سوخته از این مغازه به آن مغازه بدوم. اتفاقاً همان موقع‌ها بود که هر جا می‌رفتی ۱۰ فروند مهندس نشسته بودند و مردم را Present می‌کردند. اینجا را فعلاً داشته باشید. فرد دیوانه‌ای را می‌شناختم که یک‌بار به من گفت: کاش ۱۰۰۰ تا دوست داشتم. بهش گفتم چرا؟ گفت اونوقت می‌تونستم از هر نفر ۱۰۰۰ تومن قرض بگیرم و یک میلیون تومان داشته باشم که البته هیچ‌وقت پول را پس نمی‌دادم و ۱۰۰۰ تومن هم ارزش پیگیری ندارد. البته این مدل اقتصادی در سطوح بسیار بالا به شدت جواب می‌دهد اما چیزی که در ذهن آن فرد می‌گذشت خواب و خیالی بیش نبود! دوباره برگردیم به داستان. در همان اثناء که Gold Quest, Gold Mine و Swiss Cash و غیره و ذلک کله مردم را حسابی داغ کرده بودند، خبر آمد که آن فرد روانی سرشاخه‌ی بسیار گولاخی در یکی از همین بیزینس‌های کفتارپروری شده است و همین‌طور که زیرشاخه‌هایش مثل سونامی در حرکت‌اند، او هم در حالی که کُت و شلوار Taylor Made انگلیسی تنش است خاویار می‌خورد و جعفر جنی را هم استخدام کرده تا ببر مایک تایسون را در یک چشم بهم زدن برایش بیاورد.

من هم به هوای این‌که سکه در زمین بکارم و بعد از چند وقت درخت پول از زمین در بیاید، سه سوته پرزنت شدم و در طی مراسمی حماسی، سوگند وفاداری به بالاشاخه‌ای‌ها یاد کردم و با ۵۰ هزار تومن وارد کارزار شدم. آقا چشم‌تان روز بد نبیند… بس که قدمم خیر بود از فردای ورود من، خونِ تمام اقتصاد دانان ایران مثل آب قلیان به قُل قُل در آمد و روزی ۲۵ساعت در تلویزیون حاضر می‌شدند تا پته‌ی این پرزنتی‌ها را روی آب بریزند. چند روز بعد دوباره آن آدم مجنون را دیدم که به دریوزگی افتاده بود و مثل گربه خودش را به پر و پای مردم می‌مالید تا چیزی جلویش بندازند. این جریان انقدر درد داشت که تا چند وقت دیکلوفناک می‌خوردم تا درد و ورم فرونشیند. اگر پول همین دیکلوفناک‌ها را کنار گذاشته بودم، اکنون یک داروخانه داشتم و پول پارو می‌کردم. یعنی اوضاع جوری شده بود که کم مانده بود پینوکیو ظاهر شود و سرش را به نشانه‌ی تأسف برایم تکان بدهد.


مقالات روانشناسی ثروت

  • اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، پولتان را با استفاده از این ۱۰ اصل مدیریت کنید
  • مدیریت مالی به سبک ثروتمندترین مرد بابل
  • مهمترین قوانین ثروتمند شدن - رمز و راز ثروت
  • چگونه به یک میلیونر خودساخته تبدیل شویم؟
  • پولدار شدن سخت است اما پولدار ماندن سخت‌تر!
  • ۳ اصل ساده برای پولدار شدن و پولدار ماندن

چند وقتی به همین منوال گذشت تا این‌که روزی یکی از دوستانم گفت شب حاضر شو تا برویم عروسی یک بنده‌خدایی که در باغ برگزار می‌‎شود. آخه دروغ چرا؟ راستش را بخواهید یک لحظه شیطان گولم زد و درِ گوشم گفت عروسی مختلط است. من هم حسابی تریپ زدم و دوش ادکلن گرفتم و عازم عروسی شدم. رسیدیم به باغ و دیدیم زهی خیال باطل. زنانه و مردانه با یک چادر برزنتی از هم جدا شده بود. انگار قرار نبود چیز جالبی در زندگی من اتفاق بیفتد. رفیقم که از دوستان داماد بود من را به کل یادش رفته بود و رفته بود سر میز رفقای خودش قاه قاه می‌خندید. با دستی درازتر از پای شتر و لب و لوچه‌ای آویزانتر از منقار پلیکان رفتم و در کنج مجلس تنها میز خالی را پیدا کردم و روی یکی از صندلی‌هایش نشستم. چند دقیقه‌ای از خودم پذیرایی کردم که دیدم فرد شکم گنده‌ و گردن کلفتی سیگار به دست، خرامان به طرف میز من می‌آید. احتمال دادم به این خاطر به سمت میز من آمده که نمی‌خواسته دود سیگارش کسی را اذیت کند. همین‌طور هم بود. از من اجازه گرفت و روبرویم نشست. کم کم سر صحبت را با هم دیگر باز کردیم و با یکدیگر آشنا شدیم تا این‌که متوجه شدم طرف بساز و بفروش است و برج بالا می‎برد. تنها چیزی که به عقلم رسید این بود که تمام اعتماد به نفسم را جمع کنم و از او بپرسم که آیا به نیروی کار پرانرژی احتیاج دارد یا نه؟ او هم گفت اتفاقاً تازگی‌ها سرم خیلی شلوغ شده و دنبال کسی می‌گشتم که قسمتی از کارهایم را به او بسپارم. حدس بزنید شغل بعدی‌ام چه بود؟ مدیر کارگاه ساختمانی! کافی بود چند سال زیر دست این آدم کار کنم تا آینده‌ام تأمین شود. صبح کله سحر بلند می‌شدم، با جدیت کار می‌کردم، چیز یاد می‌گرفتم و جای شما خالی خوب هم پول در می‌آوردم و تمام این‌ها به این خاطر بود که من در شبی که لباسی مرتب بر تن داشتم و بوی ادکلن می‌دادم، با اعتماد به نفس توانستم با یک فرد دیگر ارتباط برقرار کنم و آسانسوری برای بالا رفتن از پله‌های ترقی برای خودم پیدا کنم. اکنون هم بعد از گذشت چند سال، خودم برای خودم کار می‌کنم. قسمتی از پولم را در کار زمین انداختم و با قسمتی دیگر سهام خرید و فروش می‌کنم .


راه‌های بسیار زیادی برای پولدار شدن وجود دارد. عموماً از یک فرد پولدار انتظار می‌رود که از جنبه‌های مختلف، نسبت به عامه‌ی مردم، فرد باهوش‌تر و باشعورتر و خوش‌برخوردتری باشد اما خود من حداقل صد نفر پولدار می‌شناسم که نه سواد درست حسابی دارند، نه فرهنگ بالا و نه اخلاق خوب. بنابراین نسبت به توانایی‌های خود شک نکنید. فکر نکنید که برای پولدار شدن حتماً باید نبوغ استیو جابز را داشت. اگر می‌خواهید سریع‌تر از حد نرمال پیشرفت کنید فقط به فرصتی برای نشان دادن توانایی‌های خود احتیاج دارید. با به جا گذاشتن یک اثر روانی قوی از خود بر روی افراد دیگر این فرصت‌ها را برای خود ایجاد کنید. انرژی گذاشتن و تخصص داشتن چیزی است که در مراحل بعد به کمک شما می‌آیند.


من راز ثروت را کشف کردم !! (جذب ثروت - قوانین ثروتمندی)
خیلی از سؤال اصلی خودمان دور نشویم. چگونه در سریع‌ترین زمان ممکن‎ پولدار شویم؟

 

نکات کلی

۱- دست از یادگیری برندارید:

مدل حاجی‌بازاری را کنار بگذارید. دنیای کنونی در حال تغییر است و کسانی برنده هستند که اطلاعات بیشتر، دقیق‌تر و به‌روزتری نسبت به بقیه داشته باشند. تا می‌توانید درباره موفقیت، کسب مهارت و هر چیزی که اپسیلونی ذهن شما را برای کسب موفقیت و ثروت باز می‌کند، کتاب بخوانید. به‌خصوص زندگی‎نامه‌ی آدم‌های موفق. واقعاً فکر می‌کنید اگر کتاب اعتراف‌های یک تبلیغات‌چی را بخوانید هیچ چیزی درباره بیشتر پول در آوردن یاد نمی‌گیرید؟ یعنی اگر زندگی‌نامه‌ی استیو جابز را بخوانید هیچ ایده‌ای به ذهن‌تان خطور نخواهد کرد؟ اگر می‌خواهید سریع‌تر از هم سن و سال‌های خود پول در بیاورید می‌توانید با این کتاب‌ها دوپینگ کنید.

۲- از مردم فراری نباشید:

هر وقت پولدار شدید بروید تنهایی یک جزیره بخرید و یک سری کروکودیل آدم‌خوار رود نیل را هم بگیرید و در ساحل رها کنید تا هیچ‌ احدی به سرش نزند که مزاحم‌تان شود. اما تا آن موقع نیاز دارید تا در بین مردم جاذبه داشته باشید. باید طوری رفتار کنید که بود و نبود شما در جمع احساس شود .
هیچ کسی از مادرش که متولد شده با این خاصیت به دنیا نمی‌آید. شاید بعضی‌ها به صورت ذاتی اخلاق‌هایی داشته باشند که آن‌ها را در این راه کمک کند، اما کسانی در این زمینه بهتر از بقیه هستند که یاد بگیرند، مطالعه کنند، مطلب بخوانند و آموخته‌ها را تمرین کنند.

۳- سخت کار کنید:

اگر می‌خواهید بعد از چند سال بینی‌تان را با پول پاک کنید، باید حداقل در سال‌های اولیه حسابی زحمت بکشید تا تمام ریزه کاری‌های کارتان را یاد بگیرید. چه خودتان کاری را از صفر شروع کردید و چه برای کس دیگری کار می‌کنید، تا کار را از خودتان ندانید و برای آن زحمت نکشید نه چیزی یاد می‌گیرید، نه پیشرفت می‎کنید و نه پولی از آن کار در می‌آورید.

۴- ریسک‌ پذیر باش:

این بدان معنا نیست که چشم بسته قمار کنید. ریسک‌های هوشمند و حساب شده شانس موفقیت را تا حد بسیاری بالا می‌برند. کسی که تمام پولش را در بانک خوابانده مطمئناً به جایی نخواهد رسید. کسی هم که با نیم ساعت تحقیق کردن درباره پرورش شترمرغ، ناگهان نصف سرمایه‌اش را خرج این امر می‌کند دیوانه است. درباره هر سرمایه‌گذاری اطلاعات کسب کنید و با پردازش صحیح این اطلاعات و مشورت با افراد ذیصلاح اقدام کنید.

 

نکات ریز

۱- وارد شغلی بشوید که جا برای پیشرفت داشته باشد:

پول و پیشرفت سریع در این مسیرها بدست می‌آید. مثلاً زمانی که مهاجران اولیه امریکا ساکشان را در بیابان روی زمین می‌گذاشتند، کسی که نجاری بلد بود و می‌توانست خانه و اصطبل بسازد نانش در روغن بود.


۲- برای معتبرترین شرکتی که می‌توانید کار کنید:
این کار باعث می‌شود اعتبار بیشتری پیدا کنید و کار را برای گسترش ارتباطات‌تان راحت‌تر می‌کند.


۳- تخصص کسب کنید:
سعی کنید در یکی از زمینه‌های کاری‌تان چنان متخصص شوید که کسی نتواند روی دست‌تان بلند شود. دنیای امروز دنیای تخصص است. کسی این خاصیت را بدست خواهد آورد که عاشق یادگیری باشد. شما را به‌عنوان یک برنامه نویس در شرکتی استخدام کرده‌اند و هر روز وظایف چالش برانگیزی به شما محول می‎‌شود. اگر اهل جست و جو و یادگیری باشید نه تنها وظیفه‌ی خود را انجام داده‌اید بلکه بعد از چند وقت برای خود غولی خواهید شد که تمام شرکت‌های معتبر برای داشتن‌تان سر و دست می‌شکنند.


۴- از چند جا درآمد داشته باشید:
البته نه به آن شیوه‌ای که سازمان بازرسی کل کشور را عصبانی کند (چند شغله‌های دولتی). اگر کاری را در حد تخصص یاد گرفته‌اید شروع کنید درباره آن مطلب بنویسید، مشاوره بدهید و تدریس کنید و از تمام این‌ها پول در بیاورید.


۵- هرز نچرخید:
آدمی که علاف باشد می‌خواهد پول‌هایش را خرج اَتینا کند. انقدر کار سر خودتان بریزید که وقت پول خرج کردن نداشته باشید. وقت مفید‌تان را در چرخه‌ای از کار و یادگیری بگذرانید و البته به اندازه استراحت کنید تا از کارتان زده نشوید.
زمان موضوعی است که موفقیت و ثروت به آن گره خورده است. از دست دادن زمان یعنی از دست دادن فرصت غیر قابل بازگشت


۶- یک شرکت بزنید:
کدام آدم میلیاردی را می‌شناسید که شرکت نزده باشد؟ راستش من چند نفری را می‎شناسم که شرکت نزده‌اند. اما خودم می‎روم پیدای‌شان می‌کنم و مخ‌شان را می‎زنم تا این‌ کار را بکنند. جدای از شوخی، تأسیس شرکت کار خیلی آسانی است و اگر مقدار کمی پول داشته باشید می‎توانید به یکی از آگهی‌های ثبت شرکت‌ها در روزنامه همشهری زنگ بزنید و با پرداخت کمی پول شرکت‌تان را رسماً ثبت کنید. منتها این‌که چه‌طور شرکت را اداره کنیم مهم است. شرکت‎های موفق کارشان را این‌طور شروع نکرده‎اند که یک‌شبه ۵۰ نفر را استخدام کنند و ۱۰ میلیون دلار در حلق شرکت بریزند و بسم الله بگویند. این‌ها کارشان را از دفاتر خیلی کوچک و محقر شروع کرده‌اند و حالا شده‌اند غول‎های چند ملیتی. همین شرکت پیکسار که استیو جابز آن‎را خرید و آن را به این عظمت درآورد، شرکتی بود که در شروع کار چند نفر گرافیست کامپیوتری با ذوق را دور هم جمع کرده بود و انیمیشن‌های کوتاه و بسیار ساده می‎ساخت.

امیدواریم از خواندن این مقاله مطالب مفیدی دستگیرتان شده باشد. بدیهی است که آدم از خوردن و خوابیدن تنها به جایی نمی‎رسد. به خودتان متکی باشید و به صورت هوشمندانه زحمت بکشید تا خیلی سریع‌تر از آن‎چه تصور می‎کنید به موفقیت دست پیدا کنید. حرکت از شما، آرزوی موفقیت از ما.


مبلغ واقعی 493,000 تومان    80% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 98,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 4486

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما