فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 82
  • بازدید دیروز : 294
  • بازدید کل : 4039147

آموزش گام به گام تمام اصول و قواعد کسب درآمد میلیونی از پیام رسان تلگرام


آموزش گام به گام تمام اصول و قواعد کسب درآمد میلیونی از پیام رسان تلگرام

آموزش گام به گام تمام اصول و قواعد کسب درآمد میلیونی از پیام رسان تلگرام

*** کتابی که پیش روی شماست به جرأت میتوان گفت با اختلاف بسیار زیادی کاملترین و جامع ترین کتاب در زمینه کسب درآمد میلیونی از تلگرام می باشد که میتوان آنرا یک الگو برای نویسندگان دیگر دانست و شما از مطالعه دقیق و سطر به سطر آن لذت خواهید برد و می توانید پ


9,900 تومان خرید

*** تلگرام جای خندیدن و سرگرمی انسانهای بی فکر و بی مغز است...

 

ما تمام معادلات تلگرام را با انتشار این کتاب به هم ریختیم...

 

« آموزش گام به گام تمام اصول و قواعد کسب درآمد میلیونی از تلگرام »

 

این محصول ارزشمند حاصل ماه ها تلاش و زحمت بی دریغ همکارانمان شامل بیش از ۱۵۰ صفحه آموزش ریز به ریز و گام به گام و صفر تا صد بیش از ۲۴ ترفند و تکنیک هاییست که هر یک از آنها می تواند شما را در مدت زمان خیلی کوتاه به اولین درآمد میلیونیتان از تلگرام برساند.

 

* یک دایرة المعارف جامع و کامل شامل تمام اصول و قواعد کسب درآمد میلیونی از تلگرام را در اختیارتان قرار خواهیم داد تا زندگیتان را متحول کنیم.

 

ـ آموزش ریز به ریز بیش از ۲۴ روش فوق العاده کسب درآمد میلیونی از پیام رسان تلگرام که قطعا و بصورت صد در صد تضمینی می تواند شما را به درآمد فوق العاده ای برساند.

 

 

ـ آموزش ۴ ترفند درآمد زایی میلیونی از تلگرام بدون داشتن کانال و یا گروه و از همان روز اولی که این بسته را دریافت می کنید به همراه آوردن نمونه درآمد زایی های میلیونی از این ۴ ترفند که محصول را به محصولی بی نظیر و فوق ارزشمند تبدیل می کند .

 

 

ـ آموزش کامل درآمد زایی از تلگرام بدون داشتن کانال و یا گروه که برای اولین بار در ایران ارائه شده است.

 

 

ـ آموزش کامل ساخت و اداره کانال و گروه و ۲۳ ترفند افزایش اعضای کانال که در هیچ دوره آموزشی ای نخواهید آموخت.

 

ـ آموزش صفر تا صد ساخت استیکر و ربات در تلگرام.

 

ـ آموزش بیش از ۵۵ نکته حیاتی و مهم برای کسب درآمد میلیونی از پیام رسان تلگرام که هیچکس چنین نکات طلایی ای را در اختیارتان قرار نخواهد داد.

 

ـ آموزش تمام اصول و قواعد تبلیغ گذاری و تبلیغات که در هیچ کلاس درسی نخواهید آموخت..!!!

 

ـ آموزش ترفندهای کاربردی پیام رسان تلگرام که قطعا تک تک آنها شما را شگفت زده خواهند کرد

 

ـ آموزش درآمد زایی از تلگرام حتی بدون داشتن گوشی اندروید...!!!!!

 

 

مطمین باشید هیچ نکته ای را از قلم نینداخته ایم...

 

*** کتابی که پیش روی شماست به جرأت میتوان گفت با اختلاف بسیار زیادی کاملترین و جامع ترین کتاب در زمینه کسب درآمد میلیونی از تلگرام می باشد که میتوان آنرا یک الگو برای نویسندگان دیگر دانست و شما از مطالعه دقیق و سطر به سطر آن لذت خواهید برد و می توانید پس از اتمام مطالعه دقیق آن کسب و کار میلیونی خود را در کمترین زمان ممکن با تلگرام آغاز نمایید.در این کتاب هیچ کم فروشی ای نشده و هیچ مطلبی را برای خودمان نگه نداشته ایم و هر آنچه از تلگرام و کسب درآمد از آن می دانستیم در طلب اخلاص در اختیارتان قرار داده ایم چون شما را لایق بهترین ها می دانیم.

 

*** در تمام اوقات تألیف کتاب تمام آرزو و امیدمان این بود که بتوانیم گره ای از مشکلات اقتصادیتان باز کنیم و هدفمان این بود که بتوانیم گوشه ای از گرفتاری های مالی هموطنانمان را سر و سامان دهیم.

 

# با این کتاب بی نظیر و ارزشمند می توانید هر چقدر زمان برای استفاده از پیام رسان تلگرام می گذارید «چه یک ربع در روز چه یک ساعت و چه ۴ ساعت در روز » با همان زمان کسب و کار میلیونی خود را از دنیای میلیونی تلگرام آغاز کنید.ما همه چیز را به شما آموزش خواهیم داد.

 

 

 

قیمت این کتاب ارزشمند قطعا بیشتر از این ها خواهد بود ولی چون آرزویی جز موفقیت و حل شدن گره ای از مشکلات اقتصادی قشر ضعیف جامعه پیش رو نداشتیم حداقل قیمت ممکن را برای کتاب در نظر گرفته ایم و از شما خواهشمندیم پس از مطالعه کتاب ما و همکارانمان را از دعای خیرتان بی بهره مگردانید.


9,900 تومان خرید
اگر سوال یا مشکلی در خرید از سایت دارید، لطفا ویدیوی راهنمای خرید از سایت را ببینید.
 

محصولات تصادفی

دوره آموزش مجازی MBA

دوره آموزش مجازی MBA

 
بانک گروه های تجاری تلگرام شامل بیش از ۳۵۰ گروه ارزشمند

بانک گروه های تجاری تلگرام شامل بیش از ۳۵۰ گروه ارزشمند

بانک و منبع ارزشمند و فوق العاده بیش از ۳۵۰ گروه تجاری و کسب و کار و اقتصادی و خرید و فروش و مشاغل تخصصی و تبلیغاتی و ... در پیام رسان تلگرام که زندگی اقتصادی شما را متحول خواهد کرد. اگر شما نیز به دنبال گروه های تجاری تلگرام در زمینه های مختلف میگردید
سریال آموزشی زبان انگلیسی Extra

سریال آموزشی زبان انگلیسی Extra

برترین سریال آموزشی زبان انگلیسی
 
 

  انتشار : ۷ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 2051

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما