این پکیج برای کسانی است که تصمیم گرفتهاند، به صورت علمی و عملی با دنیای فروش و بازاریابی آشنا شده، و از تکنیک های عملی این دوره در جهت ارتقای کسب و کار خود استفاده کنند.
در این پکیج ، سعی کرده ایم با بیانی مناسب و استفاده از سرفصل هایی که مرتبط با کسب و کارها و فروش آن ها می باشد استفاده کنیم.
انتظار می رود در پایان دیدن این پکیج، چنانچه دارای کسب و کاری هستید، که در حوزه فروش آن مشکل دارید، بتوانید مشکلات خود را حل کنید و به یک سیستم پرفروش در سیستم کاری خود دست پیدا کنید. و همچنین در سال اول حداقل 40 درصد افزایش فروش را در سیستم کاری خود تجربه کنید.
اگر مدت هاست که به دنبال فروش بیشتر هستید، در این پکیج جامع مواردی مطرح می شود، که بی شک میتواند به شما کمک بسیاری کند.
فروش، کار آسانی نیست!
فروش از طریق فرآینده روانشناسی علاقمندان به دست می آید، منتهی اصلا کار آسانی نیست، و این کار به سال ها تجربه و تلاش نیاز دارد. معتقدیم همچنان خودمان هم در حال آموزش و روش های نوین فروش و بازاربابی هستیم. حداقل باید چند ماه تا یک سال زحمت بکشید. ولی هنگامی که کسب و کارتان به نتیجه میرسد، مشاهده حساب بانکیتان، زحمات چند ماهه و یا بعضا چند ساله را، به تجربهای شیرین تبدیل میکند.
تمام آموزه های این پکیج آموزشی را در کسب و کار سمینارما استفاده کرده ایم، و از نتایج استفاده از این بسته بسیار خوشحال هستیم.
به همراه این پکیج ما راه های سخنوری و سخنرانی و اعتماد به سخن گفتن را به شما عرضه خواهیم کرد تا با مشتریان خود بدون رو درباسی در ارتباط باشید.
معرفی ترم اول این پکیج آموزشی:
اصول ارتباط با مشتری ایرانی:
فروش ذاتی است یا اکتسابی؟
دسته بندی تفکرات در فروش و مذاکره
فروش سنتی: برابری عرضه و تقاضا
فروش مدرن: برابر کردن عرضه و تقاضا
مفهوم بازاریابی مدرن
شناخت نیازهای یک بازار هدف معین
نقطه دلفینی در فروش چیست؟
بهره گیری از پوشش رسمی
پیش دستی در برقراری ارتباط موثر
مشاور بودن
ثبات شخصیت
تکنیک بحث نکردن
چه زمانی ساده و روان و چه زمانی تکنیکال صحبت کنیم؟!
اصول روانشناختی ارتباط با مشتری
شناخت برتری های کسب و کار
شناخت الگوی کسب و کار
فروش کالا به خود
سهم بازار و شناخت فرصت ها
اشتراک بنفیت ها
پذیرش امتیازات و جایگزینی بنفیت ها
اصول اعتماد سازی از راه خرید بنفیت ها
سناریوی خلاق
برانگیختن انگیزه و استفاده از درد و تسکین
شناخت بنفیت ها و استفاده به جا از آنها
ناچیز جلوه دادن بهای کالا
آنالیز پارتیزانی
بهره گیری از زبان بدن
اجازه به مشتری برای پرزنت کردن خودش
چهار تیپ اصلی شخصیتی در فروش
اصول رابطه در فروش
اصول اعتماد سازی در فروش
اعتماد سازی از راه بهره گیری از برتریها
انواع بازاریابی در تعریف عام
فروش اسلایسی
اهمیت شناخت حریم ها
اصول پرزنت
اهداف بازاریابی
جذب مشتری
وفاداری مشتری
گسترش بازار هدف
ارتباط سمی مستقیم
اصول مدیریت ارتباط با مشتری
دسته بندی جزیی مشتریان
بهره گیری از بازاریابی مناسبتی
خرید بسته آموزش این ترم به صورت پستی می باشد.جهت سفارش ارسال به سبد ارسال کلیک نمایید بعد پرداخت وجه سته برای شما ارسال خواهد شد.
مبلغ واقعی 150,000 تومان 1% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 148,500 تومان
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا