فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1609
  • بازدید دیروز : 766
  • بازدید کل : 4056591

مشاوره راه اندازی و بازاریابی کسب و کار


مشاوره راه اندازی و بازاریابی کسب و کار

مشاوره راه اندازی و بازاریابی کسب و کار


کسب و کار آنلاین خود را از همین امروز آغاز کنید و برای سال های آینده یک سرمایه گذاری مطمئن را به انجام برسانید.

در این راه من، بصیر جعفرزاده مدرس و مشاوره بازاریابی دیجیتالی به شما کمک می کنم تا گام به گام جلو بیاید.

اگر ایده ای برای کسب و کار خود ندارید بهتر است که این صفحه را ببندید و بقیه مطالب را نخواهید چون کمکی از دست من بر نمی آید.

چه مشاوره های شما توسط من خواهید شد:

  1. مدل کسب و کار شما را با کمک همدیگر می سازیم. این مانند کشیدن نقشه گنج برای رسیدن به گنج است.
  2. یک فروشگاه با نام شما در ایران ام بی ای می سازم مانند فروشگاه مشاوره خودم در آدرس http://basir.iran-mba.com
  3. نحوه ثبت محصول و خدمت در فروشگاه را به شما آموزش می دهم. به صورت ارسال ویدیوی آموزشی و راهنمایی تلفنی یا تلگرامی.
  4. نحوه بازاریابی محصول و خدمت را به شما آموزش می دهم. هم ویدیوی آموزشی می فرستم برای شما و هم تلفنی راهنمایی تان می کنم.

ببینید بعد از ایده مهمترین کار بازاریابی محصول است. بنابراین اصل کار ما بازاریابی است. برای این منظور روش های بازاریابی را به شما معرفی می کنم و نتیجه کار شما بررسی کرده و اصلاحات لازم را به شما خواهم گفت.

چه روش هایی را به شما معرفی خواهم کرد:

  1. بازاریابی محتوایی. یعنی هر هفته باید یک مطلب مفید و رایگان درباره ایده خود باید روی بخش محتوای فروشگاه خود بگذارید و نوشته خودتان باشد.
  2. بازاریابی تلگرامی و اینستا گرامی. ابزارهایی برای ساخت بنر به شما معرفی می کنم تا بنر تبلیغاتی با جملات جذاب درست کنید و کانال هایی که مناسب برای تبلیغ شما را به شما خواهم گفت و نحوه مذاکره با مدیر کانالها.
  3. بازاریابی موبایلی. ابزارهای ساخت گیف یا تصویر متحرک را به شما معرفی کرده و جاهایی که می توانید تبلیغات بنری کنید را به شما می گویم.

اگر مایل به رونق کسب و کار خود با خدمات مشاوره فوق هستید، من بصیر جعفرزاده در خدمت شما هستم. پس از خرید مشاوره شماره تماس و شناسه تلگرام من برای شما ایمیل می شود. حتما با من تماس گرفته و شماره سفارش خود را بفرمایید تا کار مشاوره را شروع کنیم.

پس از خرید ، لینک تلگرام مشاور و همچنین شماره تلفن همراه ایشون به شما داده میشه تا با ایشون در تماس باشید و مشاوره های لازم رو بگیرید.

.


99,000 تومان خرید درخواست مشاوره

  انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1248

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما