محصولی که شما قصد خرید آن را دارید ویدیوی 18 قسمتی است که کسب و کار شما در فضای مجازی را متحول می کند. چگونه؟
برای اینکه با این بسته آموزشی آشنا شوید قسمت 16 ویدیو را ببنید:
ممکن است بپرسید که من از قبل بازاریابی می کردم! الان چرا باید بازاریابی محتوایی کنم؟
پاسخ این است که بازاریابی محتوا بر اساس یک ایده بزرگ شکل گرفته است: اگر شما بتوانید مطالب بسیار مفید را تولید و انتشار دهید، مخاطبین شما بیشتر علاقه دارند که مشتری شما شوند، مشتری شما بماند و مشتریان را به سمت شما هدایت کنند.
به عنوان مثال وب سایت H&R Block فقط به دنبال معرفی کالا و خدمات خود نیست، بلکه یک بخش برجسته ای برای پاسخ به سوالات مالیاتی دارد که از کاربران دعوت می کند تا سوالات مالیاتی خود را بپرسند و پاسخ سوالات متداول را ببینند. وبلاگ آنها شامل اعضای با دانشی از جمله نمایندگان مالیاتی بود که به این سوالات پاسخ می دادند. همچنین کاربران می توانستند با ابزارهای رایگان این سایت مالیات سال آینده را پیش بینی کنند.
در مقابل این روش بازاریابی، روش سنتی بازاریابی وقفه انداز است که مخاطبین را مجبور می کند که یک تبلیغ را مشاهده کنند، یک بیلبورد را ببینند و یا یک پنجره پاپ آپ را ببندند. همه ما از بازار یابی وقفه انداز بدمان می آید. به هم دلیل است که افراد در Netflix عضو می شوند و ad-blocker روی مرورگر خود نصب می کنند. بازاریابی وقفه انداز گران است و اثر گذاری آن بسیار پایین است زیرا مشتریان خشمگین راهی برای فرار از تبلیغات پیدا می کنند.
اینجا برخی از مزایایی را بیان می کنیم که پس از ایجاد و پیاده سازی طرح بازاریابی محتوایی نصب شما می شود:
بنابراین حتما این بسته آموزشی که به صورت 18 فایل ویدیویی قابل دانلود به شما عزیزان ارائه می شود را ببینید تا یک برنامه بازارایابی محتوایی مناسب را بچینید که منجر به ارتباط قوی بین شما و مشتریان فعلی و بالقوه شما شود.
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا