فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 409
  • بازدید دیروز : 652
  • بازدید کل : 4053046

لغات پر کابرد زبان کارشناسی ارشد


لغات پر کابرد زبان کارشناسی ارشد

لغات پر کابرد زبان کارشناسی ارشد

دانلود لغات کتاب های پر کاربرد (زبان کارشناسی ارشد علوم پزشکی)


 

 


تعریف کدینگ و تصویرسازی ذهنی

 ضمیمه فایلها نمونه سوالات زبان کنکور ارشد و لغات پرکابرد زبان از لغات کتاب لزگی هم بهتر و کامل تر تهیه و تنظیم شده این کتوب کامل ترین وازگان 1100 تایی و 540 تایی وازگان معروف کنکور زبان ارشد در فایلها گنجاینده شد است پر فروش ترین محصول سایت پاراس انلاین شاپ نمونه کتاب ها به ضمیمه توضیحات کوتاه در سایت گنجانده شده اگر به دنبال پیشفرت و قبولی در کنکور ارشد زبان هستید این فایل رو تهیه کنید چون تمامی سوالهای کنکور با دفترچه 95-96 از سالهای 89 تا 95 در فایل گنجانده شده است.

 

یادگیری آسان لغات با متد قدرتمند تصویرسازی ذهنی

 

آموزش زبان انگلیسی ، یادگیری زبان انگلیسی ، زبان انگلیسی ، آموزش مکالمه زبان انگلیسی ، گرامر زبان انگلیسی ، اموزش زبان ، آموزش کلمات انگلیسی ، آموزش اصطلاحات انگلیسی و چندین عبارت دیگر مربوط به یادگیری زبان انگلیسی می باشد که داوطلب زبان آموز روزانه چندین بار به این کلمات برخورد میکند داوطلب روشهای مختلفی را برای زبان انگلیسی امتحان میکند و در آخر تمامی تلاشهای او ناتمام مانده و در یادگیری موفق نمیشود ، به راستی دلیل این موضوع چیست ؟ در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت

مشخصات محصول

1- تعداد صفحات: 3500(تعداد لغت در هر صفحه به طور متوسط 45عدد)

2- فرمت pdf

3- در بر دارنده تمامی لغات هر 12 مهارت پر کابرد و کامل + لغات بسیاری از متون سنوات گذشته

4- حجم فایل 240 مگابایت

 

 

+ 800 صفحه اموزشی زبان

در 4 فایل زیپ به همراه دفترچه آزمون

+ نمونه سوالات کنکور زبان از سال 89 تا 95

 

  • رایگان کتاب 504 لغت ضروری

     

    دانلود لغات کتاب 504 واژه ضروری

    این کتاب یکی از مهمترین کتابهای لغت می باشد که این روزها تبدیل به منبع اصلی ازمونهای مختلف و کنکورها شده است برای دانلود رایگان این کتاب ارزشمند به همراه ترجمه فارسی روی ادامه کلیک کنید.

    در ضمن یکی از بهترین راههای خواندن این کتاب مهم استفاده از روش کدینگ میباشد که در قست مثالها میتوانید نمونه های آن را مشاهده کنید و در قسمت خرید جزوه میتوانید آن را تهیه کنید و در کمترین زمان لغات را با ماندگاری طولانی به خاطر بسپارید.

     

  •  

    دانلود رایگان کتاب 1100 لغت بارونز

     

    لغت بارونز از مهمترین کتابهای لغت در کنکورهای مختلف مخصوصا کنکور ارشد و دکترا میباشد که این کتاب بعد از لغات 504 منبع اصلی طراحان سوال میباشد حجم کتاب حدود 3 مگابایت میباشد برای دانلود رایگان این کتاب روی ادامه کلیک کنید.

     

    یکی از بهترین روشها برای خواندن این کتاب در یک هفته ، استفاده از روش کدینگ استاد اسکندری می باشد برای آشنایی بیشتر نمونه لغات کدینگ 1100 واژهمثالها را ببینید

     

  •  

    دانلود مجموعه 1400 لغت ضروری انگلیسی به همراه ترجمه فارسی

     

    مجموعه 1400 لغت انگلیسی علاوه بر 504 لغت ضروری آکسفورد شامل لغات ضروری و کابردی مورد نیاز جهت امتحانات TOFEL و IETSL میباشد. در این مجموعه حروف اضافه بعضی افعال همراه لغات آورده و معنی لغات به صورتی است که بتوان آنها را به همان شکل در جملات استفاده کرد.

     

  • لغات ضروری تافل با ترجمه فارسی(Essential words for the Tofel)

     

    کتاب تافل شامل لغات پرکاربرد و ضروری تافل براي داوطلبان کنکور سراسري کارشناسي ارشد و دکتري و داوطلبان آزمون TOEFL و IELTS و MCHE توصيه مي شود و به عنوان یکی از منابع اصلی لغت در زبان عمومی کنکور کارشناسی ارشد مطرح بوده است، که این کتاب با ترجمه ی فارسی تقدیم به شما دوستان عزیز میگردد.

     

  •  

    دانلود کتاب 600 لغت ضروری TEOIC

     

    کتاب ضروری ترین لغات آزمون TEOIC با عنوان لاتین 600 Essential Words for the TOEIC Test محصولی از انتشارات بارونز می باشد و ۶۰۰ لغت مهم و ضروری برای کامل شدن دایره واژگان شما جهت شرکت در آزمون TEOIC را در اختیار شما قرار می دهد. کتاب ضروری ترین لغات آزمون TEOIC شامل ۵۰ درس می باشد که در انتهای هر ۵ درس نیز یک درس به عنوان مرور و بازبینی لغات قرار گرفته که لغات آن درس ها را یادآوری می کند و از لغات یادگرفته شده آزمون می گیرد. در پایان کتاب نیز کلید پاسخ سوالات و تمرینات کتاب و همچنین مجموع لغات کتاب به ترتیب حروف الفبا آمده است.

     

     

  • افعال ترکیبی در زبان انگلیسی

     

    در زبان عامیانه phrasal verbs بسیار رایج هستند، اما یادگیری آنها کمی دشوار است. این کتاب شامل تعداد زیادی از افعال ترکیبی معمول در زبان انگلیسی همراه با توضیح و مثال انگلیسی می باشد که یادگیری این افعال را برای شما آسان می کند.

     

     

    مهارت واژگان تافل

     

    این کتاب 4 بخش را برای راهنمایی در آزمون TOEFL در نظر گرفته است . در کتاب Master the TOEFL Vocabulary Skills ، ساختار واژگان تافل ،استراتژی های یادگیری کلمات جدید، آزمون هایی برای تعیین نقاط ضعف و قوت ، و در انتها 2 آزمون واژگان قرار دارد.

     

  • گسترش واژگان

     

    مجموعه Vocabulary Expansion کلمات مختلفی که هنگامیکه شما در حال نوشتن یا صحبت کردن در مورد سه موضوع مهم ارتباطات، احساسات و حرکات هستید می توانید از آنها استفاده کنید را به شما می دهد. هر بخش شامل یک کلمه به همراه پرکاربردترین مترادف آن است. همچنین دارای یادداشت هایی است که برخی از دستور های زبان و مجموع آن را نشان می دهد.

  •  

    قواعد دستور زبان انگلیسی پروفسور گرامار

     

    در این مجموعه پروفسور گرامار 50 تا از قواعد پرکاربرد گرامر انگلیسی که برای دانش آموزان زبان انگلیسی مورد نیاز است را ارائه داده است. در این کتاب تمرین هایی برای بالا بردن سطح دانشجویان به کار برده شده است. کتاب Professor Grammar’s Rule Book بر اساس سری BBC بسیار محبوب استاد گرامار است.

     

  •  

    فهرست واژگان پرکاربرد IELTS

     

    مجموعه IELTS High Score Vocabulary List پر کاربردترین لغات آیلتس و آزمون های آیلتس را در بر دارد، که متضاد و مترادف کلمات انگلیسی ، تمامی لغات ضروری با توضیحات صریح و روان در این کتاب قرار دارد. اگر شما به دنبال کسب نمره ی بالا در آزمون آیلتس هستید ، این کتاب لغات بهترین گزینه می باشد.

  •  

    افعال ترکیبی پیشرفته ی انگلیسی

     

    کتاب Avancing Your Phrasal Verbs منبع لغات انگلیسی برای مدرسان و دانشجویان مبتدی و پیشرفته می باشد. این کتاب دارای لغات و افعال ترکیبی پیشرفته ی انگلیسی است که یادگیری Phrasal Verbs را برای شما آسان می کند.

     

    ا
    دانلود کتاب تمرین واژگان برای مدیریت و تجارت

     

    کتاب واژگان برای مدیریت و تجارت از مهمترین و کاربردی ترین کتب برای کسانیست که می خواهند دانش خود را در زمینه ی مدیریت و کسب و کار ارتقا دهند.کتاب 182 صفحه دارد و حجم آن 1.04 مگابایت می باشد.

  •  

    تمرین و پیشرفت در زبان انگلیسی : تمرین واژگان انگلیسی (مبتدی)

     

    این مجموعه شامل بالای 50 تمرین های واژگان برای دانش آموزان سطح ابتدایی می باشد. این تمارین ، جدول کلمات ، آزمون های انگلیسی ،جستجوی کلمات، تست های روانشناسی و شخصیت و معماها را دارا می باشند. کتاب English Practice and Progress: Vocabulary Activities برای تمرین و تثبیت نواحی کلیدی می باشد.

     

  •  

    دانلود کتاب Skills Work

     

    کتاب Skills Work حاوی 40 درس می باشد که ضمن تقویت دایره ی واژگان زبان آموز تمرکز خاصی بر روی تقویت مهارت چهارگانه ی انگلیسی ( صحبت کردن،خواندن ،نوشتاری و شنیداری) دارد. حجم کتاب در حدود 45 مگابایت و تعداد صفحات آن 82 می باشد.

    Advanced Vocabulary and Idioms

     

    این کتاب برای دانش آموزانی که بر ساختار زبان انگلیسی تسلط دارند و به دنبال افزایش سطح واژگان و اصطلاحات انگلیسی هستند مناسب است. کتاب Advanced Vocabulary and Idioms دانش بیشتری از شیوه های خاص انگلیسی و آموزش لغات برای بالا بردن سطح دانش آموزان می دهد.

     

  •  

    دانلود کتاب English for Banking & Finance 2

     

    کتاب English for Banking & Financeحاوی گرامر و واژگان تخصصی بسیار مهم و کاربردی در زمینه بانکداری و امور مالی می باشد که برای موفقیت کارمندان بانک و شرکت های متفاوت بسیار مفید است.حجم کتاب 5 مگابایت و تعدا صفحات آن 82 می باشد.
    برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک نمائید.

  •  

    دانلود کتاب Is That What You Mean

     

    کتاب Is That What You Mean با به تصویر کشیدن جملات اشتباه با استفاده از کاریکاتور های جالب سعی در برطرف کردن 50 اشتباه رایج بین لغات شبیه که اغلبدر یادگیری زبان روی میدهد دارد.این کاریکاتورها دقیقا همان جمله ای که شما به اشتباه گفتید را به تصویر می کشند به طور مثال اشتباهات رایج در کاربرد واژه هایی مانند Bored و Boring و یا Check و Control.
    حجم کتاب 1 مگابایت و تعداد صفحات آن 64 می باشد،برای دانلود رایگان این کتاب جالب و مفید بر روی ادامه ی مطلب کلیک نمائید.

  •  

    دانلود رایگان مجموعه Check Your Vocabulary Series

     

    این مجموعه شامل 6کتاب آموزشی میباشد که مجموعه لغات پرکاربرد در آزمون های را در بر دارد، با دانلود رایگان این مجموعه اگر خواهان شرکت در هرکدام از این آزمون ها هستید میتوانید با خواندن این مجموعه به راحتی لغات سخت و پرکاربرد این آزمون هارا بشناسید. حجم فایل : 8مگابایت IELTS, TOEIC, TOEFL-PET, FCE
  •  

    دانلود کتاب عبارات فعلی Phrasal verbs from A to Z

     

    این کتاب شامل فعل های ترکیبی و دو قسمتی میباشد که در زبان انگلیسی کاربرد متداولی دارد.در این مجموعه شما فعل را همراه با معنی و یک مثال میبینید و وجود مثال در مقابل معنی فعل موجب میشود که معنی فعل برای همیشه در ذهن زبان آموز باقی بماند.دانلود این جزوه رایگان میباشد و حجم آن یک مگابایت است.
  •  

    دانلود کتاب Phrasal Verbs Workbook Collins Cobuild

     

    تنظیم شده است علاوه بر فعل ها حاوی تمرینات متعددی است که با پرداختن به آنها به راحتی میتوانید این افعال ترکیبی را یاد بگیرید. دانلود این کتاب رایگان است و حجم فایل 7 مگابایت است...Collins COBUILD Phrasal Verbs این کتاب شامل 1500 فعل ترکیبی میباشد که بر اساس دیکشنری....

     

     

    • دانلودرایگان کتاب Voracious Vocabulary 5th Grade

       

      داشتن دامنه لغات وسیع برای یک زبان آموز یک نردبان ترقی میباشد. این کتاب به کودکان زبان آموزتان لغات جدید و پرکاربردی را آموزش میدهد که با یادگیری آنها به سادگی میتوانند حتی مهارت ریدینگ و رایتینگ خود را نیز بهتر نمایند. دانلود این کتاب رایگان است و حجم آن 1/5مگابایت میباشد.

    •  

      دانلودرایگان کتاب Check Your English Vocabulary for Phrasal Verbs and Idioms

       

      این کتاب شما را در یادگیری اصطلاحات و افعال ترکیبی انگلیسی یاری می کند. اصطلاحات، عباراتی هستند که اغلب معنی کلی آنها با معنی کلمه به کلمه ی آنها بدست نمی آید. یادگیری اصطلاحات یکی از جذاب ترین زمینه های آموزش زبان انگلیسی است.دانلود این کتاب بصورت رایگان و باا حجم 1مگابایت میباشد..

    •  

      دانلود کتاب Really Useful English Verbs Book

       

      این کتاب یکی از کتبی است که شما میتوانید براحتی 200 فعل پرکاربرد در زبان انگلیسی را در آن بیاموز ید ، افعالی در حوزه ی سفر ، کار ، اجتماع ، و خیلی از افعال مورد استفاده از محاوره و مکالمات ، شما میتوانید کتاب مورد نظر را از همین سایت به رایگان و با حجم 5مگابایت دانلود کنید.

    •  

      دانلود کتاب Why Do We Say

       

      دوست دارید زبان انگلیسی را هر چه عمیق تر فرا بگیرید؟ دوست دارید بدانید چرا می گویید a person is a Wally و یا وقتی می گویید makes money hand over fist به چه معناست؟ در کتاب Why Do We Say مباحث مربوط به ریشه شناسی اصطلاحات و لغات زبان انگلیسی را به خوبی فرا می گیرید. حجم کتاب 6.84 مگابایت و تعداد صفحات آن 225 می باشد.برای دانلود رایگان کتاب بر روی ادامه مطلب کلیک نمائید.

    •  

      دانلود کتاب American English Proverbs 101

       

      کتاب 101 ضرب المثل انگلیسی همراه با تصاویر گوناگون و جذاب و همچنین نقاشی های زیبایی است و دارای 101 ضرب المثل کارآمد که بسیار مناسب برای مکالمات روزمره است و علاقمندانی که میخواهند حین صحبت کردن از ضرب المثل ها استفاده کنند کتاب 101 ضرب المثل انگلیسی پیشنهاد مناسبی به آنهاست این کتاب که دارای 116 صفحه ی مصور و رنگی و با کیفیت می باشد و با حجم 5 مگا بایت هم اکنون آماده ی دانلود می باشد.

    •  

      دانلود Essential Idioms in English

       

      دانلود کتاب اصطلاحات زبان انگلیسی

      همه زبان آموزان که زبان را به صورت خودآموز فرا میگیرند هنگامی که به مکالمه ی دیگران یا بعضی از فیلمها گوش فرا می دهند متوجه می شوند که کاربرد بعضی از لغات برای آنها ناآشناست علت آن وجود اصطلاحات در زبان می باشد

      همه زبانها دارای اصطلاحاتی می باشند که زبان انگلیسی نیز به همان گونه است.در کتاب اصطلاحات زبان این اصطلاحات معمول جمع آوری شده است.این کتاب اصطلاحات ضروری زبان را به شما آموزش می دهد

      این کتاب با حجم بسیار کم و 39 درس مجزا قابل دانلود است .

    •  

      دانلود آموزش لغات زبان انگلیسی

       

      Heinmann English wordbuilder دانلود کتاب

      کتاب آموزش لغات زبان انگلیسی برای یادگیری لغات و کلمات زبان انگلیسی آماده شده است در کتاب آموزش لغات مطالب و مباحث مورد نیاز برای زبان آموزان به طور تصویری و با تمرینات بسیار گسترده پوشش داده شده است این کتاب حاوی لغاتی در زمینه سن- روابط خانوادگی - اشیا - کشورها و ... است که به صورت رایگان قابل دانلود می باشد

       

    •  

      دانلود کتاب 400 لغت ضروری برای تافل

       

      دانلود کتاب آموزش 400 لغت ضروری تافل

      این کتاب به شما کمک میکند تا نمره ی بهتری در آزمون تافل بگیرید و یکی از مفیدترین کتابها جهت تقویت دایره لغات شما می باشد این کتاب بعنوان یک خودآموز طراحی شده یعنی می توانید آنرا به تنهایی استفاده کنید هر فصل از کتاب آموزش لغات ضروری برای تافل با 10 واژه هدف شروع می شود و پس از آن آنهارا در جملات به کار می برد و نحوه استفاده آنها در مکالمات را مشخص میکند کتاب آموزش 400 لغت ضروری تافل دارای توضیحاتی درباره لغات - مترادف ها - -عبارت ها - ریشه ها و ... می باشد

    •  

      دانلود کتاب کلمات کلیدی آزمون ACT

       

      ACTتسلط بر ۵۰۰ کلمه کلیدی آزمون

      می باشد ACT این کتاب شامل پانصد کلمه کلیدی و مهم برای آزمون شما مي توانيد كلمات كليدي كه در اين آزمون زياد به كار رفته را مطالعه و آن ها را به ذهن بسپاريد و درصد موفقيت خود را در اين آزمون افزايش دهید یکی از امتحانات استاندارد برای ورود به دانشگاه های آمریکاست SAT به مانند آزمون ACT آزمون

       

    •  

      دانلود کتاب آموزش و تقویت لغات Just Vocabulary

       

      دانلود کتاب آموزش و تقویت لغات انگلیسی

      تقسیم شده است A,B,Cکتاب آموزش لغات انگلیسی شامل 13 درس بوده که هر درس به سه بخش لغات مربوط به موضوعات متفاوتی مانند ویژگی های شخصی- خانه ها - تکنولوژی و... را در بر میگیرد A در بخش در رابطه با حوزه کاربردی مربوط به بخش بالا را ارائه می دهد B بخش برای ادغام بخش های بالا و تمرینات می باشد C در بخش این مجموعه با حجم 7 مگابایت و به صورت رایگان قابل دانلود است

    •  

      دانلود Just vocabulary

       

      Just vocabulary دانلود کتاب

      تقسیم شده است A,B,C این کتاب به سه بخش لغات مربوط به موضوعات مختلف مانند افعال مرکب و تکنولوژی و کامپیوترها را در بر میگیرد A بخش بر روی حوزه های کاربردی این لغات تمرکز دارد مانند اظهار نظر و ابراز پیشنهادات B بخش مربوط به ادغام دو بخش بالاست C بخش این کتاب با حجم 8 مگابایت در ادامه مطلب قابل دانلود است .

    •  

      دانلودکتاب 4000 Essential English Words

       

      کتاب ۴۰۰۰Essential English Words شامل مجموعه ای از رایج ترین لغات زبان انگلیسی بوده که به منظور آشنایی زبان آموزان با کلمات رایج زبان انگلیسی منتشر شده است. ، این کتاب دارای ۶ مجموعه است که در حال حاضر جلد ۱ آن برای دانلود قرار داده شده است. همچنین لازم به ذکر است که لغات موجود در این کتاب ها بر پایه مطالعات دقیق انتخاب شده و تقریبا ۹۵ درصد از مکالمات عادی زبان انگلیسی را پوشش میدهند.

    •  

      دانلود کتاب 4000Essential English Words 2

       

      کتاب ۴۰۰۰Essential English Words شامل مجموعه ای از رایج ترین لغات زبان انگلیسی بوده که به منظور آشنایی زبان آموزان با کلمات رایج زبان انگلیسی منتشر شده است.

      این کتاب دارای ۶ مجموعه است که در حال حاضر جلد 2 آن برای دانلود قرار داده شده است. همچنین لازم به ذکر است که لغات موجود در این کتاب ها بر پایه مطالعات دقیق انتخاب شده و تقریبا ۹۵ درصد از مکالمات عادی زبان انگلیسی را پوشش میدهند.

    •  

      دانلود کتاب 3 4000Essential English Words

       

      کتاب ۴۰۰۰Essential English Words شامل مجموعه ای از رایج ترین لغات زبان انگلیسی بوده که به منظور آشنایی زبان آموزان با کلمات رایج زبان انگلیسی منتشر شده است.این کتاب دارای ۶ مجموعه است که در حال حاضر جلد 3 آن برای دانلود قرار داده شده است.همچنین لازم به ذکر است که لغات موجود در این کتاب ها بر پایه مطالعات دقیق انتخاب شده و تقریبا ۹۵ درصد از مکالمات عادی زبان انگلیسی را پوشش میدهند.

    •  

      دانلود کتاب 4000Essential English Words 4

       

      کتاب ۴۰۰۰Essential English Words شامل مجموعه ای از رایج ترین لغات زبان انگلیسی بوده که به منظور آشنایی زبان آموزان با کلمات رایج زبان انگلیسی منتشر شده است.

      این کتاب دارای ۶ مجموعه است که در حال حاضر جلد 4 آن برای دانلود قرار داده شده است.همچنین لازم به ذکر است که لغات موجود در این کتاب ها بر پایه مطالعات دقیق انتخاب شده و تقریبا ۹۵ درصد از مکالمات عادی زبان انگلیسی را پوشش میدهند

    •  

      دانلود کتاب 4000Essential English Words 5

       

      کتاب ۴۰۰۰Essential English Words شامل مجموعه ای از رایج ترین لغات زبان انگلیسی بوده که به منظور آشنایی زبان آموزان با کلمات رایج زبان انگلیسی منتشر شده است.

      این کتاب دارای ۶ مجموعه است که در حال حاضر جلد 5 آن برای دانلود قرار داده شده است.همچنین لازم به ذکر است که لغات موجود در این کتاب ها بر پایه مطالعات دقیق انتخاب شده و تقریبا ۹۵ درصد از مکالمات عادی زبان انگلیسی را پوشش میدهند

    •  

      دانلود کتاب 4000Essential English Words 6

       

      کتاب ۴۰۰۰Essential English Words شامل مجموعه ای از رایج ترین لغات زبان انگلیسی بوده که به منظور آشنایی زبان آموزان با کلمات رایج زبان انگلیسی منتشر شده است.

      این کتاب دارای ۶ مجموعه است که در حال حاضر جلد6 آن برای دانلود قرار داده شده است.همچنین لازم به ذکر است که لغات موجود در این کتاب ها بر پایه مطالعات دقیق انتخاب شده و تقریبا ۹۵ درصد از مکالمات عادی زبان انگلیسی را پوشش میدهند

      ا
    •  

      دانلود رایگانUltimate Word Success

       

      کتاب Ultimate Word Success

      برای موفق شدن و کسب بهترین امتیاز در هر گونه آزمونی تمرین نیاز است و دیگر آزمون ها را فراهم میکند کتاب Ultimate Word Success آمادگی لازم برای شرکت در آزمون های مهم زبان نظیر SAT – ACT -GED کتاب آماده سازی برای آزمون های زبان با حجم 4 مگابایت در ادامه ی مطلب آماده دانلود می باشد

    •  

      Business ViU - Elementary

       

      دانلود کتاب اموزش لغات ضروری برای تجارت

      در این کتاب لغات ضروری و کاربردی در زمینه تجارت و بازرگانی را تهیه کرده است.کتاب آموزش لغات ضروری تجارت شامل واژگان کار، زمان، پول، محصولات، خدمات، اعداد، تلفن، ایمیل، فکس، جلسات و سخنرانیها و … است

      در این سری کتاب به گرامر نیز توجه شده است

      این کتاب اولین کتاب از مجموعه آموزش لغات در زمینه تجارت می باشد و کتاب مقدماتی است

    •  

      دانلود Business ViU Intermediate

       

      کتاب اموزش لغات ضروری برای تجارت

      در این کتاب لغات ضروری و کاربردی در زمینه تجارت و بازرگانی را تهیه کرده است.کتاب آموزش لغات ضروری تجارت شامل واژگان کار، زمان، پول، محصولات، خدمات، اعداد، تلفن، ایمیل، فکس، جلسات و سخنرانیها و … است

      این کتاب دومین کتاب از مجموعه آموزش لغات در زمینه تجارت می باشد و کتاب سطح متوسط است

 


مبلغ واقعی 8,000 تومان    1% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,920 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1881

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما