فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 196
  • بازدید دیروز : 469
  • بازدید کل : 4054412

کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار


کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار

معرفی کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار

کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار نوشته ‌نایجل راجرز و مل تامپسون، به روایت و بررسی زندگی هشت فیلسوف مشهور جهان می‌پردازد.

فیلسوفان بد کردار (Philosophers Behaving Badly) داستان زندگی خصوصی و اجتماعی 8 فلیسوف برجسته و درخشان جهان مانند ژان ژاک روسو، آرتور شوپنهاور، فردریش نیچه، برتراند راسل، لودویگ ویتگنشتاین، مارتین هایدگر، ژان پل سارتر و میشل فوکو را به تصویر می‌کشد.

این کتاب صوتی نگاه جامع و کاملی به فلسفه و فیلسوف می‌اندازد و با جستجو در زندگی خصوصی و اجتماعی این 8 فیلسوف مشهور نشان می‌دهد که آنچه فیلسوفان به عنوان چهارچوب‌های ذهنی و نظری ارائه می‌کنند تا حدود زیادی ریشه در پیچیدگی‌های روانی و شخصیتی آن‌ها دارد. به همین جهت استدلال نایجل راجرز (Nigel Rodgers) و مل تامپسون (Mel Thompson) این است که نگاه ذات‌گریانه به فلسفه و جدا کردن اثر از پدیدآورنده کاری گمراه کننده است. این دو نویسنده با برجسته‌سازی تناقض‌های موجود در رفتار و گفتار فیلسوفان، موافقان و مخالفان بسیاری را نسبت به آن اندیشه برمی‌انگیزاند.

کتاب حاضر، اثری است که در ایران طرفداران و مخالفانی زیادی دارد. طرفداران این اثر آن را به عنوان دری به سوی روشن کردن بخش تاریکی از فلسفه که فیلسوفان و فلسفه‌خوانان تمایلی به گفتن آن‌ها ندارند، می‌دانند. مخالفان آن، این کتاب را توهین به فلسفه و فیلسوفان دانسته‌اند و حتی عده‌ای صحبت از ممنوعیت خواندن آن می‌کنند!

نایجل راجرز، فارغ‌التحصیل رشته تاریخ و هنر از دانشگاه کمبریج است. او قسمتی از وقت خود را روی فعالیت‌های زیست محیطی و حمایت از طبیعت بنیان نهاده‌ است و بنیانگذار جنبش پایپ داون می‌باشد.

مل تامپسون، نویسنده بریتانیایی و استاد دانشگاه در حوزه فلسفه و اخلاق است. او رئیس سابق و عضو فعلی گروه نویسندگان آموزشی در انجمن نویسندگان لندن می‌باشد. پژوهش‌ها و نوشته‌های وی نخست در زمینه‌ی اخلاق، فلسفه، فلسفه‌ی سیاست و فلسفه‌ی مذهب است.

در قسمتی از کتاب صوتی فیلسوفان بد کردار می‌شنویم:

این‌ها باعث شد نیچه بعدها مسیحیت را یک رسوایی شخصی بداند و آن را رد کند. هنگامی که بیست و یک سال داشت به مطالعه جهان غیرمسیحی رومی، یونانی پرداخت و این کار باعث شد که ایمانش به مسیحیت را به طور کامل از دست دهد. در همان سال 1856، او کتاب شوپنهاور به نام جهان به مثابه اراده و بازنمایی را کشف کرد و فورا بدبینی جهان شناختی او را پذیرفت، مدت کوتاهی بعد از آن بعد از شنیدن موسیقی واگنر باز هم بیشتر تحت تأثیر قرار گرفت و نوشت «من نمی‌توانم با این آهنگ آرام بنشینم. هر رنگی در بدنم و هر عصبی در وجودم با شنیدن این آهنگ‌ها به لرزه در می‌آید». او در سال 1868 با واگنر دیدار کرد و فورا این آهنگ ساز را قهرمان خود خواند. این دو برای مدتی الهام بخش نبوغ یکدیگر شدند. نیچه تبدیل به بزرگ‌ترین تبلیغات چی واگنر شد و کتاب تولد تراژدی او که در سال 1872 منتشر شد مدیحه‌ای برای اپرای واگنری بود. اما بعد از اینکه نیچه احساس کرد این آهنگ ساز خود را به پادشاهی آلمان فروخته است، وحشیانه‌ترین نقدها را نثار او کرد. از سرتاپای اولین کتاب او که در آن نوشته بود این آهنگساز تجسم همه محاسنی است که ایک انسان آرزوی داشتنش را دارد، شیدایی نسبت به واگنر می‌بارد.

برعکس، او در کتاب چنین گفت زرتشت با خشم می‌گوید و از بین همه انواع روش‌های نوشتن، آن نوشته‌هایی را دوست دارم که با خون نوشته شده باشند. بخش زیادی از خشم این کتاب نتیجه جواب رد عشق بزرگ او لو سالومه بود. هرچند او در یک جمله بسیار معروف گفت هنگامی که به نزد زنان می‌روی تازیانه را فراموش نکن، می‌توان گفت که در قیاس با استادان مرد دانشگاه‌های قرن نوزدهمی، آدم حساسی نسبت به زنان به شمار می‌آمد. البته کسی در سال 1882 نشان می‌دهد که در واقع این لو سالومه بود که تازیانه را در بالای سر او تکان می‌داد. در همان سال نو سالومه با جواب ردی که به نیچه داد، او را به قعر ناامیدی افکند. او تلاش کرد با سرزندگی‌ای که در کتاب چنین گفت زرتشت وجود دارد، خود را جمع و جور کند. شعار او این بود: آنچه مرا نکشد، نیرومندترم می‌کند.

فهرست مطالب

۲۰ دقیقه
مقدمه
 
 
۲۷ دقیقه
یک: ژان ژاک روسو - بخش اول
 
 
۲۵ دقیقه
ژان ژاک روسو - بخش دوم
 
 
۲۸ دقیقه
ژان ژاک روسو - بخش سوم
 
 
۲۹ دقیقه
دو: آرتور شوپنهاور - بخش اول
 
 
۳۶ دقیقه
آرتور شوپنهاور - بخش دوم
 
 
۲۷ دقیقه
سه: فردریش نیچه - بخش اول
 
 
۳۰ دقیقه
فردریش نیچه - بخش دوم
 
 
۳۵ دقیقه
فردریش نیچه - بخش سوم
 
 
۲۷ دقیقه
چهار: برتراند راسل - بخش اول
 
 
۳۲ دقیقه
برتراند راسل - بخش دوم
 
 
۱۶ دقیقه
برتراند راسل - بخش سوم
 
 
۲۲ دقیقه
برتراند راسل - بخش چهارم
 
 
۳۲ دقیقه
پنج: لودویگ ویتگنشتاین - بخش اول
 
 
۳۷ دقیقه
لودویگ ویتگنشتاین - بخش دوم
 
 
۳۴ دقیقه
شش: مارتین هایدگر - بخش اول
 
 
۴۰ دقیقه
مارتین هایدگر - بخش دوم
 
 
۳۱ دقیقه
هفت: ژان پل سارتر - بخش اول
 
 
۳۵ دقیقه
ژان پل سارتر - بخش دوم
 
 
۲۷ دقیقه
هشت: میشل فوکو - بخش اول
 
 
۳۴ دقیقه


مبلغ واقعی 80,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 76,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1658

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما