فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 149
  • بازدید دیروز : 469
  • بازدید کل : 4054365

کتاب صوتی این است مذهب من


کتاب صوتی این است مذهب من

فرمت کتاب : فایل صوتی این است مذهب من

نویسنده: #مهاتما_گاندی

مترجم : باقر موسوی زنجانی

ناشر : مرکز تبادل کتاب

سال چاپ : 1345

تعداد صفحات : 435 صفحه 

تعداد فایل : 27 عدد فایل صوتی به مدت 12.37 ساعت

راوی : معصومه لسان دوست

دسته‌بندی : #علوم_اجتماعی و #سیاسی ، #تاریخ_هند

کتاب ِ این است مذهب من، به بحث در مورد ایدئولوژی مهاتما گاندی می‌پردازد. گاندی در این کتاب با روش مباحثه و مکالمه و مناظره – نظیر آنچه افلاطون از زبان سقراط در کتابش منعکس کرده است - از عقاید خود دفاع می‌کند.
کتاب این است مذهب من (My Religion)، در سال 1908 میلادی نگارش یافته و شخص گاندی در سال 1938 میلادی مجدد آن را بازبینی و تایید کرده است. در این کتاب بیان می‌شود که وظیفه رجال قانون، منحصراً حق دادن به‌ جانب کسانی است که دفاع از آنان را به عهده‌ دارند و به هر طریقی که باشد پیدا کردن دلایلی به نفع آن‌هاست.
کتاب این است مذهب من با اسلوب بکر و منحصر‌به‌فرد و با جرأت کامل نوشته شده است، دنیاى غرب و سیاستمداران معاصر هند مایل به انتشار آن نبودند، چرا که: مهاتما گاندى (Mahatma Gandhi) در این کتاب کوچک، غرب را به تأسیس تمدن شیطانى و سیاستمداران معاصر هند را به قلب ماهیت استقلال و برده ساختن مردمان کشورش در زیر نقاب آزادى هند به محاکمه می‌کشد. گاندى در این کتاب ما را با نیروى حقیقت که مشخصه‌ى حیات است اقناع مى‌نماید.
در بخشی از کتاب این است مذهب من می‌خوانیم:
ما یک ملت هستیم، من ادعا نمى‌کنم که هیچ فرقى بین ما نیست، واقعیت این است کسانى که بر کشور ما حکومت مى‌کنند سراسر هند را با پاى پیاده و یا به وسیله‌ى ارابه‌هاى گاوکش طى مى‌کنند، زبان مملکت را یاد مى‌گیرند و به هیچ‌کس با دیده‌ى احترام نمى‌نگرند. نیاکان ما هنگامى که «سیتو باندا» را در جنوب و «جاگات» را در مشرق و «هاردوار» را در شمال بنا نهادند، قصدشان ساختن زیارتگاه نبود؟ اعتراف مى‌کنم که آنان عقل سلیم داشتند و مى‌دانستند که عبادت خدا را در خانه هم مى‌توان به جاى آورد. آنان به ما یاد دادند کسانى که قلبشان آکنده از مقاومت است، هندوستان را طبعا یک کشور مى‌بینند و به همین علت تأکید داشتند که در هند فقط باید یک ملت وجود داشته باشد.

 


مبلغ واقعی 77,500 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 73,625 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 985

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما