فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 82
  • بازدید دیروز : 1869
  • بازدید کل : 4056933

کتاب صوتی دولت و فرهنگ در ایران


کتاب صوتی دولت و فرهنگ در ایران


کتاب صوتی دولت و فرهنگ در ایران
#از_سال_1304_تا_1357
#محمدعلی_اکبری
#تاریخی
موضوع پژوهش حاضر توصیف و تحلیل برنامه و تصمیمات دولت در بخش فرهنگ در دوران پهلوی است. بطور مشخص این تحقیق به موضوع سیاستگزاری دولتی (رویه های رسمی) در عرصه فرهنگ از به قدرت رسیدن رضاشاه تا پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد. می توان موضوع تحقیق حاضر را متکی بر قوانین و مقررات فرهنگی دولت های عصر پهلوی دانست. کتاب، از مدخل و شش بخش تشکیل شده است. در "مدخل" نگاهی کوتاه و گذرا به اقدامات فرهنگی رسمی دولت ها از مشروطه تا آغاز سلطنت رضا شاه افکنده می شود. در بخش اول که "فرایندهای تصمیم گیری" نام گرفته، ابتدا مراکز تصمیم گیری شناسایی می شوند، سپس سلسله مراتب تصمیم گیری مشخص می شوند. این دو موضوع، برای دوره پهلوی اول و دوم جداگانه بررسی شده است. بخش دوم به "سازمان اجرایی" فعالیت ها و روندهای فرهنگی اختصاص دارد. در این بخش، سازمان های اجرایی پهلوی اول عبارت اند از: وزارت معارف و اوقاف و صنایع مستظرفه، اداره هنرهای ملی، موسسه وعظ و خطابه، کانون جهانگردی ایران، اداره موسیقی، رادیو، آژانس پارس، سازمان پرورش افکار. در بخش دوم همچنین از این سازمان های اجرایی و رسمی در دوره پهلوی دوم صحبت شده است: اداره کل انتشارات و تبلیغات، اداره هنرهای زیبا، شورای عالی جهانگردی، سازمان جلب سیاحان، وزارت اطلاعات، وزارت اطلاعات و جهانگردی، سازمان اوقاف، وزارت فرهنگ و هنر، بنیاد شاهنشاهی فرهنگستان ها (وابسته به وزارت فرهنگ و هنر)، سازمان های فرهنگی دربار. در بخش سوم تعداد و گستره موضوعی، حوزه عمل و سطح اقدام و جنبه های مختلف قوانین و مقررات فرهنگی دوره پهلوی اول و دوم، به تفکیک بررسی شده است. بخش چهارم به بحث درباره جهت گیری اهداف کلان و گروه های هدف و بنیان تصمیمات فرهنگی و سیاست های فرهنگی دوران یاد شده اختصاص دارد. در بخش پنجم، از ساز و کار و نحوه نظارت و ارزیابی در عرصه فرهنگ در دوره پهلوی اول و دوم صحبت شده است. آخرین بخش به اعتبارات و منابع مالی سازمان ها و سیاست های فرهنگی اختصاص دارد. در این بخش نیز مراکز تصمیم گیری و اجرایی در زمینه اعتبارات مالی، همچنین سیر تحولات بودجه فرهنگی در فاصله سال های 1304 تا 1357 به تفکیک دو دوره پهلوی می پردازد. آخرین بخش تحقیق به کتابشناسی اختصاص دارد.

 


مبلغ واقعی 76,067 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 72,264 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1214

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما