فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 11
  • بازدید دیروز : 237
  • بازدید کل : 4053758

کتاب صوتی لذت فلسفه


کتاب صوتی لذت فلسفه

فلسفی لذّات فلسفه کتابی است از ویل دورانت، مورّخ و فلسفه‌دان آمریکایی. این کتاب شامل نظریات خاص ویل دورانت دربارهٔ مسائل اساسی زندگی و سرنوشت بشر است و نخستین بار در سال ۱۹۲۹ میلادی با عنوان(کاخ‌های فلسفه) چاپ شد.عنوان کنونی کتاب یعنی لذات فلسفه را ناشران به نویسنده پیشنهاد می‌دهند و در چاپ‌های پس از آن، کتاب با این نام منتشر می‌شود. ناشران با خواندن دوباره این کتاب از لذات مسلمی که مولف در فلسفه دریافته است به شگفتی می افتند و مطمئن می شوند که خوانندگان نیز به زودی در این لذت سهیم خواهند شد. این کتاب پانصد صفحه‌ای در نه بخش و ۱۲۶ گفتار تنظیم شده‌ است. عنوان بخش ها چنین است: • مدخل • منطق و شناسایی نگری • فلسفه اولی • مسائل مربوط به اخلاق • زیبایی شناسی • فلسفه تاریخ • فلسفه سیاسی • دین • پایان نامه فلسفه را «دورنمای کل» و «عقلی که خود را بر حیات می گستراند و آشفتگی را به وحدت برمی گرداند» تعریف خواهیم کرد. (ویل دورانت) صحبت در مورد کتابی ۵۰۰ صفحه ای آن هم با موضوع فلسفه مشکل است اما آیا هیچ نباید سعی کرد؟ فلسفه چیست و از چه ابعادی تشکیل شده است؟ حقیقت چیست؟ آیا ایده آلیست ها درست میگویند که حقیقت زائیده ذهن ماست یا رئالیست ها حقیقت فی نفسه بیرون از ما وجود دارد؟ آیا حقیقت جهان ماده است یا روح (معنویت)؟ بالاخره دعوای بین این دو مکتب را می توان به صلح رسانید؟ آیا انسان ماشین است یعنی از قوانین مکانیکی در طبیعت پیروی می کند؟ جایگاه روان در انسان کجاست؟ (فصول اول تا چهارم). شناخت دنیای امروز بدون شناخت تغییرات اساسی در جهان بینی مردمان امکان پذیر نیست. یکی از تغییرات اساسی، روی آوردن به صنعت و تکنولوژی است. اما آیا اخلاق ثابت است؟ یعنی میتوان همان اصول اخلاقی جامعه کشاورزی را در جامعه صنعتی رعایت کرد؟ جایگاه زندگی زناشویی، زن و مرد امروزی و کودکان در جامعه صنعتی کجاست؟ (فصول پنجم تا دوازدهم) از خواندنی ترین فصول این کتاب، فصل چهارده با موشوع فلسفه تاریخ است. ویل دورانت تاریخ را بر اساس دین، جغرافیا، نژاد، اقتصاد و روانشناختی مورد تحلیل قرار می دهد. در فصول بعد مباحث سیاست و تاریخ شکل گیری دین مورد بحث قرار می گیرد.شاید بتوان گفت مهمترین حرفی که «ویل دورانت» در کتاب «لذات فلسفه» به آن اشاره می‌کند، این باشد که:«فلاسفه پیروز شدند؛ ولی آنها در این پیروزی یک چیز را فراموش کردند؛ آنان توجه نکردند که اخلاق منهای ضمانت‌های دینی نمی‌تواند به جامعه، تسلط بر نفس را، که یک ضرورت است، ببخشد…» ویل دورانت در این کتاب تاکید می‌کند: لذت فلسفه، مانند مراحل عالیه عشق است که مردم سفله را بدان راهی نیست.


مبلغ واقعی 78,267 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 74,354 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1371

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما