فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 227
  • بازدید دیروز : 146
  • بازدید کل : 4045581

فیلم آموزش اتوکد به زبان ساده


فیلم آموزش اتوکد به زبان ساده

فیلم آموزش اتوکد به زبان ساده

به همراه اتوکد 2016  زیر نویس فارسی

 

 

فیلم آموزش اتوکد دوبعدی و سه بعدی برای مهندسین معماری و عمران به زبان ساده

آموزش اتوکد | فیلم آموزش اتوکد دوبعدی و سه بعدی برای مهندسین معماری و عمران به زبان ساده :

آموزش اتوکد به صورت تضمینی ( دوبعدی و سه بعدی ) در ۳ ساعت ! آموزش کاربردی، در قالب مثال های عملی منطبق بر نیازهای مهندسین معماری و عمران.

توجه: این آموزش با تمام ورژن های اتوکد همخوانی دارد و می توانید برای تمام نسخه های اتوکد از آن استفاده نمایید. هر آنچه شما به عنوان یک مهندس ، جهت ترسیم نقشه ها ، دتایل ها و جزئیات بدان نیاز دارید در این فیلم آموزشی گنجانده شده است.

برای یادگیری کامل و عملی + آموزش اتوکد توصیه می شود که :

به جای صرف زمان و هزینه های فراوان حضور در کلاس ها و … این فیلم آموزشی را دانلود نموده و در عرض سه ساعت تمام نکات و دستورات لازم نقشه کشی را به طور حرفه ایی یاد بگیرید.

فیلم آموزش اتوکدروند آموزش اتوکد در این فیلم:

آموزش ها کاملا پروژه محور بوده و در قالب مثال های عملی تدریس می گردد. از همان ابتدا، آموزش از نحوه باز کردن نرم افزار و ترسیم یک پلان مسکونی آغاز شده و ضمن بررسی و آموزش تمامی دستورات مورد نیاز، در پایان نحوه سه بعدی نمودن اشیا و موضوعات و هم چنین یک پلان دو بعدی تدریس شده است.

این فیلم با هدف آموزش اتوکد دو بعدی و سه بعدی جهت تهیه و ترسیم نقشه های مهندسی عمران و معماری برای ارائه به نظام مهندسی ، دانشگاه، کارفرمایان و … تهیه شده است. یعنی کاملا کاربردی بوده و از بیان مطالب غیر ضروری که ممکن است هرگز به کار شما نیایند! پرهیز شده است. هم چنین مراحل مقدماتی لازم جهت ارسال نقشه از اتوکد به برنامه تری دی مکس ( سه بعدی نمودن و لایه بندی) و نیز برنامه های سیف و ایتبس ارائه شده است.

مدرس فیلم آموزش اتوکد :

مدرس این فیلم آموزشی کم نظیر، آقای مهندس فرزاد چمن آرا می باشند که هم در زمینه معماری و هم به عنوان مدرس دروس و نرم افزارهای محاسبات و عمران سالها تجربه دارند.

فیلم های آموزشی ایتبس و سیف ایشان در زمینه مهندسی عمران که در سال گذشته ارائه گردید با استقبال بی نظیری مواجه گردید. لذا سابقه آموزشی ایشان هم در زمینه عمران و هم معماری باعث شده است تا تمام نیازهای ترسیمی شما سروران گرامی جهت تهیه انواع نقشه ها در این فیلم پاسخ داده شود.

اموزش اتوکدبرخی مطالب و سرفصل های فیلم آموزش اتوکد:

دستورات ترسیمی

دستورات ویرایشی

مراحل و دستورات لازم برای ترسیم و ویرایش نقشه و دتایل

نحوه ایجاد متن فارسی و لاتین

ترسیم و ویرایش المانهای مهندسی مانند درب و پنجره و پله و …

وارد نمودن تصاویر و ویرایش مقیاس موضوعات

نحوه انجام مبلمان و اندازه گذاری پلان ها

تنظیمات چاپ و فرمت بندی فایل ها

ایجاد بلاگ ها و مدیریت آنها

لایه بندی و مدیریت لایه ها

مدیریت صفحه دید در حالت ۲ و ۳بعدی

و ……… که در ۲۰۰ دقیق تقدیم شما می گردد.

آموزش مفاهیم ساخت احجام سه بعدی و تبدیل پلان دو بعدی به سه بعدی

حجم 1 و نیم گیگ

 


مبلغ واقعی 41,000 تومان    4% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 39,360 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1708

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما