فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1730
  • بازدید دیروز : 766
  • بازدید کل : 4056712

پکیچ ویژه مشاغل خانگی برای بانوان و افراد بیکار


پکیچ ویژه مشاغل خانگی برای بانوان و افراد بیکار


امروزه کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد در سراسر جهان محسوب می گردند. قابلیت انجام این نوع کسب و کار در «منزل» سبب ایجاد مزایای بسیاری برای شاغلین آن ها می شود، که از جمله می توان به ایجاد توازن بین مسئولیت خانوادگی زنان و اشتغال آنان، حذف هزینه های مربوط به خرید، رهن و اجاره کارگاه و ایاب و ذهاب، استفاده از نیروی کار سایر اعضای خانواده و ایجاد زمینه های کار خانوادگی، امکان انتقال تجارب از طریق آموزش غیررسمی به شیوه استاد- شاگردی بین اعضاء خانواده و... اشاره نمود.
باید توجه داشت که در سالیان اخیر به دلیل تحولات عظیم در بخش فناوری اطلاعات در جهان و ایجاد مشاغل جدید، امکان اشتغال خانگی برای بسیاری از افراد در زمینه های IT نیز فراهم گردیده است. این مشاغل که روزانه در سراسر جهان تعداد آن ها رو به فزونی و تنوع می باشد این امکان را فراهم می آورد تا افراد بتوانند در محیط خانه با استفاده از رایانه و وسایل جانبی مورد نیاز، به انجام کسب و کارهای گوناگون در این حوزه بپردازند.

راهنما:
- به منظور تسریع در ثبت نام متقاضیان مشاغل خانگی ( تا پیش از تکمیل و راه اندازی سامانه ثبت نام ) متقاضیان می توانند با مطالعه و انجام موارد ذیل به صورت حضوری ثبت نام نمایند.بدیهی است پس از تکمیل و راه اندازی سامانه مذکور ، ثبت نام فقط از طریق سامانه انجام خواهد شد.
- فهرست رشته های مشاغل خانگی – اطلاعات تعدادی از رشته های مشاغل خانگی – فرم ثبت نام متقاضیان به تفکیک مستقل- تحت پوشش – پشتیبان در سایت وزارت کار و امور اجتماعی ( ( www.irimlsa.irبخش مشاغل خانگی موجود و قابل مشاهده می باشد .
- متقاضیان مشاغل خانگی می توانند فرم ثبت نام ( متناسب با شرایط خود ) را از سایت مذکور دریافت و چاپ نموده و فرم ها را پس از تکمیل به ادارات کل تعاون یا دستگاه اجرایی ذیربط ارائه نمایند .
- متقاضیان مشاغل خانگی باید از مهارت و تخصص کافی جهت انجام شغل خانگی مورد نظر برخوردار باشند.
- در صورتیکه شغل مورد نظرمتقاضی در فهرست مشاغل خانگی موجود نباشد، متقاضی می تواند شغل مد نظر خود را پیشنهاد نماید .مشاغل پیشنهادی متعاقباً بررسی و در صورت تصویب ، به فهرست مشاغل خانگی اضافه خواهند شد.
- اشخاصی که در قالب فرم افرادتحت پوشش ثبت نام می نمایند، در صورت داشتن شرایط لازم و وجود پشتیبان متناسب با شرایط آنان، به شخص پشتیبان معرفی خواهند شد.
- ثبت نام افراد تحت پوشش به معنای اشتغال قطعی یا فوری فرد ثبت نام شده نمی باشد.
- انجام فعالیت توسط سایر اعضای خانوار منوط به موافقت و رضایت سرپرست خانوار می باشد .

تعاریف:
- مشاغل یا کسب و کار خانگی: آن دسته از فعالیت هایی است که توسط عضو یا اعضا خانواده در فضای مسکونی در قالب یک طرح کسب و کار بدون مزاحمت و ایجاد اخلال در آرامش واحد های مسکونی همجوار شکل می گیردو منجر به تولید خدمت یا و یا کالای قابل عرضه به بازار خارج از محیط مسکونی می گردد. شاغلین کسب و کار مذکور برای کسب منافع به صورت های ذیل فعالیت می نمایند:
1- انجام فعالیت به صورت کارمزدی برای کارفرمای خارج از محیط مسکونی
2- انجام فعالیت مستقل اعم از تامین مواد اولیه تا عرضه و محصول به خارج از محیط مسکونی
3- انجام فعالیت به صورت تعاونی ،اتحادیه ویا مشارکت با بنگاه های بالا دستی تامین کننده مواد اولیه و عرضه محصول آنان در بازار ، ترجیحا به صورت کسب و کار خوشه ای
- پشتیبان : منظور اشخاص حقیقی یا حقوقی هستند که مسئولیت حمایت از تعدادی از شاغلین خانگی را در کل فرآیند تولید و ارائه خدمات، اعم از آموزش، تهیه و توزیع مواد اولیه و ابزار کار (حسب مورد ) ، مشاوره ، طرحی ، نوآوری ، بسته بندی ، بازاریابی و فروش به عهده بگیرند.
- افراد تحت پوشش: افرادی که متقاضی انجام فعالیت تحت پوشش پشتیبان
می باشند.
- مستقل (خوداشتغالی) : نوعی اشتغال است که فرد می تواند با اتکاء به توان شخصی، خلاقیت و ابتکار ، به شکل خویش فرمایی به فعالیتهای تولیدی و خدماتی بپردازد که در نتیجه منجر به کسب در آمد و ایجاد فضای کسب و کار می شود.
- کسب و کار مجازی: کسب و کاری است که در آن از اینترنت جهت انجام تبلیغات و فروش کالا و خدمات استفاده می گردد.

امروزه مشاغل خانگی زودبازده و کسب و کارهای خانگی به عنوان راهكاري مهم براي خوداشتغالی و ايجاد اشتغال و درآمد در سراسر جهان به حساب می آیند. قابليت انجام اين نوع كسب و كار در منزل سبب ايجاد مزایای بی شماری برای شاغلين آن ها می شود، كه از جمله مي توان به ايجاد توازن بين مسئوليت خانوادگي زنان و اشتغال آنان، حذف هزينه های مربوط به خريد، رهن و اجاره كارگاه و اياب و ذهاب، استفاده از نيروی كار ساير اعضای خانواده و ايجاد زمينه های كار خانوادگی ، امكان انتقال تجارب از طريق آموزش غيررسمی به شيوه استاد- شاگردی بين اعضاء خانواده و بسیاری فواید دیگر اشاره کرد.

مشاغل خانگی زودبازده

بايد توجه داشت كه در سالهای اخير به دليل تحولات عظيم در بخش فناوری اطلاعات در جهان و ايجاد مشاغل جديد، امكان اشتغال خانگي برای بسياري از افراد در زمينه های فناوری اطلاعات یا IT نيز فراهم شده است. اين مشاغل خانگی زودبازده كه روزانه در سراسر جهان تعداد آن ها رو به فزوني و تنوع است اين امكان را فراهم مي آورد تا افراد بتوانند در محيط خانه با استفاده از رايانه و وسايل جانبي مورد نياز، به انجام كسب و كارهاي گوناگون در اين حوزه بپردازند.

 

معاونت توسعه کارآفريني و اشتغال وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعي بر اساس قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی طرحی را با عنوان طرح ساماندهي و حمايت از مشاغل خانگي پیاده میکند که طبق آن متقاضيان مشاغل خانگی زودبازده می توانند متناسب با نوع فعاليت مورد نظر خود فرم های ثبت نام را پر کنند و با مراجعه به فهرست مشاغل خانگی زودبازده که دبيرخانه ستاد ساماندهي و حمايت از مشاغل خانگي اعلام کرده است و در ادامه می خوانید ثبت نام و پیگیری های لازم را برای برخوردار از مزایای این قانون که در دستورالعمل اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از مشاغلخانگی آمده است انجام دهند.

سایت کسب و کار بازده برای سهولت دسترسی متقاضیان مشاغل خانگی زودبازده لیست ۳۴۰ مشاغل خانگی زودبازده مورد حمایت دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت مشاغل خانگی را آورده است. ابتدا مشاغل خانگی و دستگاه های مسئول ساماندهی آن ها در جدول زیر خلاص شده اند. سپس ریز مشاغل خانگی در ادامه ارائه شده است.

سوالات متداول

 

1- مشاغل خانگی چیست و شامل چه رشته هایی می گردد؟
مطابق قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی ، مشاغل خانگی شامل آن دسته از فعالیت هایی است که توسط عضو یا اعضاء خانواده در فضای مسکونی در قالب یک طرح کسب و کار بدون مزاحمت و ایجاد اخلال در آرامش واحد های مسکونی همجوار شکل می گیرد و منجر به تولید ویا کالای قابل عرضه به بازار خارج از محیط مسکونی می گردد. بر اساس مصوبات ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی ، رشته های مشاغل خانگی در حوزه های صنایع دستی ، فرش کشاورزی ، دامپروری ، شیلات ، خدمات ، تولیدی صنعت و فناوری اطلاعات(IT )می باشد و بر همین اساس انواع مشاغل خانگی در هریک از زیر بخش ها ارائه گردیده که فهرست و همچنین اطلاعات هر یک از مشاغل مذکوردر سایت وزارت کار و امور اجتماعی  قسمت مشاغل خانگی موجود می باشد.

2- برای پیشنهاد عنوان شغلی جدید چه باید کرد ؟
در صورت عدم وجود شغل مورد نظر متقاضی در فهرست مشاغل خانگی ، متقاضی می تواند در فرم ثبت نام شغل مد نظر خود را پیشنهاد نماید .مشاغل پیشنهادی متعاقباً بررسی و در صورت تصویب ، به فهرست مشاغل خانگی اضافه خواهند شد.

3- نحوه فعالیت در مشاغل خانگی چگونه است ؟
فعالیت در حوزه مشاغل خانگی به3 صورت امکان پذیر می باشد:
الف – انجام فعالیت به صورت کارمزدی برای کار فرمای خارج از محیط مسکونی ( متقاضی تحت پوشش )
ب – انجام فعالیت مستقل اعم از تامین مواد اولیه تا عرضه محصول به خارج از محیط مسکونی (متقاضی مستقل )
ج- انجام فعالیت به صورت تعاونی ، و یا مشارکت با بنگاه های بالا دستی تامین کننده مواد اولیه و عرضه محصول آنان در بازار ، ترجیحا به صورت کسب و کار خوشه ای ( پشتیبان )

4- نحوه ثبت نام برای مشاغل خانگی به چه صورت است ؟
به منظور تسریع در ثبت نام متقاضیان مشاغل خانگی ( تا پیش از تکمیل و راه اندازی سامانه ثبت نام ) متقاضیان می توانند به صورت حضوری ثبت نام نمایند. بدیهی است پس از تکمیل و راه اندازی سامانه مذکور ، ثبت نام فقط از طریق سامانه انجام خواهد شد. متقاضیان مشاغل خانگی می توانند فرم ثبت نام ( متناسب با شرایط خود به تفکیک مستقل – تحت پوشش - پشتیبان ) را از سایت وزارت کار و امور اجتماعی به نشانی www.irimlsa.ir قسمت مشاغل خانگی دریافت و چاپ نموده و فرم ها را پس از تکمیل به ادارات کل تعاون یا دستگاه اجرایی ذیربط ارائه نمایند. متقاضیان مشاغل خانگی باید از مهارت و تخصص کافی جهت انجام شغل خانگی مورد نظر برخوردار باشند.

5-آیا برای شروع فعالیت در مشاغل خانگی نیاز به مجوز می باشد ؟
کلیه متقاضیان مستقل و پشتیبان برای انجام فعالیت در حوزه مشاغل خانگی نیاز به دریافت مجوز دارند.

6-شرایط لازم و مراحل دریافت مجوز چیست ؟
شرایط لازم برای دریافت مجوز شامل شرایط عمومی واختصاصی می باشد . متقاضیان واجد شرایط ، فرم تکمیل شده ثبت نام و مدارک لازم را به دستگاه اجرائی ذیربط ارائه می نمایند . پس از انجام بررسی های لازم و در صورت تائید طرح در دستگاه اجرائی ، مجوزمربوطه توسط اداره کل کار و امور اجتماعی استان صادر خواهد گردید.
جهت اطلاع از ضوابط صدور مجوز( شرایط عمومی و اختصاصی ، مدارک مورد نیاز و مراحل صدور مجوز) به سایت وزارت کارو امور اجتماعی قسمت مشاغل خانگی مراجعه شود.

7-آیا متقاضیان مشاغل خانگی وام و تسهیلات دریافت می نمایند ؟
متقاضیان دارای مجوز کسب و کار خانگی که مورد تایید دستگاه اجرائی ذیربط می باشند ، می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

8-آیا شاغلین کسب و کار خانگی مشمول حمایت بیمه ای می گردند ؟
مشمولین قانون ، با ارائه مجوز کسب و کار خانگی میتوانند نزد صندوق تامین اجتماعی بیمه و از مزایای آن برخوردار گردند. مشمولین صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر تابع قوانین و مقررات مربوطه خواهند بود.

9-از شاغلین خانگی چه حمایت هایی بعمل خواهد آمد؟
متقاضیان مشاغل خانگی در صورت واجد شرایط بودن از انواع گوناگون حمایت ها نظیر حق بیمه خویش فرما ، تسهیلات و بازار های محلی جهت عرضه محصولات خانگی وغیره به برخوردار خواهند شد.

10-عرضه و فروش محصولات خانگی به چه صورت است ؟
مطابق قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی ، عرضه محصول تنها در بازار خارج از محیط مسکونی صورت گرفته و عرضه و فروش محصول(کالا و خدمات ) در منزل مسکونی ممنوع می باشد. به همین منظور بازارهای محلی موقت به تناسب جهت عرضه محصولات خانگی اختصاص داده می شوند.

11 - شیوه نظارت بر مشاغل خانگی به چه صورت است؟
نظارت در حوزه مشاغل خانگی به 3مرحله قبل از پرداخت ، حین پرداخت و پس از پرداخت تسهیلات تقسیم بندی می گردد.جهت اطلاع ازچگونگی نظارت ، به سایت وزارت کار و امور اجتماعی قسمت مشاغل خانگی مراجعه شود.

12- آیا امکان فعالیت همزمان در چند رشته وجود دارد ؟
انجام فعالیت همزمان در چند شغل خانگی در صورت تائید دستگاه اجرایی ذیربط و چنانچه مجموع ساعات کارخانگی توسط هر یک از شاغلین خانگی از 44 ساعت کار در هفته بیشتر نگردد ، بلامانع است.



14 – شرایط انجام کسب و کار خانگی چه می باشد؟
برای انجام کسب و کار خانگی لازم است کار صرفاً توسط عضو یا اعضاء خانواده در واحد مسکونی انجام شود.حجم تولید با شرایط و فضای واحد مسکونی تناسب داشته باشد.آلودگی های زیست محیطی ، صوتی و بصری ایجاد نکند. حقوق همسایگان به طور کامل رعایت گردد. عرضه و فروش محصول (کالا و خدمات ) در خارج از واحد مسکونی صورت گیرد. تردد غیرمتناسب با فضای محل سکونت به ویژه در مجتمع های مسکونی انجام نشود.شغل مجاز باشد و با محیط مسکونی تناسب داشته باشد.

 

شرایط عمومی :
  • در اختیار داشتن سیستم رایانه یا تبلت یا گوشی هوشمند (قابل اتصال به اینترنت)
  • تسلط نسبی کار با رایانه و اینترنت در سطح عمومی
  • دسترسی به اینترنت به منظور انجام دستورالعمل های ارائه شده
  • دارا بودن یکی از کارت های بانکی عضو شتاب، به منظور دریافت دستمزد


مبلغ واقعی 55,500 تومان    6% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 52,170 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1625

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما