فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 250
  • بازدید دیروز : 304
  • بازدید کل : 4052235

کتاب صوتی زوج درمانی


کتاب صوتی زوج درمانی

کتاب صوتی آموزشی زوج‌ درمانی شناختی رفتاری چیست؟

بر اساس مطالعات انجام شده در کشورهای غربی، نیمی از ازدواج‌ها به طلاق منجر می‌شود، ۱۰ تا ۱۵ درصد در ۴ سال اول جدا می‌شوند، ۷۰ درصد ازدواج‌ها یک دهه تداوم پیدا می‌کند و ۲۰ درصد زوج‌ها مشکلات زناشویی دارند که منجر به مشکلات شغلی، بهداشتی و مشکلات در رابطه با فرزندان می‌شود با توجه به این مسایل ما در کتاب صوتیآموزشی زوج‌ درمانی شناختی رفتاری درصددیم با تربیت روانشناسان و مشاوران توانمند از این قبیل مشکلات پیشگیری کنیم.

زوج‌درمانی رویکرد درمانی مبتنی بر شواهد است که با هدف زوج‌درمانی کاهش مشکلات زناشویی و در عین حال غنی‌سازی و پیشگیری از مسائل بعدی انجام می‌شود. زوج‌درمانی، نوعی روان‌درمانی کوتاه‌مدت است که ممکن است فقط به چند جلسه کار بر روی مشکلات رابطه‌ای زوج‌ها نیاز داشته باشد. معمولاً زوج درمانگران پرسش‌هایی در مورد نقش زوجین، الگوها، قواعد و مقررات، اهداف و باورهای آن‌ها می‌پرسند. درمان اغلب با تحلیل از جنبه‌های بد و خوب رابطه زوجین آغاز می‌شود.

در واقع زوج‌درمانی راهی است برای حل کردن مشکلات و کشمکش‌های زوج‌هایی که خود به‌تنهایی قادر به حل مشکلاتشان نیستند. فرایند زوج‌درمانی شامل زن و شوهر و یک فرد آموزش‌دیده و متخصص در این زمینه است که در خصوص احساسات و افکارشان بحث می‌کنند. هدف در زوج‌درمانی کمک به زنان و مردان است تا همدیگر را بهتر درک کنند و اگر تصمیم دارند و یا می‌خواهند که تغییر کنند، به آن‌ها کمک شود.

زوج‌درمانی دارای انواع متعددی است و از حدود پنجاه سال پیش که به‌تدریج وارد بحث‌های روان‌درمانی گردید، متخصصان مختلف کوشیده‌اند تا رویکرد خویش را در این حوزه نیز مورداستفاده قرار دهند. در همین رابطه، برخی رویکردهای کلاسیک مانند درمان تحلیلی زناشویی، رفتاردرمانی عقلی- عاطفی زوج‌ها، رفتاردرمانی زناشویی، درمان شناختی- رفتاری زوج‌ها و نیز رویکردهای جدیدتری مانند درمان متمرکز بر هیجان‌ها، زوج‌درمانی مشارکت آمیز و درمان مسئله محور وجود دارند.

زوج‌درمانی شناختی رفتاری چیست؟

زوج‌درمانی شناختی رفتاری در اویل دهه‌ی ۱۹۸۰ ظاهر شد، اگرچه در رویکردهای درمانی تاریخچه طولانی دارد. پیشروی اولیه برای زوج‌درمانی شناختی رفتاری، زوج‌درمانی رفتاری بوده که در طول دهه‌ی ۱۹۶۰ ایجاد شد که زوج درمانگران، اصول یادگیری را برای فهم و درمان به کار گرفتند.

جوهره‌ی زوج‌ درمانی رفتاری-شناختی مرهون تلاش بسیاری از نظریه‌پردازان و روش‌هایی است که اخیراً خود را در ادبیات درمان نشان داده است. در زوج‌ درمانی شناختی رفتاری تعامل رفتاری زوج مهم‌ترین عامل قلمداد گردیده و اعتقاد بر آن است که احساسات اصیل و خودجوش، یعنی جملاتی که بیشتر با من آغاز می‌شوند باید جای پیام‌هایی که مستقیماً با تو» شروع و حامل بار منفی سرزنش و خشم هستند را بگیرند. در عین حال رفتارگراهایی مثل گاتمن کل رویکرد خود را بر اساس نحوه ارتباط و چگونگی مکالمه زوج بنانهاده‌اند.

زوج‌ درمانی شناختی رفتاری طرح‌واره محور بر نقش شناخت، عاطفه و رفتار، سبک‌های دل‌بستگی، طرح‌واره‌های زیربنایی و سیستم خانواده اولیه زن و شوهر در شروع و تداوم مشکلات زناشویی تأکید می‌کند و رویکرد ترکیبی در چارچوب سیستمی با تمرکز بر نقش باورهای بنیادی و طرح‌واره‌های زوج در پیش می‌گیرد.

اثربخشی زوج‌ درمانی شناختی رفتاری

مروری بر مطالعات اثربخشی که در آن برای تعیین اثرمندی از معیارهای دقیقی استفاده شده بود، نشان داد که درمان شناختی- رفتاری در کاهش پریشانی ارتباطی مؤثر است. بسیاری از مطالعاتی که روی زوج‌درمانی صورت گرفته است، به بررسی اجزاء رفتاری آموزش برقراری ارتباط، آموزش حل مشکل و قراردادهای رفتاری منحصر هست. این مطالعات نشان داده که نوع این مداخلات در کاهش پریشانی مؤثرتر از شرایط لیست انتظار و شرایط دارونما هستند.

 آموزشی زوج‌ درمانی شناختی رفتاری

  • بنیان‌های نظری و تجربی زوج‌درمانی شناختی رفتاری
  • نقش عوامل شناختی، هیجانی و رفتاری در مسائل زناشویی
  • مکانیسم‌های تغییر زوج و خانواده
  • نقش طرح‌واره‌ها و باورهای ناکارآمد در مشکلات زوج
  • ارزیابی مسائل زناشویی در زوج‌درمانی شناختی رفتاری
  • فرمول‌بندی شناختی رفتاری مسائل زناشویی
  • ساختار جلسات درمان شناختی- رفتاری مسائل زناشویی
  • طرحریزی درمان شناختی- رفتاری برای مسائل زناشویی
  • تکنیک‌های رفتاری مسائل زناشویی
  • تکنیک‌های شناختی مسائل زناشویی
  • تکنیک های هیجانی
  • راهبردهای مبتنی بر پذیرش در مورد مسائل زناشویی


مبلغ واقعی 122,500 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 116,375 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1199

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما