فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 188
  • بازدید دیروز : 445
  • بازدید کل : 4045987

کتاب صوتی پس از تو اثر جوجو مویز


کتاب صوتی پس از تو اثر جوجو مویز

کتاب صوتی «پس از تو» نوشته پائولین سارا جو مویس، مشهور به جوجو مویز ( - 1969)، روزنامه‌نگار و نویسنده بریتانیایی است.
مویز که سال‌ها در روزنامه «ایندیپندنت» به عنوان روزنامه‌نگار فعالیت می‌کرد، از سال 2002 به نوشتن رمان‌های عاشقانه پرداخت و از معدود نویسندگانی است که دو بار برنده «جایزه سال رمان عاشقانه» شده است.
مویز چندی پیش در گفت‎و‎گو با روزنامه «گاردین» درباره تاثیرپذیری از نویسندگان دیگر گفته بود: «نمی‌شود گفت تحت تاثیر جین آستین هستم، اما موضوعی هم هست که من از او یاد گرفته‌ام و آن نوشتن از عشق است. در واقع آنچه جین آستین به من یاد داد، این است که در نوشتن داستان‌های عاشقانه نباید شخصیت‌های اصلی داستان را کنار هم ردیف کنی، بلکه مهم اینجاست که چطور آن‌ها را دور از هم به حرکت واداری.»
با این روش می‌توان گفت مویز موفق بوده، زیرا تاکنون 14 رمان نوشته که به زبان‌‌های مختلف در سرتاسر جهان ترجمه شده و از برخی از این آثار نیز اقتباس سینمایی شده است.
کتاب صوتی «پس از تو» - که در واقع ادامه کتاب صوتی «من پیش از تو» است - حدیث نفس کسانی است که در دو راهی‌های دشوار زندگی ایستاده‌اند و حال باید با بی‌رحمی‌ها بجنگند.
لوسیا کلارک، راوی کتاب صوتی «پس از تو»، دختر پرستاری است که با گذر از پست و بلند روزگار، اکنون پنجره‌ای وسیع‌تر به جهان زندگی‌اش گشوده شده و می‌کوشد با عبور از موانع، بزرگ‌ترین تصمیم زندگی‌اش را بگیرد و خود را بار دیگر بشناسد.
در بخشی از کتاب صوتی «پس از تو» می‌شنویم:
«آن شب در آپارتمانم خوابید. نمی‌دانستم باید با او چه کنم. دو بار توی دستشویی بالا آورد. وقتی هم خواستم موهایش را از روی صورتش عقب نگه دارم، با دستش به من گفت که کنار بروم. وقتی ازش خواستم شماره تلفنی به من بدهد، قبول نکرد. اصلا شاید هیچ شماره‌ای را به خاطر نمی‌آورد. گوشی تلفن همراهش هم رمز داشت و نمی‌شد قفلش را باز کرد. دست و صورتش را شستم و شلوار گرم‎کن و بلوزم را بهش دادم و کمک کردم بپوشد. بعد بردمش به اتاق نشیمن. با کمی تعجب گفت:
آپارتمانت را نظافت کردی!
جوری تعجب کرد که انگار فقط برای او این کار را کرده‌ام. برایش یک لیوان آب آوردم و تلاش کردم روی کاناپه به حالت احیا بخوابانمش. هرچند مطمئن بودم دیگر چیزی توی معده‌اش نیست که بالا بیاورد ….»
جوجو مویز از سال 94 و با ترجمه کتاب صوتی «من پیش از تو» به فارسی‎زبانان معرفی شد و پس از استقبال گسترده از این رمان، دیگر آثار این نویسنده مشهور نیز منتشر شدند و در جمع پرفروش‌ترین کتاب‌های سال قرار گرفتند.


مبلغ واقعی 59,317 تومان    8% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 54,572 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1236

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما