فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 125
  • بازدید دیروز : 128
  • بازدید کل : 4050697

دانلود نمونه سوالات مصاحبه های حضوری و گزینش استخدامی


دانلود نمونه سوالات مصاحبه های حضوری و گزینش استخدامی

این پکیج که برای شما آماده دانلود هست شامل سوالات مصاحبه حضوری و گزینش هست و در 192 صفحه با فرمت رایج pdf که هم در گوشی و هم در تبلت و صد البته در رایانه شخصی خود می توانید از آن استفاده نمایید.

این مجموعه ارزشمند و کامل شامل 1150 سوال شفاهی به همراه پاسخ آن و 650 سوال تستی به همراه جواب گزینه می باشد. شاید مجموعه ای کاملتر از این نتوان پیدا کرد!!!

سوالات نیز از همه زمینه ها طرح شده است و شامل سوالات سیاسی و مذهبی هست. در هر کدام نیز به صورت تخصصی موضوع مشخص شده است.

ارزش این مجموعه مسلما از ارزش واقعی آن کمتر است و شما با پرداخت مبلغی کمتر از ارزش واقعی این محصول هم موفقیت خود را بیشتر خواهید کرد و هم دعای خیر ما را پشت سر خود خواهید داشت.

۱۶۵ سوال و جواب احکام شرعی

۱۴۸ سوال و جواب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۵۰ سوال و جواب وصیت نامه امام خمینی (رح)

۸۶ سوال و جواب از قرآن کریم

۲۰ سوال و جواب نمار و نهج البلاغه

۱۶۴ سوال و جواب تاریخ ایران و معاصر

۱۱۳ سوال و جواب تاریخ اسلام

۲۵۳ سوال و جواب ۱۲ امام

۷ سوال و جواب تاریخ ادبیات

۵۰ سوال و جواب جغرافیای ایران

۵۴ سوال و جواب سازمان ملل متحد و دیگر سازمان ها

۲۶ سوال و جواب مکتب های سیاسی


مبلغ واقعی 45,000 تومان    1% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 44,550 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1531

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما