فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 336
  • بازدید دیروز : 146
  • بازدید کل : 4045690

ازدواج بدون شکست


ازدواج بدون شکست

نرم افزار اندرویدی 

اسرار ازدواج موفق

برای دانلود و دریافت اپدیت های این برنامه از کافه بازار تهیه بفرمایید.

 

اولین برنامه تایید شده کافه بازار

https://cafebazaar.ir/app/com.ezdevaj.in/?l=fa


برنامه منتشر شده در سایت پارسا آنلاین شاپ

 

 

 

 

 

 

 


آیا می‌خواهید ازدواجی سعادتمند و رابطه‌ای محکم با همسرتان داشته باشید؟ یک بررسی جدید نشان می‌دهد برای این کار باید شادمانی و بهروزی همسرتان را بالاتر از خواسته‌های شخصی‌تانقرار دهید.

توضیحات زناشویی

به نام خدا
توضیحات
برنامه «زناشویی» مجموعه ای کامل از انواع زناشویی را شامل می باشد، و یکی از بهترین و کاملترین اپلیکیشن است و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد. (10 برنامه در یک برنامه)

«مطالب داخل برنامه»
1- زنان بخوانند.
شاهکار زنانه - دغدغه های زنانه - زنان همه فن حریف - زنانی از نوع اینترنتی!!! - زنان شاغل، حتما بخوانند! - شرط ورود زنان به اجتماع - زنان زیبا روی رنگین کمانی! - مزایده ای برای زیبایی زنان - زنان همیشه مضطرب بخوانند! - پشت صحنه ی مهمانی های زنانه.
------------*******------------
2- انتخاب همسر.
10 شرط ازدواج سالم - 59 نکته درباره ازدواج - هشت راه برای بله گرفتن - هفت کلید طلایی انتخاب همسر - هفت نکته برای ازدواج بدون دردسر - ده نکته کلیدی برای شناخت نامزدتان - 5 اشتباه مهم دختران و پسران در انتخاب همسر - 21 نکته درباره‌ی انتخاب همسر و خواستگاری رفتن - ...
------------*******------------
3- آیین همسرداری.
تقلب های همسرداری! - بعد از دعوا با همسر چکار کنیم - باید ها و نباید ها در همسرداری - چقدر به همسرتان وابستگی دارید؟ - بهترین راه برای ابراز علاقه به همسر - چرا نمی توانید همسرتان را ببخشید؟ - آداب همسرداری؛ رفتارهایی که زنان می پسندند - 10 کاری که بعد از دعوا با همسر نباید انجام داد - ...
------------*******------------
4- رازهای موفقیت.
6 قدم تا رسیدن به خوشبختی - 5 شرط ازدواج با دوام را بشناسید - 10 مهارت برای داشتن ازدواج موفق - 10 راه برای داشتن یک زندگی با دوام - 10 نشانه عشق واقعی و پایدار چیست؟ - رعایت این موارد شما را خوشبخت می کند - خانم‌ها! اگر خوشبختی پایدار می‌خواهید - ...
------------*******------------
5- بارداری و زایمان.
انواع درمان تهوع بارداری - 12 نکته درباره لگد زدن جنین - زایمان بدون درد ممکن است؟ - انتخاب بیمارستان خوب برای زایمان - آنچه باید درباره زایمان زودرس بدانید! - چگونه متوجه دردهای واقعی زایمان شوم؟ - بارداری پس از 35 سالگی و مشکلات آن - این 14 کار را قبل از بارداری انجام دهید - ...
------------*******------------
6- ارتباطات و اقوام.
همزیستی با طایفه همسر - تلخ ترین رفتارها با قوم همسر - برخورد پاستوریزه با قوم همسر - اگر با خانواده همسر مشکل دارید - هفت راز محبوبیت در خانواده همسر - رازهای جا شدن در دل خانواده همسر - چرا همسرم با خانواده ام رفت و آمد نمی کند؟ - صمیمیت بدون حاشیه با خانواده‌ی شوهر - ...
------------*******------------
7- آموزش مسائل جنسی.
سوالات پرتکرار جنسی - 6 روش ایجاد تنوع در ارتباط جنسی - توصیه هایی برای تشخیص اختلالات نعوظ و مشکلات جنسی - توصیه هایی برای تشخیص اختلالات نعوظ و مشکلات جنسی - افزایش میل جنسی، با چند روش ساده - ۱۰ عملی که قبل از برقراری رابطه جنسی باید از آن پرهیز کنید - ...
------------*******------------
8- دردسرهای اول ازدواج.
وفادار باشید - از یکدیگر حمایت کنید - زبان مشترک پیدا کنید - چرا دیگر میلی به من نداری؟ - یک لحظه هم از من جدا نشو! - باید همیشه طرف من را بگیری - انتظارات خود را مدیریت کنید - به زندگی شخصی تان اهمیت بدهید - چرا ما هیچ علاقه مشترکی نداریم؟! - چرا مرد من اینقدر اعصاب خردکن است؟
------------*******------------
9- دانستنیهای قبل از ازدواج.
چراغ قرمزهای قبل از ازدواج - بهترین توصیه‌های قبل از ازدواج - هر آنچه قبل از ازدواج باید بدانید - 9 پرسش مالی ضروری قبل از ازدواج - داشتن دوست قبل از ازدواج، درست یا غلط؟ - سوالات دهگانه و ضروری قبل از ازدواج چیست؟ - قبل از ازدواج این حقایق نهفته را بدانید - ...
------------*******------------
10- خواستگاری، عقد، عروسی.
بندبازی سر سفره عقد! - برگزاری جشن عروسی در خانه - عقد؛ دورانی برای شناخت تکمیلی - اجزای سفره عقد و تزئین سفره عقد - چگونه دوران عقد رویایی داشته باشیم؟ - دخترها به خواستگاری کدام پسران بروند؟ - راه های حفظ آرامش در جشن عروسی - جلسه اول و دوم خواستگاری را اینطور بگذرانید - ...
------------*******------------
« ویژگی های برنامه، ورژن6 »

  1. قابلیت جستجو.
  2. قابلیت انتقال به کارت حافظه.
  3. قابلیت به اشتراک گذاری متن.
  4. قابلیت افزودن به علاقه مندیها.
  5. قابلیت تغییر فونت و اندازه متن.
  6. قابلیت بزرگنمایی و تغییر رنگ متن.
  7. قابلیت ارسال برنامه از داخل برنامه

به گزارش وب ام‌دی در این نظرخواهی بوسیله دانشگاه شیکاگو که بر روی 1300 نفر انجام شد، که 60 درصد آنها ازدواج کرده بودند، پرسش اصلی در مورد احساساتی بود که به آن به "عشق نوع‌دوستانه" می‌گویند، یعنی کمک کردن به دیگری بدون توقع دریافت چیزی در مقابل آن.

یافته‌های این نظرخواهی این بود:

1 - زن و شوهرهایی که مقدار زیادی عشق نوع‌دوستانه نسبت به همسرشان نشان می‌دادند، ازدواج شادمانه‌تری داشتند.

موضوعات برنامه اسرار ازدواج موفق

[جستجوی اخبار ازدواج]


ارتباط از طریق ایمیل
درباره کتاب
ادرس کانال ما
ارتباط با ما
امکانات زوج‌درمانی گروهی
تعیین تکلیف رفتاری
تمرین رفتاری
مداخلات درمانی جهت تغییرات شناختی
رویکرد زوج‌درمانی شناختی- رفتاری
عوامل موثر در تحکیم روابط زناشویی
خشنودی در خانواده و عوامل موثر بر آن
ازدواج بدون شکست

ازدواج موفق
فصل اول
فصل دوم
فصل سوم
فصل چهارم
فصل پنجم
فصل ششم
فصل هفتم
فصل هشتم

آیا مشاوره ضروری است؟ 
رازهای رسیدن به یک ازدواج موفق و شاد
پانزده ویژگی لازم برای یک ازدواج موفق
شرایط یک ازدواج موفق و پایدار
یک ازدواج موفق چگونه ازدواجی است؟
هدف اصلی ازدواج و تشکیل خانواده چیست ؟
معیارهای اصلی یک ازدواج موفق چیست ؟
اشتباه بزرگ در مورد ازدواج
اهمیت سرنوشت ساز دوران پیش از ازدواج ... نامزدی
این عوامل در این 10 شاخص ازدواج فهرست شده اند
تمام آنچه که باید در مورد ازدواج بدانیم
چند شاخص درازدواج موفق
چگونه ازدواجی سالم و موفق داشته باشیم


2 - در افراد ازدواج‌ کرده یا ازدواج‌ نکرده، عشق نوع‌ دوستانه نسبت به فرد دیگری که برای شخص مهم شمرده می‌شد، با میزان بالاتر شادمانی عمومی همراه دارد.


این بررسی بخشی از " نظرخواهی اجتماعی عمومی " است که بوسیله دکتر تام دبلیو اسمیت در "مرکز پژوهش ملی نظرات" در دانشگاه شیکاگو انجام می‌شود.


میزان عشق نوع‌‌دوستانه خود را ارزیابی کنید

اگر می‌خواهید بدانید عشق انسان‌دوستانه‌تان در چه حدی است؟ نظر موافق یا مخالف خود را در مورد این جملات بیان کنید:

1 - ترجیح می‌دهم که خودم رنج ببرم، نه کسی که به او عشق می‌ورزم.

2 - من نمی‌توانم شادمان باشم مگر اینکه کسی را که به او عشق می‌ورزم مقدم بر خودم قرار دهم.

3 - من معمولا علاقمندم آرزوهای خودم را قربانی کنم تا بگذارم آرزوهای فردی که او را دوست دارم، تحقق پیدا کند.

4 - من به خاطر کسی دوستش دارم، همه سختی‌ها را تحمل می‌کنم.


در مجموع اکثریت افرادی که در این نظرخواهی شرکت کرده بودند‌ با این عبارت موافق یا کاملا موافق بودند.

تقریبا از هر 10 نفر مورد بررسی 9 نفر با عبارت اول موافق یا کاملا موافق بودند. حدود 7 نفر از هر 10 نفر با عبارت دوم موافق یا کاملا موفق بودند. حدود 8 نفر از هر 10 نفر نیز موافق یا کاملا موافق با دو عبارت آخر بودند.

اسمیت می‌گوید: "زن و شوهرها‌یی که میزان بالایی از عشق نوع‌دوستانه را نسبت همسران‌شان ابراز می‌کنند ازدواج‌‌های شادمانه‌تری داشتند."

او می‌گوید بنابراین ثابت می‌شود نوع‌ دوستی که بدون توقع دریافت پاداشی انجام می‌شود،‌ در نهایت به نفع فرد تمام خواهد شد.

اسمیت می‌گوید زن و شوهرها در صورتی که "این نوع چشم انداز فداکاری شخصی و ترجیح علائق دیگری نسبت به علائق خودشان در رابطه با همسرشان را داشته باشند،‌ ازدواجی بسیار شادمانه‌تر خواهند داشت."

به گفته او عشق نوع‌دوستانه می‌تواند چرخه مثبتی را در روابط زن و شوهر ایجاد کند.

او می‌گوید: "وقتی می‌گویید خواسته‌های همسرم مقدم بر خواسته‌های خودم است. او این رفتار را تحسین می‌کند، و او نیز سعی می‌کند به همین شیوه با شما برخود کند، و به این ترتیب رابطه میان شما مستحکم‌تر می‌شود،‌ و به ازدواجی سعادتمند می‌انجامد."

زن و شوهر‌ها با احتمال بیشتری ممکن است این عشق نوع‌دوستانه را نسبت به افراد ازدواج‌ نکرده نشان دهند. اما نوع‌دوستی برای هر فردی مزیتی به حساب می‌آید. دکتر اسمیت می‌گوید:‌"داشتن عشق نوع‌دوستانه نسبت به فرد دیگری که به او اهمیت می‌دهید، می‌تواند بر میزان شادمانی کلی شما در زندگی بیفزاید."

او می‌گوید: " انسان‌ها هم خودخواه می‌توانند باشند و هم فداکار.گاهی ما به خودمان تنها به عنوان موجوداتی رقابت‌جو و به دنبال منافع مادی فکر می‌کنیم، اما واضح است که روان انسان قابلیت‌های بسیار بیشتر از این‌ها دارد."

به همراه فایل پی دی اف و نرم افزار اندرویدی

 


مبلغ واقعی 83,500 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 79,325 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما