فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 35
  • بازدید دیروز : 212
  • بازدید کل : 4059289

کولکتورهای خورشیدی


کولکتورهای خورشیدی

 فرمت ورد تعداد صفحات 248 صفحه به همراه نقشه اتوکد

1-1 مقدمه

1-2 پیشینه تحقیق

1-3 هدف پروژه

1-4 مراحل انجام کار

1-5 روش تحقیق

1-6 جمع اوری و مطالب رساله

 

فصل دوم

 

2-1 مقدمه

2-2 مروری بر گلخانهه ای خورشیدی

3-2 ساختمان و اجزای یک گلخانه خورشیدی

3-3 پیشینه تحقیق

4-3 جمع بندی

 

فصل سوم

 

تحلیل حرارتی در گلخانه های خورشیدی

1-3 مقدمه

2-3انرژی خورشیدی

3-3 کلکتورهای بدون شفاف (UTC)

3-4 جمع بندی

 

 

فصل چهارم

طراحی و ساخت دستگاه مورد آزمایش

1-4 مقدمه

4 -2 -اصول کلی در مورد طراحی گلخانه خورشیدی

4 3 ساخت گلخانه در مقیاس آإزمایشگاهی

بنام خدا

فصل اول

1-1مقدمه

رشد علم و صنعت وفن آوری در جهان امروز،روش های مختلف استفاده از انرژی را که دردوران قبل انقلاب صنعتی معمول بود دگرگون کرده وشناخت منابع انرژی جدید،تحولی عظیم در توسعه صنعتی وتکامل اجتماعی بشر به وجود آورده است .

وابستگی شدید جوامع صنعتی به منابع انرژی به خصوص سوخت های فسیلی وبکارگیری ومصرف بی رویه ی آنها ،منابع عظیم را که طی قرون متمادی در لایه های زیرزمین تشکیل شده است تخلیه می نماید . اگر تمامی سوخت های فسیلی راجمع کنیم وبسوزانیم ، با این انرژی ،معادل 4 روز خورشید به سطح زمین است واز این لحاظ خورشید ،منبع عظیم از انرژی به شمار می رود .

با توجه به این که منابع انرژی زیرزمینی سرعت فوق العاده ای مصرف می شوند ودر آینده ای نه چندان دور چیزی از آنها باقی نخواهد ماند ، نسل فعلی وظیفه دارد به آن دسته از منابع انرژی که دارای عمر وتوان زیادی هستند روی بیاورد ودانش خود را برای بهره برداری از آنه گسترش دهد .

خورشید ، گوی غول پیکری درخشان در وسط منظومه شمسی وتامین کننده نور،گرما وانرژی های دیگر زمین است . تقریبا تمامی انرژی روی زمین بوسیله خورشید تامین می گردد. فقط انرژی اتمی ، انرژی داخل زمین وآن قسمتی از انرژی جذر ومد که بوسیله نیروی جاذبه ماه می باشد بوسیله خورشید تامین نمی شود .

با توجه به مطالب فوق الذکر هدف از این پژوهش طراحی، ساخت .آزمایش یک سامانه گرمایش خورشیدی با استفاده جوع کننده های تخت بدون صفحه شفاف (utc) برای گرمایش گلخانه می باشد.

 

بکار گیری ساده فن آوری های نوین جهت استفاده از انرژی خورشیدی، به عنوان یک منبع مفید ، سالم وبی خطر انرژی برای گرم کردن گلخانه های کشاورزی ، علاوه بر کاهش قابل توجه مشکلات گلخانه داران ومسئولین ذیربط در رابطه با سوخت ، گامی مهم در صرفه جویی مصرف سوخت های فسیلی کشور وذخایر آنها برای آینده گان وجلوگیری ازآلودگی هوا ومحیط زیست خواهد بود . گلخانه های خورشیدی هم در مقیاس کوچک وخانگی وهم در مقیاس بزرگ تجاری ،در طرح های گوناگون وبوسیله اشخاص ویا گروه های مختلفی از کشورهای مختلف جهان طراحی وساخته شده وبسیاری از این طرح ها موفق بوده اند .

1-2 پیشینه تحقیق

1-1-2 پیشینه خارجی

1-مدلسازی ریاضی وتجربی تحلیل عملکرد حرارتی بدون لعاب نقل گردآورنده خورشیدی

2-مدلی ازجمع کننده های خورشیدی نقل بدون لعاب حراتی

2-1-2پیشینه داخلی

1-مروری بر مقالات انجام شده برروی کلکتورهای خورشیدی صفحه تخت (کامل میلانی شیروان ومجتبی ماموریان ) دانشجوی دکتری دانشگاه فردوسی مشهد

2- گلخانه های خورشیدی راهکاری مناسب برای بهینه سازی مصرف سوخت در زمینه کشاورزی (سید احمد فخار زاده کارشناس ارشد کشاورزی موسسه توسعه پایدار ومحیط زیست ومحمد رضا نبی فر کارشناس ارشد مکانیک شرکت تولیدی وصنعتی سنگرکار )

3- استفاده از انرژی های نو در گلخانه ها (مطالعه موردی کاربرد سیستم زمین گرمایی در گلخانه های تونس ،داود مومنی عضو هیات علمی بخش تحقیقات فنی ومهندسی کشاورزی جیرفت ومنذر سعید معاونت تولیدات گلخانه ای وزارت کشاورزی ومنابع آبی تونس

4- بررسی وارزیابی گلخانه های خورشیدی در مقابل گلخانه های فسیلی مورد مطالعه استانهای قزوین والبرز (عباسعلی ابونوری استاد یار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران –مرکزی وحامد رفیعی دانشجوی دوره دکتری گروه اقتصاد کشاورزی دانشگاه تهران ومنیره دودانگه دانشجوی کارشناسی ارشد اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران – مرکزی و محمد میر لوحی کارشناس ارشد کشاورزی گرایش زراعت دانشگاه تهران

1-3 هدف پروژه

با توجه به نیاز بشر به مواد غذایی ورشد جمعیت جهان وکمبود مواد غذایی استفاده بهینه از منابع طبیعی در جهان امروز بیشتر مورد توجه همگان قرار گرفته است ،وباتوجه به اینکه زمین های قابل کشت کشاورزی کم می باشد پس استفاده حداکثری از این زمین ها بسیار مهم می باشد یکی از این راه کارها کشتهای گلخانه ای است که این امکان را به وجود آورده است که از زمین های کشاورزی در تمام فصول سال بتوان استفاده کرد . در واقع ایجاد گلخانه ها برای تولید محصولات کشاورزی بدلیل امکان کنترل عوامل تاثیر گذار محیطی همچون تغییرات دمایی ،امکان کشت محصول در منطقه آب وهوایی ،کنترل آفات وبیماری ها ، جلوگیری از پدیده های سرمازدگی وگرمازدگی وهمچنین استفاده بهینه از آب و خاک ،رانمان بالای تولید ، دوام محصول پس از برداشت ، امکان کاربرد مناسب کود وسم ودر نهایت تولید در خارج از شرایط زمانی وقیمت بالاتر محصول برای فروش در خارج از فصل ، جایگاه ویژه ای به این نوع از تولید داده وکشت گلخانه ای به عنوان یک روش متفاوت با بازده بالا در سالهای اخیر روبه گسترش گذاشته است .

با توجه به اهمیت ،طرح تحول افتصادی وبحث هدفمندی یارانه های انرژی در کشور ،پرداختن به روشهای نوین وپیشرفته در مدیریت گلخانه های کشور به منظور صرفه جویی در میزان مصرف انرژی ازاهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود .همچنین باتوجه به آلایندگی سوخت های فسیلی ،به منظور دستیابی به اهداف توسعه پایدار لازم است تا موارد زیر مد نظر قرار گیرند :

1-اعمال مدیریت مصرف انرژی

2-به کار گیری سایر منابع انرژی که همگام با توان آکولوژیکی محیط ،تکنولوژی های موجود ،نیروی انسانی ومنابع مالی توسعه باشد.

در حال حاضر بخش اعظم سوخت مورد نیاز براب گرمایش ،روشنایی و.... در گلخانه های ایران ،سوخت های فسیلی هستند . با توجه به تجدید ناپذیر ومحدود بودن این سوخت ها وآلایندگی بودنشان وهمچنین با توجه به طرح تحول اقتصادی ،هدفمندی یارانه ها وحذف یارانه های سوخت ،جایگزینی آنها باسوخت پاک خورشیدی غیر آلاینده ،و سهل الوصول بوده وهمچنین ذخیره عظیم انرژی پایان ناپذیر نیز به شمار میرود .براین اساس ، با داشتن این سه ویژگی اساسی ،بهترین گزینه ی رقابتی با سوخت های فسیلی در گلخانه های کشور است . ارزان بودن ،عدم نیاز به سوخت فسیلی وکاهش مصرف آب از جمله مزایای مهم گلخانه های خورشیدی نسبت به گلخانه های فسیلی است (وزارت جهاد کشاورزی ،1389). اما به منظور توجیه استفاده از گلخانه های خورشیدی به جای گلخانه های فسیلی براب گلخانه داران وبخش خصوصی ،بررسی وارزیابی گلخانه های خورشیدی در مقابل گلخانه های فسیلی ضرورت خواهد یافت .

 

 

1-4 مراحل انجام کار

1- متوسط میزان ساعات طول روز ،روزانه (hr) شهر زنجان

2- محاسبه ضریب گذارایی جوkt شهر زنجان

3- متوسط سرعت باد ساعتی (m/s) شهر زنجان

4- متوسط رطوبت نسبی روزانه محیط شهر زنجان

5- زاویه میل (درجه سانتیگراد) در طول سال

6- متوسط دمای ساعتی ( درجه سانتیگراد) شهر زنجان در سال 92

 


مبلغ واقعی 15,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,250 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1575

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما