فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 210
  • بازدید دیروز : 652
  • بازدید کل : 4052847

ساخت ممبر فیک برای تلگرام همراه تی دیتا اماده


ساخت ممبر فیک برای تلگرام همراه تی دیتا اماده

به صورت کاملا رایگان
شاید تا به حال با تبلیغات پکیج هایی تحت عنوان آموزش افزایش ممبر تلگرام از طریق ساخت تی دیتا (Tdata) و ممبر فیک تلگرام مواجه شده باشید که با قیمت های مختلفی به فروش میرسد.به جهت استقبال شما عزیزان از این روش ما آموزش ساخت تی دیتا و ممبر فیک تلگرام و آموزش ساخت بینهایت شماره مجازی و در نهایت افزایش ممبر کانال تلگرام را به صورت کاملا رایگان برای شما عزیزان قرار داده ایم.پس با رویدمستر در این آموزش فوق العاده همراه باشید.
 
آموزش ساخت تی دیتا و ممبر فیک تلگرام + تی دیتا سالم

 

شاید تا به حال با سایت هایی مواجه شده باشید که اقدام به فروش ممبر فیک یا به قول بعضی ها ممبر بین المللی میکنند و به افزایش ممبر کانال های تلگرام میپردازند.تا به حال به این فکر کرده اید که آنها چگونه این کار را انجام میدهند و خودتان اقدام به افزایش ممبر کانال تلگرام کنید.با رویدمستر در این آموزش همراه باشید.

در واقع افزایش ممبر فیک تلگرام از طریق ساخت تی دیتا (Tdata) با استفاده از شماره مجازی انجام میشود.نرم افزار telegram admin هم کار را راحت تر کرده که به راحتی میتوانید تی دیتا ها را مدیریت کرده و حتی عمل افزایش ممبر را با این برنامه و برنامه mouse and keyboard recorder خودکار کنید.

آموزش ها:
آموزش استفاده از tdata های موجود
آموزش ساخت تی دیتا و افزایش ممبر
آموزش ساخت بینهایت شماره مجازی
نکات مهم
 
۱٫آموزش ساخت تی دیتا و ممبر فیک تلگرام و افزایش ممبر:
ابتدا توضیح دهم که در فایلی دانلودی که لینکش اخر همین مطلبه دو فایل با نام های numbers که tdata ها را باید در آن قرار دهید و فایل telegram که نسخه پورتابل (potable) تلگرام در ان قرار دارد و یه برنامه به نام telegram admin وجود دارد.
Tdata چیست؟؟ در واقع هر tdata یک اکانت تلگرام است که از قبل توسط شماره ای فعال شده است که با ورود به آن وارد یک اکانت تلگرام میشید.یعنی شما با داشتن ۱۰۰۰ tdata هزار اکانت تلگرام و یعنی ۱۰۰۰ ممبر دارید که میتوانید با انها در هر کانالی که میخواهید جوین دهید.
ابتدا به شما می اموزیم که چگونه از تی دیتا های اماده موجود در پکیج اسفاده کنید سپس نحوه ساخت تی دیتا جدید را هم به شما می اموزیم. همانطور که میدانید تعدادی تی دیتا با شماره فعال شده در تلگرام برای شما به صورت آماده قرار داده ایم که از قسمت دانلود تی دیتا ها میتونید آن ها را دانلود کنید و پس از خارج سازی از حالت فشرده اون ها را در پوشه numbers کپی کنید. و اگر دوستان از انها sign out نکرده باشند میتوانید از انها استفاده کنید. برای استفاده از این تی دیتا ها ابتدا هر دو پوشه نام برده شده و برنامه گفته شده را در دسکتاپ کامپیوتر خود کپی کنید(حتما باید بر روی صفحه دسکتاپ(صفحه اصلی) باشند) تی دیتا ها را دانلود و در پوشه numbers بریزید. حالا وارد برنامه telegram admin شوید و run را بزنید.حالا میبینید که در نرم افزار لیست تی دیتای های اماده شما را نشان میدهد. شما میتوانید بر روی هر کدام از فایل های نمایش داده شده دوبار کلیک کنید و یا یکبار روی ان بزنید و گزینه open account را بفشارید.حالا میبینید که وارد یک اکانت تلگرام میشوید که قبلا ما ان را ساخته و فعال کردیم و شما کافیست با آن در هر کانالی میخواهید جوین دهید و عضو آن شوید.این عمل را برای دیگر فایل ها تکرار کنید تا با همه اکانت ها در کانال یا کانال هایتان جوین دهید و عضو شوید. شما میتوانید به وسیله نرم افزار mouse and keyboard recorder این عمل را خودکار کنید (یعنی این برنامه عمل شماره ضبط میکنه و به تعدادی که شما میخواهید به صورت خودکار و بدون دخالت شما تکرار میکنه) و یا اینکه دستی تی دیتا ها را باز و جوین دهید.
 
 
۲٫ آموزش ساخت تی دیتا و ممبر فیک تلگرام و افزایش ممبر
برای ساخت تی دیتا ابتدا یه پوشه بسازید سپس داخل آن به ازای تعداد تی دیتایی که میخواهید نیوفولدر بسازید حالا داخل هر کدام از نیوفولدر ها نسخه پورتابل تلگرام (همون تلگرامی که داخل فایل telegram هست (برنامه با فرمت (exe فقط خوده تلگرام و نه فایل ها) کپی کنید.یعنی داخل هر نیوفولدر یک نسخه پورتابل تلگرام.حالا یکی یکی وارد هر کدام بشید و با استفاده از یک شما مجازی یک اکانت بسازید به این ترتیب که ابتدا نسخه پورتابل را در یکی از نیوفودر ها باز کنید سپس گزینهstart massaging را بفشارید.در مرحله بعد شماره مجازی ای که با استفاده از اموزش ساخت شماره مجازی موجود در پکیج ساخته اید را وارد کنید (اموزش بعدی).فراموش نکنید کد کشور شماره مجازی که ساخته اید یعنی ۱ را انتخاب کرده باشید سپس next را بزنید بعد از ان زیر next گزینه here را بزنید حالا کدی برای شما به شماره ساخته شده ارسال میشود که کد را وارد میکنید و اکانت را میسازید (در اموزش ساخت شماره مجازی گفته شده که کد را چگونه درافت میکنید.) سپس این اکانت را کامل ببنید (از نوار پایین صفحه دسکتاپ روی علامه مثلث کوچک بزنید و روی تلگرام کلیک راست کنید و exit را بزنید.) حالا نسخه پورتابل تلگرام را حذف کنید و دوفایل دیگر یعنی tdata و log.txt را باقی بگذارید.در بقیه نیوفولدر ها هم به همین ترتیب.حالا نیوفولدر هایی که فعال کرده اید را در فایل numbers کپی کنید سپس داخل برنامه telegram admin شوید و براحتی داخل اکانت ها شوید و در کانال ها جوین دهید.
 
 
 
۳٫آموزش ساخت بینهایت شماره مجازی
(متاسفانه این روش ساخت شماره مجازی به دلیل عدم ارسال کد از طریق تلگرام به شماره های ساخته شده توسط این سایت امکان پذیر نیست.باید از روش های دیگه شماره مجازی برای تی دیتا بسازید)
ابتدا وارد سایت textnow.com بشوید.از قسمت بالای سایت گزینه sign uo free را بفشارید. در صفحه باز شده نام ، فامیل ، یوزرنیم ، پسوورد و ایمیل وارد کنید.توجه کنید که این اطلاعات اصلا مهم نیستند پس همینطوری یه چیزی الکی بزنید فرقی نمیکنه فقط تکراری نباشه.سپس تیک گزینه im not a robot را بزنید.که سوالی از شما پرسیده میشه که باید از بین عکس ها اون را انتخاب کنید.مثلا میگه توی کدوم عکس های زیر دریا هست که اون عکس ها انتخاب میکنی و Verify را میزنی.حالا گزینه sign up را بزنید.کادری به شما نمایش داده میشود که از شما area code میخواهید.یه کد دلخواهی مثل ۹۹۹ ، ۵۴۶ و… بزنید و continiu را بفشارید.شماره ی مجازی
شماره در کادر نمایش داده شده نشان میدهد که ان را کپی کنید . close را بزنید و صفحه را نبندید و طبق اموزش بالا از شماره برای ساخت اکانت از ان استفاده کنید( شماره را بدون پرانتز و خط فاصله وارد کنید).توجه کنید که بعد از اینکه از شماره برای ساخت اکانت استفاده کردید کد به همان صفحه که نبستید می اید.بعد از زدن کد و ساخت اکانت حالا در صفحه ای که برای ساخت شماره مجازی بودید در بالای صفحه گزینه log out
را بزنید حالا برای ساخت شماره مجازی جدید دوباره اعمال بالا را تکرار کنید. توجه کنید این سایت یک برنامه اندروید هم دارد که عملکردش شبیه به همین سایت است که میتوانید از ان هم ایتفاده کنید.اسم برنامه textnow که با سرچ در گوگل متوانید دانلود کنید اما ا گر از طریق سایت انجام بدید از نظر سرعت ارسال کد و… بهتر است.

 

 
 


مبلغ واقعی 25,000 تومان    1% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 24,750 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1781

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما