فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 585
  • بازدید دیروز : 478
  • بازدید کل : 4061355

برنامه و آموزش کامل رات به همراه کراک انیستاگرام


برنامه و آموزش کامل  رات به همراه کراک انیستاگرام

 خبر ویژه در این فایل آموزشی کراک کامل انیستاگرام برای شما عزیزان قرار گرفته است

Rat چیست ؟ رات ها ترکیبی از کیلاگرها و Remote Connection هستند که بوسیله آن ها میتوان به سیستم قربانی به صورت کامل از راه دور و به صورت remote دسترسی داشت برخی از قابلیت های یک Rat حرفه ای را میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

Transfers File Upload , Download File , Remote Desktop , DDos Client , Keylogger

Run Program , Remove & Rename File , View Webcam , Record Screenshot , Stealer Password

بیشتر رات Rat ها بعد از مدتی توسط انتی ویروس ها شناسایی میشوند که هکر اقدام به عمل کریپت سرور رات میکند همچین توضیحات زیر شکل ساده و کارکرد یک ابزار کریپتر را مشخص میکند.

کریپتر ها ابزار هایی هستند که با استفاده از الگوریتم های خاص که خود برنامه نویس برای کریپتر نوشته است اقدام به کد گزاری فایل میکنند. با کد کردن و مخفی کردن سورس از دید آنتی ویروس ها آنتی ویروس قادر به تشخیص مخرب بودن فایل نخواهد داد.

 

 

 

 

1 – Dark Comet

 

 

darkcomet

شکی نیست در ان نیست که Dark Comet یکی از بهترین رات های جهان میباشد و به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار گرفته است Dark Comet یکی از قدیمی ترین رات های جهان میباشد که هنوز هم بسیاری از کاربران از آن استفاده میکنند همچنین به دلیل منشتر شدن اپدیت های مختلف از این رات در بین کاربران محبوبیب بیشتری پیدا کرده است.

2 – Black Shades

Black Shadesrat

Black Shades یک رات فوق العاده به اعتقاد بیشتر کاربرانی که از رات ها استفاده میکنند میباشد حتی Back Shades را میتوان یک پله بالاتر از رات DarkComet هم دید. قابلیت های این رات قدرتمند را میتوان با ثبات و ارزان و همچنین قابل اعتماد و محیط آسان و کار پسند اشاره نمود که همگی قابلیت های یک رات بزرگ برای انجام پروژه های بزرگ میباشد Black Shades با زبان دات نت نوشته شده است و قابل اجرا بر روی تمامی نسخه ها از ویندوز قابل اجرا میباشد. نکته جالب را میتوان به برنامه نویس این رات اشاره کرد که برنامه نویس رات Black Shades توسط FBI و از آن به دلیل حمله به کاربران از طریق شبکه اجتمای فیسبوک دستگیر شد.

3 – JSpy

JSpyrat

رات Jspy توسط برنامه نویسان رات Pussy توسعه یافته با برخی از ویژگی های اضافی و در سال 2013 به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفت و جز رات های خوب و با قابلیت های کاربردی میباشد بعد از انتشار Jspy اکثر ضد ویروس های قدرتمند قادر به تشخیص سرور این رات نبودند و بدون شناسایی اقدام به انجام فعالیت میکرد.

4 – Pussy

رات Pussy یک رات غیر رایگان میباشد که بسیار قدرتمند تر از سایر رات های رایگان میباشد. رات Pussy یکی از بهترین RAT غیر رایگان میباشد که به زبان جاوا نوشته شده است که قابل اجرا بر روی سیستم عامل های مختلف مانند لینوکس مک ویندوز و میباشد که به راحتی قابل شناسایی توسط ابزار های امنیتی و انتی ویروس ها نمیباشد.

5 – Bozok

Bozokrat

Bozok یک رات رایگان می باشد که به زبان دات نت نوشته شده است Bozok آن را سریع ترین رات در نسخه رایگان است همچنین این رات دارای یک نسخه غیر رایگان هم میباشد که قابلیت های بیشتری نسبت به سایر رات ها و نسخه رایگان این رات دارد نسخه غیر رایگان این رات را میتوان به عنوان سریع ترین رات جهان به حساب آورد.

6 – Poison lvy Rat

Poison lvy Rat

این رات یکی از رات های رایج و قدیمی میباشد یکی از دلایل محبوبیت این رات حجم کم سرور فایل مخرب این رات میباشد که نسبت به سایر رات ها حجم کمتری دارد همچنین برای استفاده از این رات نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست.

7 – Nj Rat

njrat22

بیشتر افراد Nj را به اسم نینجا رات Ninja Rat میشناسند رات Nj با امکانات و قابلیت های کاربردی به یک رات محبوب و پر استفاده در بین کاربران میباشد که با داشتن قابلیت های کاربردی به یک رات کامل تبدیل شده است Nj Rat از طریق USB کارت حافظه و ذخیره سازی قابل گسترش میباشد.

همچنین رات های زیر به ترتیب در ادامه لیست برترین رات های جهان قرار دارند.

DameWare RAT

jRAT

Cyber Gate


مبلغ واقعی 70,000 تومان    1% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 69,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2044

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما