فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 118
  • بازدید دیروز : 294
  • بازدید کل : 4039183

کتاب از حال بد تا حال خوب


کتاب از حال بد تا حال خوب

بخشــــــی از مقــــدمه کتاب:


کتاب حاضر درباره‌ی روشی انقلابی و در عین حال بی‌نیاز از دارو برای درمان افسردگی است که «شناخت‌درمانی» نامیده می‌شود. کلمه‌ی «شناخت» به مفهوم اندیشه یا درک است. شناخت‌درمانی مبتنی بر نظریه‌ی ساده‌ای است که می‌گوید به جای حوادث بیرونی، افکار و طرز تلقی‌های شماست که روحیه‌ی شما را شکل می‌دهد.

حتماً متوجه شده‌اید که در هنگام ناراحتی، از خود و از جهان برداشت بدبینانه می‌کنید. در حالت افسردگی ممکن است بگویید: «بی‌فایده است، من بازنده هستم، دیگر رنگ شادی را نخواهم دید.» در نگرانی و هراس احتمالاً این فکر به ذهنتان می‌رسد: «اگر کنترلم را از دست بدهم و سقوط کنم چه اتفاقی خواهد افتاد؟» هنگام بحث با همسرتان ممکن است به خود بگویید: «چه خودخواه، چه از خود راضی.» با آنکه افکار منفی به‌تنهایی اغلب اشتباه و غیرمنطقی هستند، به گونه‌ای فریبکارانه واقع‌بینانه به نظر می‌رسند؛ به طوری که گمان می‌کنید وضع به همان بدی است که به نظر می‌رسد. شناخت‌درمانی می‌تواند شما را از شر این قبیل روحیات ناخوشایند نجات دهد و طرز تلقی مثبت‌تر و واقع‌بینانه‌تری در شما ایجاد کند.

با آنکه شناخت‌درمانی در زمان نخستین انتشار روانشناسی افسردگی تا حدود زیاد ناشناخته بود، امروزه این روش در زمره‌ی یکی از مرسوم‌ترین شیوه‌های درمانی در سطح جهان قرار گرفته است. پژوهش‌های گسترده‌ای که به کمک «موسسه ملی سلامت فکر» در دانشگاه‌ها و مراکز درمانی سرتاسر آمریکا صورت گرفته ثابت کرده است که شناخت‌درمانی به اندازه و به همان سرعت استفاده از داروهای ضدافسردگی به درمان افسردگی کمک می‌کند. از اینها جالب‌تر، پژوهش‌های اخیر نشان می‌دهد که شناخت‌درمانی در مقایسه با دارودرمانی تأثیرات پایدارتری روی بیماران بر جای می‌گذارد. با این حساب شناخت‌درمانی نه‌تنها تأثیر فوری دارد و افسردگی را به سرعت برطرف می‌کند، بلکه با کاستن از فشارهای عصبی و ایجاد امیدواری به آینده شما را در موقعیتی قرار می‌دهد تا باقیمانده سال‌های عمر خود را بهتر بگذرانید.

 

سهیلا نوشت:

اگر تصمیم گرفتید که این کتاب را تهیه کنید حتماً ترجمه آقای قراچه داغی را تهیه کنید. من در ابتدا کتابی با مترجم دیگر را تهیه کردم که در سطحی بسیار افتضاح ترجمه شده بود!در نتیجه مجبور شدم که بار دیگر این کتاب را تهیه کنم.

اگر چه کتاب معرفی‌شده برای درمان افسردگی نگاشته شده است اما برای همه‌ی ما که گاهاً و یا شاید بیشتر اوقات، افکاری غیرمنطقی و منفی داریم و چوبِ این افکار را هم می‌خوریم، کاربردی‌ست.

فهرست کتاب را حتماً مطالعه بفرمایید و با بخش‌های مختلف آن آشنا شوید. شاید برخی از مطالب مورد بررسی، موضوعِ مسئله‌ی شخصِ شما باشد.

 

 

فهـــــــــــرست کتاب:

پیشگفتار (از دکتر عیسی جلالی)

مقدمه

بخش اول: شناخت روحیه

فصل 1: می‌توانید احساس خود را تغییر دهید

فصل 2: چگونه روحیه‌ی خود را اندازه بگیریم

فصل 3: تشخیص روحیه

فصل 4: آیا باید احساس خود را تغییر دهید؟

بخش دوم: احساس خوب

فصل 5: چگونه احساس خود را تغییر دهیم

فصل 6: ده را برای سالم‌اندیشی

فصل 7: چگونه نظام ارزشی سالمی بسازیم

فصل 8: شناخت‌درمانی در عمل

فصل 9: علل تنبلی

فصل 10: نسخه‌ای برای تنبل‌ها

بخش سوم: احساس اطمینان

فصل 11: درک اضطراب

فصل 12: چگونه می‌توانید با هراس‌های خود بجنگید و پیروز شوید

فصل 13: مسئله‌ی ترس از مرگ

فصل 14: اضطراب اجتماعی

فصل 15: اضطراب صحبت در برابر جمع

فصل 16: چگونه مصاحبه‌ی خوبی داشته باشیم

فصل 17: ترس از امتحان و انجام کار

بخش چهارم: چگونه با ارتباط بهتر روابط بهتر ایجاد کنیم

فصل 18: ارتباط خوب و بد

فصل 19: پنج رمز ارتباط صمیمانه

فصل 20: چگونه ارتباط بهتری ایجاد کنیم

فصل 21: کنار آمدن با آدمهای مشکل

فصل 22: مشکل برقراری ارتباط

بخش پنجم: دارو درمانی

فصل 23: آنچه باید درباره‌ی داروهای اعصاب بدانید

بخش ششم: ویژه‌ی درمانگرها و بیماران کنجکاو

فصل 24: موفقیت و شکست برنامه‌ی درمان

فصل 25: برقراری ارتباط با بیماران سخت‌گیر

فصل 26: تعیین دستور جلسه

فصل 27: برنامه‌های خودیاری

 

مشخصـــــات کتاب:

عنوان: از حال بد به حال خوب

موضوع: شناخت‌درمانی

نویسنده: دکتر دیوید برنز

مترجم: مهدی قراچه داغی

ناشر: آسیم

سال انتشار: 1393(چاپ سی و هفتم)

تعداد صفحات: 639




مبلغ واقعی 75,500 تومان    11% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 67,195 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1544

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما