فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 55
  • بازدید دیروز : 652
  • بازدید کل : 4052692

کتاب صوتی بوسه ی خداحافظی با مادر اثر جوی فیلدینگ


کتاب صوتی  بوسه ی خداحافظی با مادر اثر جوی فیلدینگ

 

کتاب بوسه ی خداحافظی با مادر اثر جوی فیلدینگ

 

دونا گریسی قهرمان داستان کتاب بوسه ی خداحافظی با مادر طی حوادثی غم انگیز و غیر منصفانه، با یک موقعیت دردناک در زندگی اش مواجه می شود. پس از پایان یافتن ازدواج نا موفق او با ویکتور، درگیر موقعیتی سخت و وحشتناک می شود که اتفاقا همسر سابقش برایش تدارک دیده است. نثر روان و زیبای نویسنده این رمان به آرامی و با ریتمی اندوهبار اما ملایم پیش می رود تا به آنجا که ناگهان ضربه ای پس از ضربه نخستین، تمامی امید های یک مادر را درهم میشکند. اما این بحران دهشتناک چیست و چرا دونا گریسی به یکباره همه امیدها و آرزوهایش را به عنوان یک مادر بر باد می بیند؟ خانم جوی فیلدینگ نویسنده کتاب بوسه خداحافظی با مادر و استاد مسلم خلق موقعیت های عجیب و سخت در زندگی زنان، با هنرمندی هر چه تمام تر لحظه به لحظه اندوه و یاس دونا گریسی، این زن در هم شکسته را به تصویر می کشد که مجبور است با فقدان فرزندانش در کنار خویش سر کند. نیویورک تایمز در این باره می گوید: به راستی توانایی جوی فیلدینگ در ایجاد جاذبه و سوال بر انگیز کردن ماجرا بی نظیر است... او خواننده را در داستان غرق می کند تا با تمامی احساس خود، کتاب را دنبال کند. نوشته های او را باید تمامی زنان بخوانند و بی تردید اثر بپذیرند. مجله پزشکیآسان طب خواندن این رمان را به آنهایی که شکست را نمی پذیرند و همیشه ادامه می دهند توصیه می کند.

کتاب بوسه ی خداحافظی با مادر

از متن کتاب بوسه ی خداحافظی با مادر

در پشت جلد کتاب بوسه ی خداحافظی با مادر می خوانید: آن روز پدر به بچه ها گفت: از مادر خداحافظی کنید...و وقتی شب به پایان رسید...مادر معنی جمله خداحافظی را درک کرد...یک بوسه ی خداحافظی برای همیشه... و آنجاست که تلاش های یک مادر آغاز می شود.

اکنون چهار هفته بود که هر روز به این زمین بازی می آمد. نمی دانست چطور همه چیز شروع شده بود، به نحوی کاری که اتفاق افتاده بود تبدیل به مراسمی هر روزه شده بود، ولی هر روز از ساعت سه تا پنج بعد از ظهر دونا خود را روی نیمکت های کوتاه و سبز رنگ زمین بازی کوچک، مشغول تماشای بچه ها می یافت...دونا برگشت و چشمانش را به چشمان مل دوخت. گفت: یازده ماه است، آدام تقریبا شش ساله شده، شارون تقریبا سه سال دارد. شاید به یاد نیاورند که من کی هستم. شاید دیگر مرا دوست نداشته باشند.

درباره نویسنده

جوی فیلدینگ نویسنده موفق کانادایی، خالق رمان های تاثیر گذاری همچون کتاب "بیگانه ای با من است" و "زمانی برای گریستن نیست"، اولین داستان خود را در 8 سالگی نوشت. استعداد او در نوشتن رمان هایی با موضوعات روانشناسانه و جذاب است که با نثری دقیق و غافلگیرانه می تواند همیشه در انتهای رمان هایش به شگفت انگیز ترین شکل ممکن، خواننده را غافلگیر کند. از دیگر آثار مشهور او می توان به خاطره، تکه های گمشده، ژرفای زندگی، خاطرات قاتل و... اشاره نمود که به گفته خود نویسنده، نوشتن هر یک از آثارش در حدود یک سال زمان می برد.

ارتباط با ما


مبلغ واقعی 68,367 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 64,949 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1320

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما