فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 126
  • بازدید دیروز : 128
  • بازدید کل : 4050698

کتاب صوتی مسئله چین


کتاب صوتی مسئله چین

این کتاب یک پیشگویی است…

شاید مخاطب از خواندن چنین جمله ای در ابتدای یک کتاب تاریخی تعجب کند.اما پس از خواندن آن به این باور خواهید رسید که بالواقع راسل در ۱۹۲۲ عملا نقش یک پیشگو را بازی کرده است.برتراند راسل را اکثرا به عنوان فیلسوف و اندیشمند می شناسند.در سایه فعالیتهای فلسفی وی, عملکرد سیاسی و اجتماعی او مغفول مانده است.او اندک زمانی در چین زندگی کرد و با هوش و ذکاوت بسیار به فرهنگ و تاریخ چین پرداخت.وی در این کتاب به بررسی تاریخی چین و همچنین به تحلیل فرهنگی آن و تضاد آن با غرب می پردازد. بدون تعصب و با نمادی از آزادگی عملکرد غرب در قبال چین را به نقد می کشد. زادگاه خویش یعنی بریتانیا را نیز به چالش می کشد .راسل در این کتاب دقیقا همانطور صحبت می کند که ما از یک روشنفکر توقع داریم.بدون تلاش برای توجیه با تحلیلهای منطقی و ریاضیاتی برگرفته از تفکر فلسفی , نگاهی صادقانه به مسائل دارد.او نشان می دهد که ژاپن را بسیار خوب می شناسد.مطالعات بسیاری در سنت تاریخی این دو کشور دارد.باور کردن اینکه تمامی بیانات وی در این کتاب در دهه ها بعد به عرصه ظهور رسیده است بسیار عجیب است.تحلیلهای جامعه شناسانه و تاریخی او در این کتاب نشان از مردی با درایت سیاسی و تفکری عمیق را به همراه دارد.من قبلا در کتابی با عنوان «راسل یک معرفی کوتاه» که توسط نشر علم منتشر گردیده , به زندگینامه این مرد بزرگ پرداخته ام. شناخت برتراند راسل نیازمند شناخت تمامی جنبه های زندگی وی است.مخاطب فارسی زبان شاید به درستی نداند که فعالیتهای ضد جنگ و اجتماعی او بسیار بیش از شهرت فلسفی وی بوده است.دلیل این موضوع نیز عدم ترجمه سایر کتابهای وی به فارسی است.او سالها مبارزه کرد و در برابر سنت استعماری کشور زادگاهش به مبارزه پرداخت.هزینه های مادی و معنوی زیادی نیز برای این کار پرداخت کرد. این کتاب که ثمره زندگی وی در چین است سندی بر این موضوع است.

شناخت چین مدرن به عنوان قطب اصلی اقتصاد امروز دنیا و شاید ثروتمندترین کشور حال حاضر دنیا , برای انسان قرن بیست و یکمی بسیار مهم است.برای شناخت این کشور نیاز به بررسی تاریخی در بستر فرهنگی آن داریم.تاثیرات چین بر جهان امروز بی شک بسیار مهم است.چینی که قدرت سیاسی خود را وام گرفته از اندیشه مارکس می داند , امروز بدون آنکه بخواهد نقش رهبری را بازی کند , جهان را به سمت جهانی شدن پیش می برد. اقتصادی شکوفا , کشوری ثروتمند با بیشترین جمعیت در کنار ملتی فقیر و محیط زیست در حال نابودی.آمیخته ای غیر همگون و پارادوکسی بسیار عجیب است.کشوری که بدون استعمار , امروزه دنیا را در تسخیر اقتصاد خویش در آورده است.آمار و ارقام صندوق بین المللی پول نشان می دهد چین در سال ۲۰۱۴ لقب قدرتمندترین اقتصاد دنیا را به دست آورده است و اینچنین ایالات متحده امریکا را پس از ۱۴۲ سال که مقام نخست را دارا بود به زیر کشیده است.کارشناسان نیز این روند توسعه را پایدار پیش بینی می کنند.به جز اقتصاد می بایست سایر مسائل موثر بر این کشور نیز تحلیل شود.آیین کنفسیوس و تاثیر آن در مردم چین نیز از ارکانی است که تا به حال به صورت جدی به آن پرداخته نشده است.نگاه به چین همراه با بیم و امید است.از سویی نمی توان پیش بینی کرد این کشور با این سرعت رشد به کجا پیش خواهد رفت و چه خواهد کرد. سایر کشور ها در مواجهه با این کشور چطور باید رفتار کنند.از سویی دیگر متنعم ساختن اقشار فقیر و متوسط از مواهب مدرنیته و تکنولوژی در سایه دیکتاتوری که در این قرن مذموم شمرده می شود.کشوری چند لایه به لحاظ فرهنگی که بسیار نیاز به بررسی دارد.

گستره فرهنگ چین تا ژاپن و کره گسترده است.تاریخ استعمار ژاپن بر چین و نگاه متفاوت این دو قسمت آسیای شرقی به دنیا دلیل منازعات بسیاری بین این دو کشور بوده است.منابع طبیعی غنی چین در برابر ژاپن با فقر منابع همیشه چشم حسرت ژاپنی ها را به همراه داشته است.از سوی دیگر ژاپن به مثابه نماد و نماینده غرب در آسیا , باعث رویکردی مناقشه آمیز و تقابل این دو ملت بوده است.ژاپن به عنوان کشوری مدرن و البته با تفکری کاپیتالیستی تا سالها در جوار کشوری با ایدئولوژی سوسیالیستی قرار داشت.تمام این تضادها را می توان از یک سو انگیزه رشد و از سویی دیگر رقابتی منطقه ای ارزیابی کرد. روابط چین و ژاپن سابقه ای طولانی دارد.بررسی این رابطه و تاثیرات آن بر اقتصاد و سیاست و فرهنگ امروز این آسیایی و شرقی بدانیم باید آن را غربی تلقی کنیم.بالعکس چین یک شرقی به تمام عیار است.راسل در این کتاب علاوه بر چین و روابط و تاثیرات و تاثرات آن بر غرب , به نسبت ژاپن و چین با هم و با فرهنگ غربی نیز می پردازد.

.


.


مبلغ واقعی 75,517 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 71,741 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1245

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما