فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 418
  • بازدید دیروز : 146
  • بازدید کل : 4045772

کتاب صوتی روانشناسی رشد لورا برک


کتاب صوتی روانشناسی رشد لورا برک

درباره مولف

لورا برک استاد برجسته روانشناسی در دانشگاه ایالتی ایلینوی است، جایی که او بیش از سه دهه پیشرفت انسانی را به دانشجویان مقطع کارشناسی و فارغ التحصیلان تدریس کرده است. او مدرک کارشناسی خود را در رشته روانشناسی از دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، و مدرک کارشناسی ارشد و دکترای خود در زمینه پرورش کودک و روانشناسی آموزشی را از دانشگاه شیکاگو دریافت کرد. وی دانش پژوه مهمان در دانشگاه کرنل،دانشگاه UCLA (دانشگاهی در لسانجلس)، دانشگاه استنفورد و دانشگاه استرالیای جنوبی بوده است. برک در مورد تأثیرات محیط های مدرسه در پرورش کودکان، گسترش سخنرانی خصوصی و نقش بازی ساختگی، به طور گسترده منتشر کرده است. تحقیقاتش توسط اداره آموزش و پرورش و مؤسسه ملی سلامت کودکان و پیشرفت انسانی تأمین مالی شده است. او در بسیاری از مجلات برجسته، از جمله رشد کودک، روانشناسی تکاملی، فصلنامه مریل پالمر، مجله روانشناسی کودکان استثنایی، توسعه و روانپزشکی و فصل نامه تحقیقات اوایل کودکی نمایان شده است. مطالعات تجربی او توجه عمومی را به خود جلب کرده است، که منجر به مشارکت در روانشناسی امروز و علمی آمریکا می شود. او همچنین در نسخه ی صبح روز ملی رادیو عمومی و در مجله والدین، زمان شکست انگیز و جذب خواننده مورد توجه قرار گرفته است. برک به عنوان سردبیر پژوهشی کودکان،جوانان و ویرایشگر مشاور برای فصلنامه تحقیقات پیش دبستانی کمک کرده است. هم اکنون او سردبیر وابسته برای مجله ی آموزش شناختی و روانشناسی می باشد. او در جلدهای منتشر شده در زمینه ی رشد در دوران کودکی به طور مداوم سهیم بوده است و اخیرا فصل هایی را درباره اهمیت والدین، بازی های ساختگی و اعتماد به نفس و فرزند مهد کودک نوشته است. او همچنین مقاله ای را درباره ی رشد اجتماعی کودک نوشته است: همراه دایرة المعارف؛ مقاله در مورد Vygotsky برای دایرة المعارف شناختی و فصل داستان سرایی به عنوان راه های تدریس برای بیان تجربه: مذاکرات حائز اهمیت از مؤسسه ملی آموزش روانشناسی (انجمن روانشناسی). او نویسنده ی فصل بعدی بازی ساختگی و عزت نفس و در کتاب بازی در دوران کودکی است. کتاب های برک عبارتند از: سخنرانی خصوصی: از تعامل اجتماعی تا خود مختاری؛ چارچوب یادگیری کودکان: Vygotsky و آموزش در دوران کودکی؛ چشم انداز توسعه: سرود خواندن؛ و مجوز برای یادگیری نشاط آمیز در مهد کودک: ارائه شواهد. او علاوه بر بررسی افزایش طول عمر، نویسنده متون پرفروش کودکان و نوزادان، بچه ها و نوجوانان و توسعه از طریق افزایش طول عمر منتشر شده توسط پیرسون است. کتاب او برای والدین و معلمان، ذهن کودکان را بیدار می کند: چگونه والدین و معلمان می توانند تفاوت ایجاد کنند. برک در کارکردن برای انگیزه کودکان فعال است. علاوه بر خدمات او در جامعه مجازی، او عضو هیئت مدیره ملی و هیئت مشاور شیکاگو برای شروع موفقیت، و عضو یک سازمان غیر انتفاعی است که مداخله ی سوادآموزی متمرکز را به هزاران کودک پیش دبستانی کم درآمد در سراسر ایالات متحده اعمال می کند و از دانشجویان دردانشکده ها و دانشگاه ها به عنوان مدرس استفاده می کنند. برک یکی از اعضای انجمن روانشناسی آمریکا، بخش 7: روانشناسی رشد است.


مبلغ واقعی 70,600 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 67,070 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 8413

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما