فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 81
  • بازدید دیروز : 445
  • بازدید کل : 4045880

کتاب صوتی مباحث مربوط به سكس تراپى


کتاب صوتی مباحث مربوط به سكس تراپى

سکس تراپی چیست و سکس تراپیست کیست تعریف سکس تراپی و آشنایی با سکس تراپیست و عواملی که برای رفع آن باید به سکستراپیست مراجعه شود

آمیزش جنسی در زندگی زناشویی یکی از مهم ترین عوامل برای گرم نگه داشتن زندگی و بی شک یکی از مهم ترین عوامل در خیانت ها و ارتباط های نامشروع می باشد که در صورت عدم توانایی در سکس و عدم توانایی در ارضای جنسی همسر باعث میگردد تا رابطه زناشویی به سردی گراییده و چه بسا به خیانت و اتفاقاتی جبران ناپذیر ختم گردد .

سکس تراپی و سکس تراپیست

رابطه خوب

سکس تراپی شامل رفع مشکلات جنسی در روابط زناشویی می باشد که در صورت عدم رضایت از آمیزش جنسی با مراجعه با سکس تراپیست میتوان برای حل مشکل در رابطه جنسی با همسر اقدام نمود تا به رضایت از سکس برسیم .

طبق آمار از آنجا که 40 تا 60 درصد از مشکلات زناشویی را روابط جنسی آنها شامل می شود ضرورت بررسی علمی تر به مقوله سکس در موارد در مانی بیشتر محسوس گشته است و جوامع علمی را بر آن داشته تا پایه ریز علم نوین باشندبنام سکسولوژی. سکسولوژی علمی است نوین و چند وجهی که ارتباط تنگاتنگی با علوم پزشکی، روانپزشکی، روانشناسی، آمار، جامعه شناسی، جرم شناسی، زیست شناسی و حتی هنر و موزیک دارد. تعریف علمی سکسولوژی عبارت است از: مطالعه هدفمند رفتار جنسی در انسان و حیوان که این رفتار از قبل از تولد جاندار شروع گشته و در طول زندگی او ادامه می یابد سکسولوژی در بیشتر فرهنگ لغات تحت عنوان علم مطالعه جنسیت تعریف شده است جنسیت درواقع همان شرایطی است که یک مرد را از زن متمایز می کند و سکستراپی عبارتست از رفع تخصصی گرفتاریها و مشکلاتی که فرد در رابطه با رفتار جنسی خود و یا شریک جنسی خود دارا می باشد. سکسولوژی مدرن ترکیبی از زمینه های متفاوتی همانند روانشناسی آمار بیولوژی آمار جامعه شناسی آسیب شناسی و مردم شناسی می باشد نکته قابل ذکر اینکه سکسولوژی یک علم توصیفی است و نه یک علم تجویزی بدین معنی که سکسولوژی بیش از آنکه در پی تایید و یا تکذیب رفتار جنسی باشددرپی ریشه یابی علل رفتار و عوامل موثر بر این رفتار می باشد

سکس تراپی و سکس تراپیست

سکس تراپی

  • ویژگی های سکستراپیست چیست ؟

سکستراپیست می بایست متخصص در امر بهداشت روانی بوده، دوره های کامل روان درمانی را طی کرده باشد و آموزشهای لازم در امر مشاوره های جنسی را زیر نظر متخصصین سپری کرده باشد. مهارت کامل در امر مشاوره و روان درمانی و داشتن زمینه ای کامل در امر روانشناسی نکته ای بس حائز اهمیت در روند سکستراپی بشمار می رود. از آنجایی که بسیاری از مشکلات جنسی ریشه در روابط اجتماعی و مشکلات شخصیتی افراد دارد تنها یک روان شناس و یک روان درمانگر قادر به شناسایی و ارزیابی مشکلات فردی، اجتماعی و شخصیتی بیمار گشته درحل آنها می تواند به وی کمک کند.از طرفی سکستراپیست می بایست به فیزیولوژی بدن و آناتومی ارگانهای جنسی و عملکرد آنها احاطه کامل داشته باشدو بتواند اختلالات روانی و بدنی را از هم تمیز داده، در رفع آنها به بیمار توصیه های لازم را به عمل آورد. لازم به ذکر است که آشنایی به زمینه های فرهنگی و اخلاقی و مذهبی هر جامعه از ضروریات بسیار پر اهمیت کار یک سکستراپی می باشد چرا که نقد و بررسی اختلالات جنسی بدون در نظر گرفتن زمینه های فرهنگی و عقیدتی آن جامعه کاری عبث و غیرکارآمد به نظر می رسد.

 

  • چه انتظاراتی باید از سکستراپیست خود داشت؟

با مراجعه به سکستراپیست باید اطمینان حاصل کنید که نکات زیر متحقق شوند : توانسته اید آزادانه و بدور از هرگونه محدودیت راجع به موضوع مورد نظر خود با او صحبت کنبد ، اطلاعاتی که شما در اختیار او گذاشته اید محرمانه خواهد ماند ، این مطلب از سایت تنظیم خانواده میباشد ، با جستجو واژه سایت تنظیم خانواده و ورود به این سایت میتوانید مطالب آموزشی متنوعی مشاهده نمائید، رفتار سکستراپیست نسبت به شما غیر مغرضانه بوده بدون هیچ تعصب و پیش داوری شما را راهنمای خواهد کرد ، و بعد از نقد و بررسی پیرامون مشکل مطرح شده ، تغییر در دید سکستراپیست و نحوه قضاوت او راجع به شما دیده نخواهد شد . در جلسات سکس تراپیست هیچگونه ارتباط بدنی بین درمانگر و مراجعه کننده وجود نخواهد داشت و انجام عمل جنسی در حضور درمانگر به هیچ عنوان انتظار نمی رود.

سکس تراپی و سکس تراپیست

سکس تراپی

  • چه کسانی به سکس تراپی نیازمندند؟

اگر چه تصور عموم بر این است که سکس تراپی صرفا بر افرادی که دچار مشکلات جنسی هستند محدود می گردند لیکن از آنجا که بخشی از کار سکس تراپیست ها آموزش جنسی ، آناتومی جنسی و آموزشهای بهداشت جنسی است لذا مراجعه به سکستراپیست تلاشی است برای لذت بیشتر از زندگی جنسی خود و عمیق تر کردن روابط بین فردی. علاوه بر این افرادی که به نوعی از مشکلات زیر در رنج اند و پاسخ آنها به موارد زیر بلی می باشد به سکس تراپیست باید مراجعه کنند، مواردی چون:

– از میان رفته شدن صمیمیت در ارتباط زناشویی

– تمایل اندک به ارتباط جنسی یا کمبود میل جنسی

– مشکل در لذت بردن در ارتباط جنسی

– مشکل کنترل انزال

– مشکل رسیدن به ارگاسم

– مقاربت دردناک

– افکار وسواسگونه و غیر قابل گریز در مورد مسائل جنسی

– احساس گناه در رابطه سکس

– ارتباط ناخشنود با شریک جنسی و میل به ترک آن

– مورد سو استفاده جنسی بودن

– عدم اطمینان از هویت جنسی خود و انحرافات جنسی.

 

  • سلامت جنسی چیست؟

سازمان بهداشت جهانی سلامت جنسی را اینگونه تعریف می کند: برخورداری از صحت فیزیکی ، روانی و اجتماعی در انجام ِ رفتار جنسی.

تحقق سلامت جنسی مستلزم دیدی مثبت و محترمانه به مقوله جنسیت و رفتار جنسی است که می باید به دور از خشونت و تبعیض و به منظور دستیابی به لذت انجام پذیرد و در این راستا آگاهی از حقوق جنسی الزامی بوده، می بایست در نهایت احترام به آن عمل گردد

 

  • حقوق جنسی چیست؟

حقوق جنسی برگرفته از حقوق انسانی است که توسط قوانین بین المللی بشری تهیه و تنظیم گردیده است و در آن تلاش گردیده است که بدور از هرگونه تبعیض و خشونت، حقوق تمامی افراد در آن محترم شناخته شود . حقوق جنسی انسانها عبارتند از: حق برخورداری از سلامت جنسی و بهره مندی از کلیه سرویسهای درمانی، حق جستجو واخذ اطلاعات لازم مربوط به امور جنسی، حق دریافت آموزش جنسی، این مطلب از سایت تنظیم خانواده میباشد ، با جستجو واژه سایت تنظیم خانواده و ورود به این سایت میتوانید مطالب آموزشی متنوعی مشاهده نمائید، حق ارتباط جنسی به شرط رضایت دو جانبه، حق ازدواج به شرط رضایت دو جانبه، حق تعیین زمان بچه دار شدن، تعداد فرزندان و کلا بچه دار شدن یا نشدن، حق بهره وری جنسی سالم و ارضاء کننده.


مبلغ واقعی 81,500 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 77,425 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2152

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما