فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 512
  • بازدید دیروز : 304
  • بازدید کل : 4052497

کتاب صوتی فروش در شرایط بحران اقتصادی


کتاب صوتی فروش در شرایط بحران اقتصادی

عنوان کتاب صوتی: ارائه مدلی برای انتخاب بهترین استراتژی بازاریابی در شرایط بحران

مدت 2:19 دقیقه

حجم 130 مگابایت

فرمت صوتی

کاری از سایت پارسا آنلاین شاپ

 

1- شناسایی کامل شرایط بحران، دلایل ، قوت، ضعف، فرصت ، تهدید

2- جلوگیری از تصمیمات عجولانه در شرایط بحران و جلوگیری از دام های فروش و بازاریابی در شرایط بحران

3- طراحی مدل های بازاریابی نوین و مدرن

4- طراحی سیستم های خلاق و نوآور بازاریابی و فروش

5- طراحی برنامه ها و استراتژی های بهبود

6- آمادگی زیرساخت های ضد بحران بازاریابی و فروش

7- طراحی استراتژی ها و سیاست های کشف بازارهای جدید

8- تکنیک های وتاکتیک های پیشروی در بازاربحران

 

مهمترین سرفصل های این دوره از سمینار:

  • حس و کسب ، روح مذاکره کننده برتر
  • نفوذ در ذهن مخاطب با فنون ویژه مذاکره
  • راهکارهای فروش موازی در رقابت امروز
  • کسب برتری با تنگفتار پیروز

دستاوردهای شما:

  • دریافت نکات مذاکرات تسخیر کننده
  • تمرین نکات عملی مذاکره در سمینار
  • دستیابی به برترین راهکارهای مذاکره و فروش در بحران
  • دیدار با برترین اساتید مذاکره و فروش کشور
  • دریافت گواهینامه بین‌المللی حضور در سمینار
  • دریافت DVD سخنرانی ها
  • دریافت تخفیف ۵۰ درصدی برای حضور در دومین سمینار
  • دریافت مدرک با امضاء ارزشمند شخص پروفسور دکتر حیدری و دکتر فرزاد امیر تنها شاگرد دکتر حیدری با مدرک دکترای مذاکره در ایران
 
  • مشکلات فروشگاه ها و هایپرمارکت ها در ایران
  • نحوه ایجاد یک تجربه عالی برای مشتری
  • نرخ جابه‌جایی کارکنان شاخصی مهم برای سازمان
  • تصمیم‌های سخت مدیریتی
  • چگونگی افزایش توانمندی کارمندان
  • مشتریان چه چیزی می خواهند
  • عناصر کلیدی در تدوین استراتژی بازاریابی
  • دوره های تخصصی بازاریابی و فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی واحدرکورد
  • اقتصاد جهانی یک واقعیت تلخ و ناکام کننده است ویکی از نامناسب ترین نتایج آن فشار روانی وارده برقشر متوسط جامعه است بازاریابی در شرایط بحران مالی اغلب کشورها نظام ها نهادها وبنگاه ها را در سراسر دنیا تحت تاثیر قرار داده است نظام بازار وعناصر کلیدی آن نیازها نیازمندان عوامل رفع نیاز وخرید وفروش دگرگون شده است وبازاریابی دراین شرایط برای بسیاری از مدیران وبنگاه ها نوری در تاریکی است که می تواندروزنه امیدی برای برون رفت واز بحران باشد در این مقاله سعی برآن داریم تا با شناسایی مناسب ترین استراتژی بازاریابی بهترین عملکرد را برای شرکت واردات وصادرات هوا تجهیز ایمن رقم بزنیم در ابتدا با مطالعه ادبیات تحقیق به شناسایی مهمترین تاثیرات بحران اقتصادی واستراتژی های بازاریابی می پردازیم به منظور جمع آوری داده ها از ابزار پرسشنامه وبرای برآورد مناسب ترین مدل از روش تحلیل سلسله مراتبی استفاده گردید. نتایج در انتها گزارش می شود. کلمات کلیدی: استراتژی بازاریابی ، بحران مالی ، رکود اقتصادی ،تحلیل سلسله مراتبی


مبلغ واقعی 68,000 تومان    1% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 67,320 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1466

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما