فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 360
  • بازدید دیروز : 652
  • بازدید کل : 4052997

کتاب صوتی ضیافت -افلاطون


کتاب صوتی ضیافت -افلاطون

کتاب صوتی ضیافت نوشته ای منسوب به افلاطون فیلسوف مشهور یونان باستان است. چیزی که بیش از نام خود افلاطون شهرت دارد و شاید عامل آشنایی عامه مردم با افلاطون است، مفهومی به نام عشق افلاطونی است. ریشه این عبارت به همین کتاب بر می گردد. ضیافت تعریف افلاطون از عشق است، چنانکه نام دیگر آن رساله ای در باب عشق است. افلاطون فیلسوفی پر سر و صداست. کسی که مجموعه گفته های سقراط را به نوشته تبدیل کرده است و همین کار باعث شده بسیاری تردید ببرند که سقراط شخصیتی زاده ذهن افلاطون است و اصلاً وجود خارجی نداشته است. از طرف دیگر برخی صاحب نظران و فلاسفه جدید معتقدند افلاطون فلسفه را از آنچه هدف اصلی اش بود دور کردند. به زعم آنان فلسفه برای این به وجود آمده بود تا انسان و جامعه را به خودآگاهی برساند و زندگی را برای نسل بشر لذت بخش بسازد. با همه این اوصاف کتاب صوتی ضیافت می تواند نگاهی جدید باشد به یکی از غنی ترین مفاهیم بشری، عشق.

ضیافت در یونان باستان عموما مراسم میگساری پس از شام بوده و در آن مباحثاتی هم صورت می گرفته است. ضیافت افلاطون ماجرای یکی از این مراسم را روایت می کند که به بحث درمورد عشق می انجامد. مانند دیگر آثار بجا مانده از افلاطون سبک این نوشته نیز به صورت روایت دیالوگ های رد و بدل شده میان حاضرین جمع است. این نوع بیان افلاطون باعث می شود تا خواننده از زوایای مختلف به یک موضوع بنگرد.

ضیافت از لحاظ معنا از آثار دیگر افلاطون مانند جمهوری (گفتارهایی درباره عدالت) بسیار دور است. او در این کتاب سعی بر تفسیر عشق دارد و بیان می کند که عشق به جنبه های جسمانی ارتباط دو فرد بر نمی گردد بلکه این تکامل ذهنی و معنو طرفین است که باید هدف یک رابطه عاشقانه قرار گیرد و این تعریف به عشق افلاطونی معروف شد.

شنیدن روایت عشق از نظر انسان هایی متفاوت در مهمانی شبانه ای در یونان باستان می تواند جنبه هایی زیبا را از شباهت ها و تفاوت های ذهن انسان کنونی با نسل های بسیار دور خود را آشکار سازد.

عشق به بیان ساده همان شوق کامل شدن و در پی کمال بودن است.

افلاطون؛ ضیافت


مبلغ واقعی 72,217 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 68,606 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 2484

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما