فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 228
  • بازدید دیروز : 237
  • بازدید کل : 4053975

تبلت لنوو مدل Tab 3 7 Essential 3G


تبلت لنوو مدل Tab 3 7 Essential 3G

تبلت لنوو مدل Tab 3 7 Essential 3G - ظرفیت 16 گیگابایتLenovo Tab 3 7 Essential 3G Tablet - 16GB

 
از ۳۰رای
 

انتخاب رنگ

انتخاب گارانتی

انتخاب فروشنده

قیمت:420000
 
جهت خرید و ارسال با شماره موبایل زیر در تماس باشید 09100262983
مقایسه کن
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G
  • حافظه داخلی: 16 گیگابایت
  • بستن
معرفی اجمالی محصول

تبلت لنوو مدل Tab 3 7 Essential 3G - ظرفیت 16 گیگابایت

تبلت‌های سری تب (Tab) لنوو، جزو تبلت‌های میان‌رده‌ی و اقتصادی این شرکت به حساب می‌آیند. لنوو با بازطراحی مناسب و انجام برخی بهبودهای سیستم‌عاملی، تبلت‌های سری تب 3 را روانه‌ی بازار کرده است. همچون نسل گذشته، تبلت‌های خانواده‌ی تب 3 لنوو در سه اندازه‌ی 7، 8 و 10 اینچی تولید شده‌اند. مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل این محصولات، نسخه 7 اینچی آن است.

ملموس‌ترین تغییری که تبلت‌های سری تب3 نسبت به تب 2 پیدا کرده‌اند، مربوط به طراحی و جنس بدنه‌ی آن‌ها می‌شود. لنوو از قاب پشتی بافت‌دار با نوارهای آبی در دور تبلت استفاده کرده که زیبایی قابل‌توجهی به این محصول بخشیده است. نمایشگر این تبلت دقت تصویر 600 × 1024 پیکسل و تراکم 169 پیکسل بر اینچ را ارائه می‌دهد. سخت‌افزار تب 3 نسخه‌ی 7 اینچی تغییر زیادی نسبت به نسل گذشته‌ی خود پیدا نکرده است. لنوو از همان تراشه‌ی مدیاتک و پردازنده‌ی چهار هسته‌ای تب 2 در تب 3 استفاده کرده است. این مجموعه‌ی سخت‌افزاری را یک رم یک گیگابایتی در کنار 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراهی می‌کند. تب 3 نسخه‌ی 7 اینچی در دو مدل 3G و وای‌فای عرضه شده که نسخه‌ی سیم‌کارتی آن با اندروید 6 و نسخه‌ی وای فای آن با اندروید نسخه‌ی 5.0 همراه شده است.

کیفیت دوربین و ظرفیت باتری این تبلت هم جزو دیگر مواردی است که هیچ تغییری نسبت به نسل گذشته‌ی خود نداشته‌اند. بر قاب پشتی تب 3 نسخه‌ی 7 اینچی یک دوربین 2 مگاپیکسلی و در بالای نمایشگر آن یک حسگر 0.3 مگاپیکسلی قرار گرفته است. همچنین باتری 3450 میلی‌آمپرساعتی آن می‌تواند در کاربری‌های ترکیبی تا بیش از 10 ساعت شارژ نگه دارد.



نقد و بررسی متخصصین دیجی کالا

هر روز نیاز به تبلت‌های جمع‌و‌جور و کارآمد بیشتر احساس می‌شود. دستگاه‌هایی که علاوه بر امکان حمل‌و‌نقل ساده، می‌توان روی قابلیت‌های عالی آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کرد. تبلت‌هایی که برچسب‌های قیمت به‌صرفه‌ای دارند تا برای استفاده روزمره کاربران مفید باشند. ازآنجایی‌که اکثر تبلت‌های‌ هفت اینچی، قابلیت مکالمه دارند، جایگزین‌های مناسبی برای گوشی‌هایی با نمایشگرهای بزرگ هستند. تبلت « لنوو تب 3 - 7 اینچی» (Lenovo Tab 3 7 Essential 3G) با نمایشگر و سخت‌افزاری مفید برای مصارف روزانه، امکان اتصال به اینترنت نسل سوم که استفاده از شبکه‌های اجتماعی را ساده می‌کند و همچنین قابلیت مکالمه یکی از به‌صرفه‌ترین تبلت‌های لنوو به شمار می‌رود.

Lenovo Tab 3 7 Essential 3G

آن‌قدر امروزی شده‌ایم که حتی برای خرید از سوپرمارکت، سفارش صبحانه، کرایه‌ی ماشین برای رسیدن به مقصدی یا حتی خرید کالا‌های اساسی و گران‌قیمت‌مان به سایت‌های اینترنتی مثل دیجی‌کالا سر می‌زنیم. داشتن دستگاهی که بتواند با استفاده از اینترنت سیم‌کارت در کنار امکان اتصال به Wi-Fi، همیشه ما را به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی که جزئی از زندگی‌مان شده‌اند، متصل نگه دارد، مطلوب خواهد بود. لنوو تب3 علاوه بر اینکه می‌تواند اتصال همیشگی شما به اینترنت را تضمین کند، قابلیت مکالمه هم دارد. قابلیتی که آن را در مقایسه با تبلت‌های هفت اینچی مشابه برتری می‌دهد.

در مقابل لنوو تب3 سخت‌افزار و مقدار رم کافی برای اجرای بازی‌های HD ندارد و با آن فقط باید به داشتن و نصب بازی‌های دم‌دستی و برنامه‌های ارتباط‌جمعی اکتفا کرد. در عوض حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی و امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی تا حجم 64 گیگابایت می‌تواند نقاطی امیدوار‌کننده‌ در سخت‌افزار لنوو تب3 باشند. همچنین نمایشگر هفت اینچی و ابعاد مناسب این تبلت آن را خواستنی‌تر کرده‌اند. اگر دستان بزرگی داشته باشید، می‌توانید تبلت را در حالت عمودی با یک دست نگه‌دارید و از آن استفاده کنید. تمام قسمت‌های این تبلت از پلاستیک ساخته‌شده‌اند. کیفیت پلاستیک استفاده‌شده در لنوو تب3 مرغوب نیست اما در نگاه اول، توجه‌تان را جلب نخواهد کرد.

قاب پشتی ساده نیست و بافتی دارد که مانع سرخوردن تبلت از دست‌تان خواهد شد. ضخامتی در حدود یک سانتی‌متر باعث شده تا یک باتری با ظرفیت مطلوب، به‌راحتی در لنوو تب3 جا داده شود و هیچ برآمدگی آزاردهنده‌ای هم‌روی قاب پشتی به وجود نیاید. باید گفت این طراحی، ابعاد و جنس به همراه باتری چیزی در حدود 300 گرم وزن دارند. از طرفی درگا‌ه سیم‌کارت و کارت حافظه‌ی جانبی زیر درپوشی قرارگرفته‌اند که با چهار پین به‌صورت فشاری به بدنه متصل شده است. کیفیت ساخت این قسمت مناسب نیست و به‌احتمال‌زیاد در استفاده‌ی طولانی‌مدت، کارایی مطلوب‌اش را از دست خواهد داد. کلید‌های روشن/خاموش و کنترل صدا، پورت‌های ارتباطی، دوربین، اسپیکرها و حتی میکروفون این تبلت مکان‌های مناسبی دارند و در استفاده‌ی مداوم، شما را به‌زحمت می‌اندازند.

در تبلت‌ها، دوربین سلفی نقش مهم‌تری در مقایسه با دوربین اصلی دارد. خوشبختانه، لنوو تب3 به دو دوربین مجهز شده است. دوربین سلفی لنوو تب3 سنسوری دارد که تصاویری با کیفیت VGA ثبت می‌کند. دوربین اصلی هم به فلش یا سخت‌افزار خاصی مجهز نشده و صرفا سنسوری دو مگاپیکسلی دارد.

 

چیزی که این روزها هنگام خرید تبلت یا دیگر دستگا‌ه‌های الکترونیکی ضروری به نظر می‌رسد، توجه به باتری آن‌هاست. برای این تبلت باتری 3450 میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته‌شده که در استفاده ترکیبی می‌تواند با یک‌بار شارژ کامل، لنوو تب3 را حداکثر تا 10 ساعت روشن نگه دارد. همچنین لنوو تب3 از زبان فارسی به‌صورت کامل پشتیبانی می‌کند و می‌توانید زبان‌اصلی منو‌ها و نوشته‌های آن را به فارسی تغییر دهید.

مبلغ قابل پرداخت 420,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 2957

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما