فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 512
  • بازدید دیروز : 445
  • بازدید کل : 4046311

پک محافظ نانو شیشه خودرو


پک محافظ نانو شیشه خودرو

 

 

 

 

 

اطلاعات بیشتر از "پک محافظ نانو شیشه خودرو"


محافظ نانو شیشه خودرو
معرفی محصول :
( Car Glass Sealing )محافظ نانو شیشه خودروبه صورت لایه ای نامرئی بر روی سطح شیشه قرارگرفته و بهیچ وجه وضوح شیشه را تغییر نمی دهد . با اعمال این محصول نا نو بر روی شیشه و آئینه خودرو،سطح بسیار شفاف می گردد و دیدی واضح را برای راننده ایجاد می کند.علاوه بر این سطح کاملا آب گریز شده و سطح شیشه و آئینه را کاملا صیقلی می کند. به همین دلیل گردوخاک،چربی،روغن،قیر،اثرات حشرات وشیره گیاهان برروی شیشه انباشته و سخت نمی شوند. همچنین هنگام رانندگی،باران وبرف رابه صورت قطره درآورده ،قابلیت دید را به شکل چشمگیری بهبود میبخشدو در اغلب مواقع خودروراازبرف پاکن جلو بی نیازمیکند.
بروزتصادفات به علت عدم دیدمناسب وکافی،به خصوص درشرایط جوی نا مساعدمانندباران وگردوغبارمی باشد.لازم به ذکراست بهبودقابلیت دیدراننده درجاده های خیس به معنی افزایش سرعت واکنش راننده درزمان وقوع یک حادثه غیرمنتظره است.( مطالعات علمی توسط شرکت نانو فیلم آمریکا ثابت کرده است که پوشش نانو باعث افزایش 34 % دید هنگام رانندگی در شب می شود و یک ثانیه ترمز زدن را به جلو می اندازد ، برای سرعت 99 کیلومتر بر ساعت این بدان معنی است که اتومبیل شما با فرض بهترین حالت مکانیکی ، 27 متر زود تر می ایستد.) ازاینرو بکارگیری این محصول به امنیت بیشتر سرنشینان خودروخواهدانجامید.
کاربرد :
شیشه وآیینه انواع خودرو، اعم از خودروهای سنگین و سبک
مزایای استفاده:
• عدم نیازبه برف پاک کن درهنگام بارش برف وباران
• حذف کامل شوینده های شیمیایی واسیدی
• شفافیت آئینه و شیشه ها
• دیدبسیارعالی درهنگام رانندگی و بارندگی
• تمیزکردن آسان فضولات اسیدی پرندگان،حشرات شیره درختان وغیره
نحوه استفاده :
سطح مورد نظر را کاملاشسته وخشک نمایید ، سپس اسفنج نانو ( غول خاکستری ) را مرطوب نموده و سطح را با اسفنج کاملا تمیز کنید. بطوریکه اثرهیچگونه لکه ،چربی ویاکثیفی روی آن نماند سپس آثار به جا مانده از اسفنج برروی سطح را با دستمال کاملا پاک نمایید .
محلول پیش تمیز کنندهAZرابر روی سطح اسپری کرده وبایکی ازدستمالهای موجوددربسته سطح راکاملاتمیزنمائید. سپس سطح راباآب شسته وکاملاخشک نمایید.
محلول نانورابرروی سطح موردنظراسپری کنیدوبادستمال کاملاتمیزموجود در داخل بسته ، نانوراروی سطح یکدست نمایید.بطوریکه تمامی سطح آغشته به نانوگردد. پس از20 دقیقه مجددا، دستمال مخصوص نانو را به محلول نانو آغشته وآنرا به صورت دورانی و به آرامی بر روی سطح مورد نظر ماساژ دهید ( صرفا به جهت یک نواخت شدن بیشتر محلول نانو بر روی سطح ). نانوبعد از 24 ساعت برروی سطح سخت میگردد. درطول این مدت هیچگونه رطوبت،گردوخاک ویاکثیفی باسطح درتماس نباشد.
شرایط استفاده و نگهداری:
قبل از اعمال محصول نانو، مایع درون مخزن شیشه شوی اتومبیل را خالی و آنرا از آب پر نمایید.
مکان اجرای نانو بایستی سرپوشیده وبدورازتابش مستقیم نورآفتاب،هرگونه گردوغباروبارندگی باشد.
دمای محیط وسطح مورد نظر باید بین 5 تا 25 درجه سانتیگرادباشد.
دمای مناسب برای نگهداری بین 5 تا 30 درجه سانتی گراد می باشد.
هنگام استفاده ازAZونانو،حتماازدستکش تمیزویکبارمصرف استفاده نمائیدتااثرچربی وکثیفی پوست شماروی سطح باقی نماند.
دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.
این محصول خوراکی نمیباشد،آنرا دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.
میزان استفاده:
محصول AZ : بین 20 تا 25 میلی لیتر درمتر مربع ) هر 5 پاف 1 میلی لیترمیباشد. )
محصول نانو: بین 15 تا 25 میلی لیتر در هر متر مربع ) هر 5 پاف 1 میلی لیترمیباشد .)
ماندگاری محصول :
حدود بیست هزار کیلومتر یا یک سال
برای ماندگاری اثرنانوپس ازاجرا، به هیچ عنوان ازموادشوینده برای شستشواستفاده نگردد.(شستشوصرفا باآب ودستمال)

 


 

 

 

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1432

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما