فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 208
  • بازدید دیروز : 304
  • بازدید کل : 4052193

ريش تراش سه تيغ متحرک phnipros مدل RQ1290


ريش تراش سه تيغ متحرک phnipros مدل RQ1290

قیمت : 125,000 تومان
خرید پستی
 
ريش تراش سه تيغ متحرک phnipros مدل RQ1290

ریش تراش شارژی phnipros مدل RQ1290 با نرمی اصلاح یکدست و تمیزی را برای شما انجام می دهد.سیستم Gyroflex دوبعدی به آسانی انحناهای صورت را پوشش داده و کوتاهترین موها را به وسیله تیغه هایی با سری دوگانه اصلاح می کند.
سیستم فوق العاده بلندکردن و سپس قطع مو ، موجب اصلاح کامل صورت خواهدشد . الگوی سری تیغه ها به دو صورت می باشد بطوریکه یک سری برای اصلاح موهای معمولی و بخشی به منظور اصلاح موهای کوتاه درنظر گرفته شده است.
ریش تراش phnipros مدل RQ1290قابلیت انعطاف دارد و با منطبق شدن برروی پستی و بلندی های صورت، فشار دادن ریش تراش روی صورت را به حداقل می رساند که این عملکرد باعث نتیجه بهتر و صدمه کمتر به پوست می شود. این دستگاه تنها توسط پایه ای که به همراه دستگاه است بطور ایستاده قابل شارژ می باشد، که در عرض یک ساعت شارژ و به مدت یک ساعت هم بطور مداوم می توان از این دستگاه استفاده کرد.

phnipros مدل RQ1290 تکنولوژی پیشرفته ای که دارد ریزترین موها را به راحتی بلند کرده و کوتاه می کند. به علاوه این دستگاه دارای محفظه جمع شدن مو می باشد که مانع ریزش ذره ای مو به بیرون می شود و جایی را هم کثیف نمی کند. این دستگاه با تکنولوژی پیشرفته ای که دارد ریزترین موها را به راحتی بلند کرده و کوتاه می کند.در ضمن سیم دستگاه طوری طراحی شده که به راحتی از بدنه دستگاه جدا می شود و به راحتی جمع می شود.

از ویژگی های که در این مدل تعبیه شده وجود سیستم تمیز کنندگی سریع Jet clean می باشد. این قابلیت به شما کمک می کند تا بطور همزمان علاوه بر شارژ شدن دستگاه نیز تیغه های اصلاح شسته و روانکاری شود. در ضمن توجه داشته باشید که این عملکرد به هیچ عنوان دستگاه را ضد عفونی نمی کند بنابراین نمی توانید آن را با دیگران بطور مشترک استفاده نمایید. کار کردن با این سیستم بسیار ساده است و نیازی به آموزش ندارد فقط کافیست مایع ضد عفونی کننده که به همراه این دستگاه می باشد را درون مخزن این پایه ریخته و سپس با گذاشتن اصلاح مو بر روی آن توسط دکمه ای که روی پایه دستگاه تعبیه شده، Jet clean را روشن و استفاده کرد همچنین نشانگر میزان شارژ و میزان روغن یا مایع تمییزکننده دستگاه نیز تعبیه شده است که به راحتی قابل مشاهده می باشند.

یکی از وجوه تمایز مدلهای گرانتر ریش تراش فیلیپس با مدلهای ارزانتر الگوهای موجود بر روی صفحه ریش تراش است . در مدلها ساده تر تنها یک حلفه اصلاح بر روی هر کدام از 3 صفحه دایره ای قرار دارد در حالی که در این مدل با افزایش سطح و همچنین افزایش تعداد تیغه های اصلاح نتیجه سریعتر و اصلاح دقیق تر بدست می آید.




قیمت : 125,000 تومان
خرید پستی
 
 
 

  انتشار : ۶ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1805

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما