فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 594
  • بازدید دیروز : 304
  • بازدید کل : 4052579

دانلود رایگان برنامه مخفی کردن برنامه ها از منوی گوشی برای گوشی های اندروید نیاز به روت


دانلود رایگان برنامه مخفی کردن برنامه ها از منوی گوشی برای گوشی های اندروید نیاز به روت

دانلود رایگان برنامه مخفی کردن برنامه ها از منوی گوشی برای گوشی های اندروید نیاز به روت

توجه: دانلود از سرور های تلگرام

توضیح

نکته مهم : لطفا برنامه مخصوص روت و خود برنامه مخفی ساز را مخفی نکنید وگرنه باعث خرابی برنامه میشود . (درصورت خرابی به ما ایمیل بزنید)

تا گوشی خود را روت نکردید اقدام به خرید نکنید

لطفا تضیحات را تا انتها بخوانید و بعد اقدام به خرید کنید تا مجبور نشید به اشتباه نظر منفی به برنامه بدهید . گوشی شما باید روت (ROOT) باشد .(فقط داشتن برنامه سوپر یوزر دلیل بر روت بودن گوشی نیست . ) برنامه کاملا تست شده و اگر گوشی شما دسترسی روت داشته باشد به خوبی کار خواهد کرد . لطفا توجه کنید .

 

 

 

لطفا برنامه سوپر یوزر مخصوص روت و خود برنامه مخفی ساز را مخفی نکنید وگرنه باعث خرابی برنامه میشود .
“در صورت مخفی کردن برنامه روت یا خود مخفی ساز به ما ایمیل بزنید”
توجه مهم : گوشی شما باید روت (root) باشد ! این برنامه نیاز به دسترسی ROOT دارد وگرنه برنامه را مخفی نمی کند! اگر گوشیتون روت نیست لطفا برنامه را خریداری نکنید . اگر هم دوست دارید گوشی خود را روت کنید مدل گوشی و ورژن اندروید گوشی خود را به ما ایمیل بزنید تا آموزش ارسال شود .
اگر می خواهید مطلع شوید دستگاه خود روت می باشد از منوی سمت راست مارکت بازار قسمت تنظیمات را انتخاب کرده و تیک نصب خودکار را بزنید . اگر گوشیتون روت نباشد متوجه می شوید .

روت چیست؟

مخفی کردن تلگرام ، اینستاگرام ، شبکه های اجتماعی ، گالری ، تنظیمات ، دفتر تلفن و هر برنامه ای که دلتان می خواهد رو از دید بقیه و از منوی برنامه ها مخفی کنید!

موبایلتون رو بدون قفل صفحه رها کنید و اجازه بدید همه توش سرک بکشن! با مخفی ساز، پیام ها و چت هاتون رو همیشه داشته باشین !

شماره افراد خاص رو راحت ذخیره کنین !

این برنامه شما رو کاملا مخفی خواهد کرد و بسیار این مورد به کار شما خواهد آمد وقتی نمی خواهید مواقعی که به اینترنت متصل هستید دوستان شما متوجه حضور شما در واتس اپ ، وایبر یا هر برنامه ای از این قبیل شوند . پس در این مورد دیگر نیازی به مخفی سازهای اختصاصی ندارید !

فضولا هم نمیتونن گالری و دیگر برنامه های شخصیتون رو ببینن !

حتی برنامه رو از قسمت تنظیمات هم مخفی کنید اگر کسی از گوشی هم سر در بیاورد نمی تواند آن را باز کند !

ویژگی خوب مخفی ساز در مقایسه با برنامه های مشابه اینه که برنامه ها رو به کلی از دید مخفی میکنه و دیگه نیازی به قفل کردن جداگانه ی برنامه ها نیست. قابلیت های مخفی ساز برنامه • تعیین رمز به وسیله کیبورد ( حروف و اعداد )
• سه پوسته متفاوت و زیبا
• مخفی سازی و خارج کردن از حالت مخفی فقط با یک کلیک
• قابلیت اجرا روی اندروید 2.3 به بالا نکته 11 : اگر می خواهید برنامه های سیستمی را مخفی کنید توجه داشته باشید که بعد از خارج کردن از حالت مخفی اگر آیکون برنامه در منوی گوشی ظاهر نشد یک بار گوشی را ریستارت کنید . در حالت عادی این اتفاق نخواهد افتاد ولی این موضوع را بدونید بهتره تا به مشکل خاصی بر نخورید . (برنامه های سیستمی از داخل برنامه مخفی ساز در لیست جداگانه ای می باشد ، مثلا گالری ، دوربین ، تنظیمات ، دفتر تلفن از جمله برنامه های سیستمی گوشی می باشند )

نکته 2 : وقتی برنامه مخفی باشد نوتیفیکیشن داده نخواهد شد . یعنی اگر واتس اپ ، وایبر یا برنامه های از این قبیل را مخفی کنید پیام دوستان شما وقتی به دستتان می رسد که به برنامه وارد شوید . مثلا وقتی در واتس اپ به شما مسیجی ارسال شود برای دوستتون دلیور نخواهد شد یا در وایبر آنلاین نخواهد زد .( برنامه را کاملا غیر فعال خواهد کرد و بسیار این مورد به کار شما خواهد آمد وقتی نمی خواهید مواقعی که به اینترنت متصل هستید دوستان شما متوجه حضور شما شوند . پس در این مورد دیگر نیازی به مخفی سازهای اختصاصی ندارید )

نکته 3 : برنامه بسیار هوشمند می باشد . اگر برنامه رو کسی از روی گوشی پاک کند برنامه های مخفی شده مخفی خواهند ماند و پاک یا ظاهر نخواهند شد . پس کافیه برنامه مخفی ساز را مجدد نصب کنید و به برنامه های مخفی شده دسترسی پیدا کنید . ( نگران از دست رفتن برنامه های مخفی شده نباشید )

 

  انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1351

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما