فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 206
  • بازدید دیروز : 833
  • بازدید کل : 4051887

کسب درآمد مادام العمر


کسب درآمد مادام العمر

   
 

 

 

معرفی قویترین برنامه کسب درآمد

 

ثبت نام رایگان برای در آمد 92 ملیونی در ماه

 

 

تقدیم به همه عزیزانی که توانایی واقعی

یک انسان را شناخته اند .

 

 

 

 

 

 

تجارت بدون نیاز به هیچگونه سرمایه گذاری

با سلام . اصلا به آنچه خواندید شک نکنید کاملا درست خوانده اید .

به منظور جلوگیری از اتلاف وقت شما مخاطب عزیز ومحترم خواهشمندم :

اگر یکی از بندهای زیر در مورد شما صدق می کند لطفا همین حالا تفکر باطل و غلط خود را برای چند دقیقه عوض کنید و قضاوت را بگذارید برای زمانی که کلیه مطالب مندرج در این مطلب را بطور کامل خوانده اید. و اگر نمیخواهید عوض کنید خواهشمندم فورا وبلاگ را ببندید و دیگر هرگز به این وبلاگ مراجعه نفرمایید .

متشکرم


۱) افرادی که فکر می کنند اگر ثبت نام کنند کلاه بزرگی سرشون رفته و زندگیشون به باد می رود. درصد کلاهبرداری صفر است چون ثبت نام رایگان است و بسیاری از افراد که زودتر این شرکت را شناخته اند، پورسانتهای بسیاری گرفته اند.

2)افرادی که در گذشته سنتی خود مانده اند و آینده را باور ندارند.

3) افراد بدبینی که نیمه خالی لیوان را میبینند.

4) افرادی که می خواهند یک شبه به پولهای هنگفت برسند.

5) افرادی که اعتماد به نفس ندارند.

6) افرادی که تنبلی خود را به شرایط روزگار یا شرایط آب و هوایی ! یا حکمت اسرار آمیز خداوند یا شانس !!! ربط می دهند.

حکمت خداوند متعال این است که افراد تنبل به هیچ موفقیتی نرسند.

7) افرادی که شهامت کارهای جدید را ندارند.

اما اگر هیجکدام از بندهای فوق در رابطه با شما صدق نمی کند :

 

فرصت را از دست ندهید ! به هیچ وجه شک به دلتان راه ندهید ! مصمم و با اراده شروع به خواندن کامل این مطالب نمایید .اگر هم حوصله اش را ندارید که الان بخوانید هیچ اشکالی ندارد ، مطالب را ذخیره کنید ودر یک فرصت مناسب بخوانید . اما لطفا تا کامل نخوانده اید شروع به کار نکنید .

 

 

کاملا رایگان صاحب کسب و کاری پر

درآمد می شوید .

خواهشمندم قبل از قضاوت دقیقا آگهی ما را بخوانید تا کاملا مطمئن شوید .

شرکت بین المللی گرین هورس (Green Horse)مجری تبلیغات بزرگترین شرکت ها ، فروشگاهها ، مجموعه های آموزشی ، کمپانیها و بنگاههای اقتصادی و غیر اقتصادی در سراسر دنیا ، تعداد نامحدودی بازاریاب اینترنتی را جهت پخش نرم افزار اتوماتیک خود یعنی تیکر بار (Ticker bar)استخدام می نماید . متقاضیان محترم پس از خواندن دقیق مطالب ذیل در صورت تمایل مطابق با توضیحات ثبت نام نموده و آغاز به کار نمایند.

 

شرح کار :

شرکت تبلیغاتی گرین هورس یکی از بزرگترین مجموعه های تبلیغاتی سراسر دنیاست که مسئولیت تبلیغات شرکت ها ، بنگاهها ، کمپانیهای بزرگ دنیا نظیر مایکروسافت (Microsoft) ، آی بی ام (IBM) و ... را عهده دار است . این شرکت در ابتکاری جدید نرم افزاری تحت عنوان تیکر بار (Ticker bar) را طراحی نموده است که طرز کار این نرم افزار به این شکل است که هرگاه این نرم افزار بصورت آنلاین اجرا شود به سرور مرکزی وصل شده و بدون نیاز به هیچگونه اقدامی بروز رسانی میشود و جدید ترین محصولات مورد تبلیغ این شرکت را بصورت آنلاین و نیز از طریق ارسال ایمیل به متقاضیان ارائه می دهد . بنابراین با نصب و استفاده آنلاین این نرم افزار در حقیقت نمایی از کل شرکتهایی که تبلیغاتشان بر عهده گرین هورس است ارائه میشود و کاربر میتواند با کلیلک بر روی هر کدام از تبلیغات محصول یا محصولات مورد پسندش ، کلیه جزئیات و الطلاعات مربوط به این محصول شامل : کاربرد ، خدمات پس از فروش ، گارانتی و در صورت نیاز نحوه خرید و .... را مشاهده نماید .

 

 

مطالب بیشتردر مورد گرین هورس :

شرکت امریکایی Green Horseواقع در Manchester, NH0310­­­­­­­0195 یکی از بزرگترین شرکتهای تبلیغاتی در دنیاست. یکی از روشهای تبلیغاتی آن، Network Marketing یا بازاریابی شبکه ای میباشد.برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید به این سایت سری بزنید.

عملکرد شرکت: طبق سیاستهای اتخاذ شده توسط گرین هورس برنامه ای تحت عنوان TickerBar™ کاربران را بسوی دیدن تبلیغات هدایت می کند. این تبلیغات بصورت ارسال ایمیل از طرف گرین هورس نیز میباشد. کاربران هم این شرکت را به دیگران معرفی می کنند. در نتیجه کمپانی های بزرگی مثل EBay و Microsoft و IBM و ... به گرین هورس سفارش آگهی می دهند. توجه داشته باشید که ما هیچگونه جنس و کالایی نمیخریم.
درآمد شرکت: وقتی که شما عضو گرین هورس می شوید این شرکت تعدادی لینک از طریق برنامه تیکربار و ایمیل به شما می دهد. حالا خواه شما نگاه کنید یا نه، کلیک کنید یا نه، گرین هورس پول خود را از کمپانی مربوطه به ازای تبلیغات می گیرد. اما به شما پورسانت نمی دهد! چون این شرکت به ازای بازاریابی (معرفی به دیگران و زیرمجموعه گیری) پورسانت می دهد. پس با یک حساب سرانگشتی می توان پی برد که این شرکت چه سود کلانی میکند. در ادامه به نحوه ی پورسانت دادن گرین هورس خواهیم پرداخت.
سقف پورسانت: یعنی بالاترین پورسانت شرکت، که معادل ۱۰۰ هزار دلار یا 90میلیون تومان در ماه می باشد. توجه کنید که اگر شما به کمترین پورسانتی هم برسید شما آن را ماهیانه دریافت می کنید. پس اینجا روشن می شود که چرا ما میگوییم شما استخدام می شوید.

Payoutحداقل: یعنی کمترین مقدار پورسانتی که شما باید گرفته باشید تا بتوانید درخواست چک کنید. که برای امریکاییان 60$ و برای سایرین 90$ می باشد.

 

 

 

وظایف شما بازاریاب عزیز:

بازاریابان محترم گرین هورس موظفند ضمن ثبت نام و دانلود رایگان این نرم افزار ، آن را نصب نموده و در هر زمان که به اینترنت متصل هستند آنرا اجرا نمایند تا بعنوان بازاریاب فعال قابل شناسایی باشند . سپس با پیشنهاد به دیگران مبنی بر استخدام در این مجموعه یعنی ثبت نام و استفاده از تیکر بار از گرین هورس پورسانت دریافت نمایند .

بنا بر این شما دوست عزیزی که قصد همکاری با این مجموعه را دارید موظفید این نرم افزار و استفاده آنلاین از آن را به دیگران پیشنهاد و در صورت تمایل آنها را ثبت نام نموده ، آموزش داده و پورسانت آن را از شرکت گرین هورس دریافت نمایید .

برای این کار کافیست پس از ثبت نام و دریافت نرم افزار تیکر بار و نیز دریافت لینک استخدام خود ، با ارائه دادن این لینک به کسانی که قصد استفاده از تیکر بار یا عضویت در مجموعه ی بازاریابی گرین هورس را دارند ، زیرمجموعه کسب کرده و در ازای زیر مجموعه یعنی کسی که از طریق لینک شما استخدام شده پورسانت دریافت نمایید . بدیهی است اگر کسی از طریق

زیر مجموعه ی شما هم استخدام شود ، باز هم

بشما پورسانت تعلق خواهد گرفت .

 

نحوه تعیین میزان پورسانت :

(مرحله اول شامل اعضایی است که مستقیما از لینک شما ثبت نام نموده اند و مرحله دوم به بعد شامل اعضایی است که از لینک زیرمجموعه های شما ثبت نام کرده اند و بنابراین زیر مجموعه غیر مستقیم شما هستند )

مرحله اول : به ازای هر 10 نفر ، 1 دلار پورسانت در ماه دریافت می کنند .

مرحله دوم : به ازای هر 100 نفر ، 10 دلار پورسانت در ماه دریافت می کنند .

مرحله سوم : به ازای هر 1000 نفر ، 100 دلار پورسانت در ماه دریافت می کنند .

مرحله چهارم : به ازای هر 10000 نفر ، 1000 دلار پورسانت در ماه دریافت می کنند .

مرحله پنجم : به ازای هر 100000 نفر ، 10000 دلار پورسانت در ماه دریافت می کنند .

مرحله ششم : به ازای هر 1000000 نفر ، 100000 دلار پورسانت در ماه دریافت می کنند .

و این روند به همین شکل ادامه خواهد یافت .

اگر با دقت مطالعه کردید قطعا متوجه شدید که کافیست شما 10 نفر را مستقیما از طریق لینکتان استخدام کنید (مرحله اول) و سپس زیرمجموعه های شما هم هر کدام 10 نفر را استخدام کنند که جمع زیر مجموعه های شما 110 نفر خواهد شد (مرحله دوم) ، و سپس این 100 نفر نیز هر کدام 10 نفر را استخدام نمایند که جمع زیر مجموعه های شما 1100 نفر خواهد شد (مرحله سوم) و این روند به همین شکل ادامه پیدا کند در هر صورت شما به ازای هر 10 نفر زیر مجموعه چه مستقیم و چه غیر مستقیم1 دلار پورسانت دریافت خواهید نمود .

بنابراین شما باید کسانی را ثبت نام کنید که مطمئنید حتما حداقل 10 نفر با بیشتر را ثبت نام خواهند نمود و روند کار با ثبت نام آنان متوقف نخواهد شد.

 

چگونگی پرداخت حقوق شما :

حقوق شما در قالب یک فقره چک توسط پست کلاس 1 ایالت متحده به همان آدرسی که در فرم ثبت نام ذکر کرده اید ، برایتان ارسال خواهد شد و ماموران پست ایران بدون نیاز به پرداخت هزینه ای از جانب شما ، آن چک را بدستتان خواهند رساند زیرا هزینه های پستی این چک توسط گرین هورس پرداخت میگردد . شما بعد از دریافت چک کافیست با مراجعه به یکی از بانکهای رفاه یا ملی که طرف قرارداد این مجموعه هستند بدون هیچ دردسر و تشریفات خاص قانونی آنرا نقد نمایید .

برای مشاهده تصویر چند نمونه چک دریافتی از شرکت گرین هورس اینجا را کلیک کنید.

 

شما می توانید بعد از این که 90 دلار کسب کردید تقاضای چک بکنید تا آنها چک را برای شما ارسال کنند.

درصورت بروز هر نوع ابهام یا سوال لطفا آنرا برای ما ارسال نمایید تا در کمتراز 24ساعت آینده پاسخ آنرا برایتان ارائه نماییم .

 

 

برای اینکه به استخدام گرین هورس در آیید ابتدا بر روی لینک استخدام که در ادامه آمده است کلیک نمایید و با دقت توضیحات ما را بخوانید و در فرمهای استخدام اجرا نمایید .سپس لینک دریافتی خود مبنی بر ثبت نامتان را به همراه مشخصات فردیتان شامل نام و نام خانوادگی به آیدی @elahinteriorارسال نمایید. قطعا در ابتدای کار ما راهکارهایی را برای موفقیت بیشتر شما دراین کارپیشنهاد خواهیم نمود . بعلاوه لینک شما را در در کانال @green_horse قرار میدهیم تا شما راحتتر بتوانید زیرمجموعه کسب کنید.

 

طریقه ی ثبت نام :

(لطفا اگر ایمیل ندارید قبل از آغاز مراحل ثبت نام از طریق سایت یاهو همین حالا یک ایمیل برای خود بسازید . )

برای ورود به صفحه ثبت نام خواهشمندیم روی لینک ثبت نام زیر کلیک کنید :

لینک مخصوص ثبت نام:

http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=361832063

اکنون صفحه ای پیش رویتان قرار گرفته که در بالای صفحه سمت چپ نام سرگروه خودرا مشاهده میکنید . لطفا بادقت مطالب زیر را بخوانید و آنچه در فرم های موجود در این صفحه از شما درخواست شده است را بدقت و بدون اشتباه وارد نمایید.

در صفحه باز شده باید اطلاعات خواسته شده را به انگلیسی بنویسید در ضمن باید کل مشخصاتتان را کامل بنویسید . فرم ثبت نام را باید همانند پایین کامل کنید .

Email Address : شما باید آدرس ایمیل خودتان را دراین قسمت بنویسید.

First Name : در این قسمت شما نام خود را بنویسید .

Last Name : فامیل خود را بنویسید.

Birthday : تاریخ تولد را به میلادی بنویسید نگران نباشید برای به دست آوردن تاریخ تولد خود به میلادی لطفا لینک زیر را بزنید

.http://www.sarzamindownload.com/3738/-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B4%D9%85%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%85%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AF%DB%8C---TarikhDaar-4.0

 

 

Gender : که برای آقایان باید گزینه Male به معنی مرد و برای خانم ها باید گزینه Female به معنی زن انتخاب شود.

Own Credit Card : از آن جایی که ما در ایران زندگی می کنیم و کارت اعتباری بین المللی نداریم شما باید گزینه No را انتخاب کنید .

Country : در این قسمت باید کشور ایران را انتخاب کنید .

Do you Agree With The Terms Of Service: شما باید در این قسمت گزینه Yes را انتخاب کنید .

سپس روی Go To Step2 کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید اگر اطلاعات را درست وارد کرده باشید به مرحله بعدی می روید .

 

Password: در این قسمت شما باید یک رمز برای خودتان بنویسید (حداقل 6 حرف . حداکثر ۱۰ حرف)
Confirm: در این قسمت همان رمزی که در قسمت Password وارد کرده اید را دوباره وارد کنید .
سعی کنید رمزی را که انتخاب می کنید را فراموش نکنید و قابل حدس زدن نیز نباشد

Password Question: از آنجایی که شما ممکنه رمز عبورتان را فراموش کنید سایت برای حل این مساله یک راهی را پیش روی شما گذاشته و آن هم این است که شما در موقع ثبت نام یک سوال به دلخواه خودتان برای خودتان مشخص می کنید بعد هم یک جواب به سوال خودتان می دهید این برای این است که اگر شما یک موقع رمز عبور خودتان را فراموش کردید سایت می یاد و اون جوابی را که در موقع ثبت نام وارد کرده بودید را از شما می پرسد و در این صورت کمپانی رمز عبور شما را در اختیار شما قرار می دهد مثلا من در پایین نام شهر خودم را از خودم سوال کرده ام

What Is My Name City که مثلا این می شود. یک سوال که باید نوشته شود .

PasswordAnswer: در این باید جواب سوالی را که از خودتان پرسیده اید را بدهید مثلا در بالا که از خودتان نام شهر را سوال کردید در این قسمت نیز باید جواب آن را مثلا Tehran بدهید .
ولی آسانترین راه اینه که اگر رمز عبورتونو فراموش کردید از گزینه Forgot Password استفاده کنید و پس از وارد کردن ایمیلتون (که همون ایمیلی هست که موقع ثبت نام وارد کردید) و تائید رمزتون به آدرس ایمیلتون ارسال می شه.

در بخش بعد شما باید ساعت محل سکونت خودتان را برای سایت مشخص کنید برای ما ایرانی ها باید گزینه Middle East Time انتخاب شود. اگر در کشور دیگری به غیر از ایران زندگی می کنید کافی است که داخل گزینه ها را ببینید که کدام یک از ساعت ها با ساعت فعلی شما یکی است و آن را انتخاب کنید
Phone Number :در این قسمت شماره تلفن خودتان را وارد می کنید. دقت کنید که شماره را درست مشخص کنید چون ممکن است قبل از ارسال پول از طرف کمپانی با شما تماس بگیرند توجه کنید که باید به ترتیب از چپ به راست ابتدا کد کشور بعد کد شهر بعد هم شماره تلفن منزلتان را بنویسید مثلاً 88776655- 21-98
Spoken Language: در این قسمت از شما زبان گویش اولتان را سوال می کند که شما باید گزینه Persian را انتخاب کنید .

Secondary Language: در اینجا زبان دومی که با ان آشنا هستید را انتخاب می کنید که باید گزینه English انتخاب شود.

Street Address: این بخش مهم است دقت کنید. در صورت اشتباه بودن آدرس تضمینی برای دریافت چک وجود ندارد. اگر آدرس منزلتان عوض شد، مشکلی نیست. قابلیت ویرایش پروفایل را دارا می باشد. نحوه ی درج آدرس به انگلیسی به صورت زیر میباشد:
(پلاک = no (پلاک 17 = no17) / واحد = Unit / طبقه = Floor / ساختمان = Bldg / کوچه = Alley / خیابان = St / خیابان بزرگ = Ave / بلوار = Blvd / میدان = Sq / چهارراه = Cross / بعد از = After / قبل از = Before / شرقی = East / غربی = West / شمالی = North / جنوبی = South / جاده = Rd)
بطور نمونه: ( توجه داشته باشید که درج آدرس به زبان انگلیسی برعکس است. یعنی ابتدا طبقه و سپس پلاک و همین طور تا آخر )
خیابان علوی – نرسیده به مرتضوی – کوچه علمداری – پلاک 12 – طبقه 2
Flat 2, No. 12, Alamdari Alley, Before Mortazavi Ave., Alavi Ave.
(لازم به ذکر شهر و استان نیست.)

 

City/Region: در این قسمت هم نام شهر خودتان را بنویسید .

State/Province: نام استان شما .

Zip Postal Code: کد ده رقمی پستی خودتان را بنویسید(ایران)


در قسمت بعد هم نوع حرفه تان سوال می شود : مثلا دانشجو یا دانش آموز Education/Training و اگر هم نمی خواهید مشخص کنید گزینه Other به معنی دیگر را انتخاب کنید

Income: در این قسمت میزان درآمدتان را انتخاب کنید که می توانید گزینه $24,999 را انتخاب کنید

حالا روی گزینه Go To Final Step کلیک کنید تا به قسمت آخر بروید.
قسمت سوم: روی گزینه Active Account کلیک کنید تا اکانتتان یا همان جایگاهتان فعال شود.

ثبت نام تمام شد .
برداشتن اولین گام در راستای دستیابی به موفقیت اقتصادی را بشما تبریک عرض میکنم .
اما

هنوز برای آغاز فعالیت بازاریابی 1 مرحله مانده است: دانلود نرم افزار تیکر بار Ticker bar

در ادامه خواهید خواند که چگونه می توانید تیکر بار را دانلود کنید .

خب بعد از اتمام ثبت نام ، شما می توانید از طریق گزینه Member Login وارد صفحه خودتان شوید یعنی بعد از کلیک بر روی Member Login در قسمت AddressEmailآدرس ایمیلی که در فرم ثبت نام را وارد کرده بودید در اینجا وارد کنید و در زیر آن یعنی قسمت Password رمز عبوری که در فرم ثبت نام وارد کرده بودید را در این قسمت وارد کنید و بعد روی Login کلیک کنید .
در صفحه ای که باز می شود اطلاعاتی در مورد تعداد زیر مجموعه ها در آمد شما در ماه و ... داده شده است در پایین همین صفحه یک لینک شبیه همین لینکی که شما برای عضو شدن روی آن کلیک کرده بودید وجود دارد که بالای ان نوشته شده است:

Your Automatic Referral URL is

http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=361832063

 

 

( توجه داشته باشید لینکی که در بالا مشاهده میکنید مربوط به لینک ثبت نامی من میباشد.
لینک ثبت نامی شما هم به همین صورت است
تنها ۹ رقم آخر آن تفاوت دارد )


خوب این لینک همان لینکی است که شما باید به دوستان یا افراد دیگر بدهید تا از طریق این لینک عضو (استخدام ) شوند خوب ممکن است از خود بپرسید که دوستانم یا افراد دیگر چگونه می توانند از طریق من عضو و زیر مجموعه من شوند ؟ خوب این خیلی راحت است شما لینک دعوتتان را که به آن اشاره کردیم را در اختیار آنها قرار می دهید یا آن لینک را در سایتتان قرار می دهید این بدان معنی است که هر کس روی این لینک کلیک کند و عضو شود زیر مجموعه شما می شود.

باز هم ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توانم ببینم که چند نفر زیر مجموعه من شده اند ؟ خوب این هم خیلی راحت است برای این که بخواهید بدانید چند نفر زیر مجموعه شما شده اند باید وارد سایت شوید و روی Member Login کلیک کنید و بعد از کلیک Email Address و Password خودتان را وارد کنید در صفحه ای که باز می شود در پایین آن جدولی مشاهده می کنید نوشته شده است 1 2 3 4 5 6 و در زیر هر کدام نوشته شده است 0 - البته اگر کسی عضو نشده باشد. ولی اگر کسی از طریق شما عضو شده باشد در زیر هر کدام نوشته شده است که کسی عضو شده است حتی اگر زیر مجموعه های شما هم کسی را عضو کرده باشند نیز در اینجا مشخص است.

 

طریقه ی دانلود نرم افزار تیکر بار Ticker bar

بعد ثبت نام شما باید برنامه مخصوص این سایت را دانلود کنید برای این کار شما پس از وارد شدن به صفحه مخصوص خودتان باید در سمت چپ صفحه روی گزینه Download Ticker Bar کلیک کنید بعد از دانلود باید برنامه آن را نیز نصب کنید که خود برنامه نصب یا Install به صورت خودکار بعد از دانلود جلوی شما ظاهر می شود که باید روی آن کلیک کنید ونصب آن فقط ۱0 ثانیه طول می کشد! (در ضمن برای نصب باید به اینترنت وصل باشید)


طبق سیاست سایت این برنامه حتما باید روی کامپیوتر شما نصب باشد و هنگام استفاده از اینترنت باید حتما آن را اجرا کنید حتما بعد از این که به اینترنت وصل شدید اول برنامه Ticker barرا اجرا کنید اگر شما برنامه را دانلود و نصب و هنگام استفاده از اینترنت اجرا نکنید سودی به شما تعلق نمی گیرد زیرا عضو فعال شناخته نمی شوید . این مساله را به افرادی که عضو می کنید بگویید . شما باید هنگامی که وارد اینترنت می شوید این برنامه را نیز اجرا کنید تا به عنوان عضو فعال شناخته شوید البته فقط کافی است که این برنامه را اجرا کنید و دیگر لازم نیست روی آن کلیک کنید و کار دیگری انجام دهید.

اکنون دیگر می توانید فعالیت بازاریابی خود را آغاز کنید .

آموزش سایت


آموزش اولیه:

ابتدا باید بدانید چگونه وارد فضای کاری خود شوید. ابتدا به سایت گرین هورس بروید (برای انجام این کار میتوانید نرم افزار تیکربار را اجرا کرد و سپس بر روی قسمت سبز رنگ آن یکبار کلیک کنید مشاهده می کنید که بعد از چند ثانیه در یک صفحه جدید سایت گرین هورس باز خواهد شد . ) و قسمت لوگین اعضا را کلیک کنید. ایمیل و پسورد خود را وارد کرده و اینتر بزنید. این فضای کاری شما هست. نوشته ی قرمز رنگ را ببینید:
You have 0 members in your downline: به این معنی که شما هنوز زیرمجموعه ندارید.

وسط صفحه را نگاه کنید:

TickerBar™ Referral ID: این گزینه آی دی شما در گرین هورس را نشان میدهد .

Your Total Earnings: مجموع کل پورسانتهای گرفته شده را نشان میدهد.

This Years Earnings: میزان درآمد شما در سال جاری.

This Months Earnings: میزان درآمد شما در ماه جاری.

Today’s Earnings: میزان درآمد شما در امروز.

Total Amount Paid: مجموع پورسانتهای پرداختی به شما.

Account Balance: میزان پورسانتهای باقیمانده که هنوز دریافت نکردید.

People in your downline: تعداد افراد زیرمجموعه شما.

Your Automatic Referral URL is: لینکی که باید به دیگران عرضه کنید تا دیگران با کلیک روی آن و ثبت نام زیرمجموعه شما شوند.

جدول آبی رنگ پایین صفحه هم نشان دهنده ی موقعیت افراد زیر مجموعه شماست. مثلاً اگر کسی زیرمجموعه شما شود در خانه 1 قرار میگیرد و اگر کسی زیرمجموعه ی زیرمجموعه شما شود در خانه 2 قرار میگیرد که نفر دوم زیر مجموعه شما نیز می باشد.

سمت چپ صفحه را نگاه کنید:


Account information: اطلاعات مربوط به اکانت شما شامل میزان پورسانت و تعداد زیرمجموعه ها و ... (همین صفحه ای که در آن هستید)

FAQ: سوالات متداول کاربران. (نسخه فارسی در وبلاگ موجود می باشد)

TickerBar™ options: تنظیمات برنامه تیکر بار ( انتخاب نوع تبلیغاتی که می خواهید ببینید)

Download TickerBar™: دانلود برنامه تیکربار به حجم ۵۰۰ کیلوبایت.

Webmasters: در این قسمت مدیران سایت یا وبلاگ میتوانند بنرهای گرین هورس را بگیرند که مقصد این بنرها لینک مربوط به ثبت نام از طریق شماست. البته میتوانید هر آدرس دلخواه دیگری به آن بدهید.
User Information: اطلاعات پروفایل شما. مثل آدرس منزل و شماره تلفن و ... اگه هرکدام از مشخصات شما مثل آدرس تغییر کرد، از طریق این میتوانید آن را اصلاح کنید.

Delete account: اکانت شما را حذف میکند. (استعفا!) اما سعی کنید هرگز از این گزینه استفاده نکنید زیرا در صورت استعفا استخدام مجدد شما غیر ممکن خواهد بود .

Logout: خارج شدن از فضای کاری.

Home: سایت گرین هورس.

چگونه کسی را زیرمجموعه خود کنید؟!! خیلی ساده !شما باید با روشهای گوناگون Referral URL خود را به دیگران عرضه کنید. مثلاً لینک ریفرال شما اینگونه است:

http://greenhorse.com/join_now.ghc?r=XXXXXXXXX
که جای ایکس های آخر، عدد آی دی مربوط به شما قرار دارد.

اگر در کسب زیرمچموعه دچارمشکل هستید و نمیدانید چطورباید سریعتر وبیشترزیرمجموعه کسب نمود اصلا ناراحت نباشید . با من در میان بگذارید تا کاملا راهنماییتان کنم ودر صورت نیاز حتی به شما کمک نمایم .

 

اما نکته مهم :

از هر کامپیوتر فقط و فقط و فقط 1 نفر می تواند عضو یا استخدام شود و هر نفر فقط و فقط و فقط یکبار می تواند استخدام شود و چنانچه بیش از 1 نفراز 1 کامپیوتر عضو شوند ، حساب آنان باطل شده کلیه درآمدشان ازبین می رود و در ضمن اسم آن افراد ، ایمیلشان و IP سیستمی که بیش از یکبار از آن ثبت نام شده در لیست سیاه شرکت قرار می گیرند و هرگز دیگر قادر به استخدام نخواهند بود . این قانون برای کسانی که بخواهند بیش از یکبار عضو شوند نیز صدق می کند .

توجه کنید که این سایت به نرم افزارهایی پیشرفته مجهز است که اگر شما بخواهید بیش از یک بار عضو شوید یا هر نوع قانون شکنی بکنید مچ شما را می گیرد !

اگر می شد خوب من می آمدم و 1000 بار از طریق خودم عضو می شدم!!!!!

 

و اما پاسخ به تعدادی از سوالات شما :

شرکت گرین هورس این پول ها را از کجا می آورد و پرداخت می کند ؟ سود گرین هورس در ازای بازاریابی ما چیست که به ما پورسانت می دهد ؟ آیا درآمد این نوع تجارت حلال است ؟ سقف درآمد در گرین هورس چقدراست ؟

در اینترنت وب سایتهایی هستند که به کار تبلیغ مشغولند و هر چه قدر که اعضا سایتشان بیشتر باشد شرکتهای بیشتری به آنها تبلیغات می دهندپس درآمد بیشتری خواهند داشت . این وب سایتها برای این که اعضای بیشتری داشته باشند ، قسمتی از پولی رو که شرکتها بابت تبلیغات به آنها پرداخت می کنند را بین اعضایشان تقسیم می کنند که پورسانت اعضا نامیده می شود و در برابر درآمد خودشون ناچیز است !دقیقا گرین هورس نیز به همین صورت است که شما این شرکت را با عضوگیری، به دیگران معرفی می کنید.در نتیجه با معرفی گرین هورس، کمپانی های بزرگ به گرین هورس سفارش آگهی می دهند. پس هیچ جای شکی باقی نمی ماند که کار این شرکت کاملا آشکار و صادقانه است.

عده ای مدعی حرام بودن این نوع تجارت هستند :

ما حرف شما را در مورد بعضی شرکت های خارجی تصدیق می کنیم، چرا که آن شرکت ها در قبال ثبت نام و فروش جنس خود، از هزاران نفر هزینه هنگفتی دریافت می کنند تا فقط یک نفر به پورسانت ایده آل برسد. در نظر بگیرید یک کمپانی خارجی (گرین هورس) در قبال عضویت در بازاریابی از شما پول ورودی نگیرد. در این صورت خروج ارز به واسطه پورسانت گیری تبدیل به ورود ارز می شود و شما علاوه بر سود شخصی به اقتصاد کشورتان نیز کمک کرده اید نه مثل ...... ارز را در ازای خرید جنس یا ورود به شرکت هرمی ، از کشورتان خارج کنید . .این شرکت با سیاستهای جالبی که اتخاذ کرده یک بازاریابی جهانی مطمئن و بسیار جالب را ایجاد نموده است..

( یه نکته برای درک بهتر قضیه :

تبلیغات در تلویزیون ایران با چیزی در حدود ۲۰۰ هزار بیننده ثانیه ای ۱۲۰ هزار تومان و به عبارتی دقیقه ای ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هزینه دارد !! حالا مقیاس را بالاتر در نظر بگیرید ! چندین میلیون بیننده در مکانی خیلی معتبرتر از تلویزیون ایران ، یعنی Green Horse!!)

 

اما در مورد سقف درآمد در این نوع تجارت باید گفت همانطور که خودتان متوجه شدید درآمد در این مجموعه سقف معینی ندارد و به فعالیت وسرعت عمل شما و کلیه زیرگروههایتان بستگی دارد اما آنچه تا کنون بعنوان رکورد در آمد ماهیانه ثبت شده و به گوش ما رسیده ،درآمدی بالغ بر 100 هزار دلار یعنی چیزی در حدود 92 ملیون تومان در ماه بوده است .

 

 

از کجا مطمئن باشیم گرین هورس پولامون رو میفرسته ؟!

خود شرکت گرین هورس برای اینکه این ضمانت را به شما بدهد و خیالتان را از این بابت راحت کند گزینه delete account رو در اختیارتان گذاشته است . یعنی شما میتونید حسابتان رو پاک کنید و با این کار کلی بیننده از سایت گرین هورس کم کنید . حالا فکر می کنید مدیران گرین هورس حاظرند به خاطر چندر غاز پول بیان این همه بیننده رو از دست بدهند ؟!

یک نکته برای درک بهتر قضیه :

اگر این شرکت در پرداخت پورسانت کوتاهی میکرد نفراتی که پیش از بنده و شما عضو شده بودند و بابت زیرمجموعه گیری تلاش کرده بودند حساب خود را پاک می کردند تا از این طریق کلی بیننده از سایت گرین هورس کم شود . پس بدانید اگر گرین هورس پورسانت پرداخت نمی کرد اینهمه بیننده نداشت . ....

 

 

آیا این شرکت از پرداخت اینهمه پورسانت ورشکست نمی شود ؟

سوال خوبی کردید باید بگویم که نه ! ببینید" اساس کار این سایت تبلیغات کمپانی های بزرگ جهان است و هر چقدر که این سایت بیننده و عضو بیشتری داشته باشد و مردم بیشتر با این سایت آشنا باشند این سایت تبلیغاتی معروف تر می شود و کمپانی های بیشتری تبلیغاتشان را به این سایت می دهند و این سایت بابت تبلیغات از این کمپانی ها که تعدادشان بی شمار است مبلغ کلانی از آنها می گیرد و درصدی را هم به اعضای خود می دهد و بقیه اش سود خودش است که اصل سود را شرکت گرین هورس می برد. البته نا گفته نماند که شما هم سود کلانی را می توانید داشته باشید."

عملکرد این سایت را می توان به حوض آبی تشبیه کرد که از یک طرف سطل سطل آب (سود سایت بابت تبلیغات) وارد حوض (صندوق سایت) می شود و از طرف دیگر پیمانه پیمانه آب ( حقوق و پورسانت اعضا ) از آن خارج می شود در این حالت نه تنها آبی از حوض کم نمی شود بلکه به آن اضافه نیز می شود .

من میتونم از سیستمهای دیگه ای که درآمدزا هستند استفاده کنم؟

بله. تیکربار تنها یک برنامه است که قسمت کوچکی از بالای مانیتور شما را میگیرد. و روی بنرها و دیگر سیستمها تأثیر نمیگذارد.

 

قوانین گرین هورس :

1) کسی به هیچ عنوان حق ثبت نام بیش از یک بار از طریق یک کامپیوتر را ندارد و مبادرت در این کار به معنای حذف همیشگی اکانت و آی پی شما از سیستم گرین هورس خواهد بود. پس خواهر و برادر شما نمی توانند که از طریق کامپیوتر شما عضو شوند.

2) دانلود و اجرای برنامه تیکربار جهت معتبر شدن اکانت شما الزامی است. مکان مورد استفاده از برنامه مهم نیست یعنی برنامه را میتوانید در هر کامپیوتری اجرا کنید. ( این برنامه فقط برای شماست .به عبارتی منحصر به فرد است ) پس حتما بعد از دانلود تیکر بار یک نسخه پشتیبان از آنرا تهیه کنید که به هر دلیلی اگر خواستید از سیستمی غیر از سیستم متعلق به خودتان استفاده کنید یا اینکه به هر دلیلی تیکر بار نصب شده را از دست دادید ، بتوانید از نسخه پشتیبان استفاده کنید . آگاه باشید نسخه متعلق به شما یعنی فقط نسخه ای که اولین بار دانلود نموده اید .


3) به کسانی که به تنهایی عضو شده اند پورسانت تعلق نمی گیرد.

4) کلیک بر روی آگهی ها به معنای افزایش پورسانت نخواهد بود.


5) مهلت برای پیدا کردن 10 نفر 60روز خواهد بود.


6) مشخصات باید صحیح و مطابق شناسنامه وارد شود. زیرا در غیر اینصورت شما بهنگام نقد کردن چک ارسالی از سوی گرین هورس دچار مشکل خواهید گردید .

7) به ازای هر یک ساعت اتصال تیکربار به اینترنت شما 1 سنت دریافت میکنید. البته در آمد شما از این راه نیست ! پورسانت به ازای جذب زیرمجموعه راه اصلی در آمد زایی شماست . پس ذهن خود را متوجه این موضوع کنید.

8) برای جذب زیرمجموعه باید لینکی که از شرکت میگیرید به روشهای گوناگون به دیگران عرضه کنید.
9) برای دریافت حقوق، باید پورسانت هایتان به حد نصاب برسد. یعنی برای امریکاییها 60$ و برای دیگر مردم جهان 90$. آنگاه لینک مربوط به سفارش چک برای شما فعال خواهد شد.
10) چکها متعلق به بانک CHASE MANHATTAN BANK میباشد که شما میتوانید در بانک ملی یا رفاه آن را وصول کنید .

 

افرادی که نباید به ما بپیوندند!:

اکنون اگر یکی از بندهای زیر در مورد شما صدق می کند لطفا فورا وبلاگ را ببندید ،ثبت نام ننماید و دیگر هرگز به این وبلاگ مراجعه نفرمایید متشکرم .


۱) افرادی که فکر می کنند اگر ثبت نام کنند کلاه بزرگی سرشون رفته و زندگیشون به باد می رود. درصد کلاهبرداری صفر است چون ثبت نام رایگان است و بسیاری از افراد که زودتر این شرکت را شناخته اند، پورسانتهای بسیاری گرفته اند.

2) افرادی که در گذشته سنتی خود مانده اند و آینده را باور ندارند.


3) افراد بدبینی که نیمه خالی لیوان را میبینند.

 

4) افرادی که می خواهند یک شبه به پولهای هنگفت برسند.

5) افرادی که اعتماد به نفس ندارند.


6) افرادی که تنبلی خود را به شرایط روزگار یا شرایط آب و هوایی ! یا حکمت اسرار آمیز خداوند ربط می دهند.

حکمت خداوند متعال این است که افراد تنبل به هیچ موفقیتی نرسند.


7) افرادی که شهامت کارهای جدید را ندارند.

اما اگر هیجکدام از بندهای فوق در رابطه با شما صدق نمی کند :

فرصت رو از دست ندید ! به هیچ وجه شک به دل خودتون

راه ندید ! مصمم عضو بشید و شروع کنید .من هم از اعماق وجود کمکتان می کنم .

لینک عضویت و ایدی تلگرام خود و زیر مجموعه هایتان را برای ما ارسال کنید تا به شما کمک کنیم . . .

بعد از کامل شدن 10 نفر زیرمجموعه شما با کمک به زیر مجموعه های گروه خود و دادن لینک آنها به دوستانتان زیر گروه زیر دست خود را کامل کنید.

و در آخر اینکه بسیاری مانند شما در این سایت عضو شدند اما به دلیل فکر فرد گرایانه ای که داشتند موفق نبودند این کار کاملا گروهی است. یادتون نره!

 

با آرزوی موفقیت واسه همه دوستان ؛ هم آنهایی که عضو شدند و شغل شریف پول پاروکنی رو انتخاب کردن ! هم انهایی که لگد به بختشون زدن و شتر خوش شانسی رو از در خونشون روندن !

 

 

 

 

 

 

 

 

  انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1324

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما