فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 542
  • بازدید دیروز : 469
  • بازدید کل : 4054758

کفش ساق دار Adidas SuperStar


کفش ساق دار Adidas SuperStar

کفش ساق دار Adidas SuperStar
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 45,000 تومان
خرید پستی
 


 
نام کفش ساق دار دخترانه Adidas SuperStar
برند Adidas
مدل SuperStar
جنسیت کفش ورزشی دخترانه
سایز بندی 37-40
رنگ بندی سفید
جنس رویه چرم مصنوعی
محافظ انگشت پا دارای یک رویه پلاستیکی اضافی در قسمت پنجه ها جهت محافظت از انگشتان پا
محافظت از مچ پا رویه ساق دار جهت محافظت از مچ پا
بند دارای بند اضافی جهت بستن ساق کفش
رویه مشبک خیر
زیره دور دوزی شده
جنس زیره لاستیک
زیره دارای زیره صاف با عاج های ریز جهت جلوگیری از لغزش
نرم و راحت http://www.takshop91.biz/uploads/2377_1476468315.png
جعبه http://www.takshop91.biz/uploads/2377_1476468315.png

معرفی اجمالی محصول:

امروزه به دلیل وجود فعالیت های متنوع روزمره ، افراد مجبور هستند ساعات زیادی را از کفش استفاده نمایند ، کفش ها انواع مختلفی دارند که اغلب افراد با توجه به نوع سلیقه ای که دارند کفش مورد نیاز خود را انتخاب و استفاده می نمایند . باید توجه داشته باشیم که پا به عنوان عضوی بسیار مهم در میان دیگر اعضای بدن به شمار می رود ، به همین خاطر لازم است در انتخاب کفش های خود دقت بیشتری داشته باشیم .

کفش ساق دار Adidas SuperStar نوعی انقلاب در عرصه ی کفش های ورزشی محسوب می شود، چرا که در برابر محصولات مشابه از داشته های بیشتری در ساخت بهره می برد و با قالب دوست داشتنی خود نگاه خیل عظیمی از دوستداران دنیای کتاتی را به خود جلب کرده است.

کفش ساق دار Adidas SuperStar از برند آدیداس از مچ و انگشتان پای شما در هنگام دویدن و راه رفتن محافظت می کند‏.‏با خرید این کفش راحتی را به پاهای خود هدیه دهید‏.‏
این کفش در رنگ سفید عرضه شده و سایز بندی آن هم 37 تا 40 می باشد که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ و سایز مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

راهنمای سایزبندی کفش های ورزشی:

به دلیل متفاوت بودن سایزبندی در برندهای مختلف توصیه میشود پایتان را به سانتی متر CM اندازه گیری نمایید. برای این کار کافی است طبق شکل زیر پایتان را در سطحی صاف قرار دهید و به صورت عمود و دقیق علامت گذاری نمایید. سپس با استفاده از متر یا خط کش طول پایتان را اندازه گیری نمایید.

اکنون عدد به دست آمده را در جدول زیر قرار دهید و سایز کفش خود را تعیین نمایید.




قیمت این محصول 45000 تومان



قیمت : 45,000 تومان
خرید پستی

 

 
 

  انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1290

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما