فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 157
  • بازدید دیروز : 652
  • بازدید کل : 4052794

مدیریت بحران آب


مدیریت بحران آب

در این مقاله به موارد ذیل آمده است:

مقدمه ، چکیده ، بحران آب در جهان ، بحران آب در ایران، میزان ذخائر آب ایران در گذشته و اکنون، راهکارها، نتیجه، سپاس و قدردانی، منابع و مأخذ مورد استفاده.

چکیده:

آب يكي از اساسي ترين عناصر زيست است. برخورداري از آب سالم براي نيازهاي انساني از عوامل اساسي و به منزله عامل تمدن شناخته شده است، به طوري كه همواره مورد احترام جوامع بوده و رودخانه هاي مختلف در سراسر جهان،نزد جمعيتهاي ساكن در آن نواحي اهميت زيادي داشته و مورد تقدس بوده است.

هيچ كشوري بدون اطمينان از داشتن آب نمي تواند ثبات اقتصادي و اجتماعي و سياسي خود را حفظ كند و بدون كاهش ميزان آلودگي جو،امنيت نسلهاي آتي از نظر آب و غذا مبهم و، بدين طريق، توسعهپايدار فقط در حد يك شعار دلفريب باقي خواهد ماند.

امروزه كمبود و آلودگي آب، زندگي ميليونها نفر از ساكنان زمين، خصوصا كشورهاي فقير را به شدت با خطر مواجه ساخته است. از نگاه آمار، 80 درصد جمعيت جهان تنها به 20 درصد از ذخاير آب سالم و بهداشتي دسترسي دارند. بيماريهاي ناشي از آب آلوده نيز عامل بسياري از مرگ و ميرها در كشورهاي فقير جهان است.

بحران آب مشكلي ناشناخته است كه كشتار آن به مـراتب از بـيماريهاي مـسري چند صد سال پيش و بيمارانايدزي و تمام جنگهايي كه در سطح جهان جريان دارد، بيشتر خواهد بود. اگر چاره اي انديشيده نشود و بشر به خود نيايد، بحران آب درآينده اي نه چندان دور فاجعه اي به بار خواهد آوردكه سالانه ميليونها نفر ازمردم جهان رابه كام مرگ بفرستد. در واقع،امروزه ما برلبهتيغ تيزي نشسته و شاهد نابودي نسل خويشيم. نسلي كه خود را در مقايسهبا گذشتگان خردمندتر جلوه مي دهد، نمي تواند راه را برنابودي خود ببندد. در اين مقاله برآنيم تا يكي از مصيبتهاي ناشناختهجهاني يعني بحران آب را مورد بررسي قرار دهيم. هدف آن است كه با شناخت اين بحران و با ارايه راه حلهايي، جلوي فاجعه اي كه ممكن است در آينده نسل بشر را تهديد كند گرفته شود. نتيجهتحقيق حاكي از آن است كه قرن بيست و يكم، قرن بحران آب خواهد بود. بحران يعني، فقر و بدبختي توده هاي عـظيم مـردم جـهان، رشـد چـشمگير انـحرافات اجتماعي، درگيريها و جنگ و جدالهاي خانمانسوز و افزايش تنشهاي حاد سياسي در عرصه جهان كه همگي نسل بشر را با تهديد جدي مواجه خواهد كرد.

 


مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1847

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما