فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 561
  • بازدید دیروز : 445
  • بازدید کل : 4046360

ساخت سایت با دامنه رایگان و هدیه ویژه


ساخت سایت با دامنه رایگان و هدیه ویژه

امکانات و قابلیت ها امکانات زیر با عضویت در این سامانه به صورت رایگان در اختیار شما خواهد بود ثبت دامنه رایگان و ارائه 100 مگابایت فضا در هنگام ثبت نام پس از انتخاب نام توسط شما یک نام اینترنتی با پسوند ir برای شما به ثبت خواهد رسید و 100 مگابایت فضای وب نیز جهت آپلود مطالب سایت در اختیار شما می باشد. امکان ثبت دامنه های com و همچنین تخصیص فضای بیشتر نیز وجود دارد. سیستم پرداخت آنلاین و فروش الکترونیکی سایت شما مجهز به یک سیستم فروشگاه ساز آنلاین با قابلیت ایجاد سبد خرید، پرداخت آنلاین و تحویل درب منزل می باشد و شما میتوانید محصولات فیزیکی و یا دانلودی خود را به صورت آنلاین در سایت خود به فروش برسانید ویرایش آسان تمامی محتوای سایت سامانه قدرتمند سایت ساز فارسی این امکان را برای شما فراهم می کند تا با داشتن کمترین دانش فنی کلیه محتوای سایت خود از جمله منو ها ، صفحات مختلف سایت ، اخبار و مقالات ، تصاویر و اسلاید ها ، ویدئو ها و .. را تنها با کلیک کردن ساده تغییر دهید ثبت سایت و افزایش رتبه در موتور های جستجو پس از ایجاد سایت شما نیز ما همواره در کنارتان هستیم و سایت شما را در موتور های جستجوگر و چند فهرست وب به ثبت خواهیم رساند تا به مرور رتبه شما در موتور های جستجوگر افزایش یابد پنل اختصاصی ارسال پیامک انبوه یک پنل ارسال پیامک انبوه مشابه آنچه سایر شرکت ها با دریافت هزینه های گزاف ارائه می دهند به صورت رایگان به شما تعلق خواهد گرفت که توسط آن می توانید اقدام به ارسال sms های تبلیغاتی نمایید و یا به لیست مشتریان سایت خود از طریق پیامک اطلاع رسانی کنید ایجاد ایمیل اختصاصی شما می توانید با پسوند نام دامنه سایت خود به تعداد نامحدود ایمیل اختصاصی مانند info@yoursite.ir ایجاد نمایید و اعتبار مکاتبات اداری خود را با سایرین افزایش دهید دموی بخش مدیریت سایت ساز ثبت نام ایجاد یک وب سایت توسط سامانه سایت ساز در سه گام بسیار ساده انجام می پذیرد : ابتدا نام پیشنهادی خود را در کادر زیرین وارد نمایید سپس در صفحه بعد قالب وب سایت خود را از میان قالب های پیش فرض انتخاب کنید. پس از تکمیل مشخصات فردی به صفحه پرداخت بانکی هدایت خواهید شد و بلافاصله پس از پرداخت وب سایت شما قابل مشاهده و ویرایش خواهد بود و می توانید با ورود به بخش مدیریت وب سایت ، تصاویر و مطالب خود را به راحتی و بدون نیاز به داشتن دانش فنی در وب سایت درج کنید . مراحل ایجاد سایت توسط سایت ساز جهت ثبت نام و ایجاد سایت خود ابتدا می بایست یک نام اینترنتی که قبلا توسط شخص دیگری ثبت نشده باشد انتخاب نمایید . نام انتخابی خود را در کادر زیر وارد نمایید تا سیستم در دسترس بودن آن را برای شما بررسی نماید. در صورتی که قصد دارید از نامی که قبلا توسط شرکت دیگری ثبت کرده اید استفاده کنید اینجا را کلیک کنید. www. نام پيشنهادي سایت ادرس سایت جهت ثبت نام:

http://www.zoodnet.ir/#services

 


مبلغ قابل پرداخت 44,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1639

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما