فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 68
  • بازدید دیروز : 652
  • بازدید کل : 4052705

جزوه روانشناسی رشد


جزوه روانشناسی رشد

روان شناسی رشد مطالعه رشد انسان در گستره عمر پیش در آمدی بر مطالعه رشد انسان : روان شناسی رشد به چگونگی توصیف و تبین ، تغییرات رشد انسان از زمان لقاح تا مرگ می پردازد و همچنین در حیطه های شناختی ، جسمانی ، روانی و اجتماعی رفتار فردی را بررسی می کند . در برسی رشد ، وقتی توانستیم تغییرات را توصیف ، تبین و پیش بینی کنیم ، گام آخر تاثیر گذاری بر این تغییرات خواهد بود . دوره های رشد: 2 -رشد کودک : ) دوره پیش تولد ، شیر خواری ، کودکی اولیه و کودکی میانه ( 1 -رشد نو جوانی : ) نوجوانی اولیه و پایانی ( 6 -رشد بزرگسالی : ) بزرگسالی اولیه میانی و پایانی ( دوره پیش تولد: شامل فرآیند رشد از زمان لقاح تا تولد است . در طی این دوره ساختار اصلی بدن و اندام ها شکل می گیرند . ) ارث و محیط ، هر دو بر این مرحله از رشد تاثیر می گذارند ( . شیر خواری : 1 -از زمان تولد آغاز شده و تا نوپایی ) معموال سال دوم زندگی ( ادامه می یابد . 2 -دگرگونیهای عظیمی در این دوره رخ می دهد . ، توانش و هماهنگی حرکتی شیر خوار رشد کرده ، مهارتهای حسی او توسعه یافته ، و توانش کاربرد زبان در او ایجاد شده است . 3 -آنها به اعضای خانواده و سایر مراقبان خود دلبستگی پیدا می کند . شیرخوارگی : در این دوره اعتماد کردن یا نکردن و یبان نمودن یا نکردن عشق و محبت را یاد می گیرند . کودکی : 1 -کودکی اولیه: ) سالهای پیش دبستانی از 3 تا 5 سال ( بهتر می توانند از خود مراقبت کنند . رفته رفته مفهوم خود ، هویت جنسی و نقش جنسی در آنان پدیدار می شود . و به بازی با کودکان عالقه مند می شوند . نکته : کیفیت روابط والد – کودک در فرایند در شرف تکوین اجتماعی شدن کودک اهمیت پیدا می کند . 2 -کودکی میانه : ) 6 تا 11 سال ( . کودکان در توانش خواندن ، نوشتن و حساب کردن و نیز در درک دنیای خود و تفکر منطقی پیشرفت قابل مالحظه ای می کنند. نکته : پیشرفت و سازگاری موفق با والدین اهمیتی زاید الوصف پیدا می کند . نوجوانی : ) 12 الی 11 ) 2 -گذر از کودکی به بزرگسالی است . نوجوانی اولیه ) 21 تا 24 سال ( بلوغ جنسی صورت می گیرد . و تفکر عملیاتی صوری آغاز می شود . نوجوانان رفته رفته در صدد کسب استقالل و جدایی از والدین برمی آیند 1 -نوجوانی ) دوره آخر 21 تا 21 سال ( : شکل گیری هویتی مثبت از تکالیف عمده روانی اجتماعی در این مرحله است . به انتخاب شغل ، تکمیل تحصیالت و ورود به دنیای کار می پردازد . بزرگسالی : 1 -برقراری روابط صمیمانه، انتخاب شغل و دستیابی به موفقیت های حرفه ای چالشهای عمده مرحله بزرگسالی اولیه است . ) 17 و 67 سال ( ازدواج ، انتخاب همسر از تصمیمات مهم این دوره است . 2 -بزرگسالی میانی : ) 47 تا 17 سال ( . بسیاری از افراد با شنیدن زنگ ساعت اجتماعی و زیستی خود ، فشار زمان را احساس می کنند . این مرحله ای است که در آن بسیاری از افراد به حداکثر مسئولیت شخصی و اجتماعی و موفقیت شغلی دست می یابند . ولی در هر حال سازش یافتن با جسم و نیز موقعیت هیجانی ، اجتماعی و شعلی در حال تغییر از ضرورت های این دوره است. 3 -بزرگسالی پایانی : ) 37 سالگی و بیشتر ( . افزایش توجه بر مراقبت بهداشتی برای حفظ قدرت فیزیکی و سالمتی الزم خواهد بود . حفظ توانش های کالمی به برخی امکان می دهد که به توسعه دانش و مهارت های شناختی خود ادامه دهند . حفظ و تحکیم دوستی های معنی دار با همساالن ، خصوصاً در حفظ سالمتی موثر است .

تعداد کل صفحات 66


مبلغ واقعی 116,000 تومان    11% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 103,240 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1834

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما