فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

فروشگاه پارسا آنلاین شاپ

همانطور که می دانید PDF یکی از محبوبترین فرمت های ذخیره سازی مستندات ، کتاب ها و مقالات الکترونیکی است و مزیتی که آن را نسبت به بقیه فرمت های مشابه متمایز می کند این است که از حجم کمتری برخوردار است و هنگام انتقال آن به کامپیوتر دیگر و هر دستگاه دیجیتالی ، با مشکل به هم ریختگی و بی نظمی نوشته ها رو به رو نمی شوید. از این رو بر آن شدیم تا فایلهای مهم و اساسی روزمره برای هر قشر از جامعه روشنفکران و دانشجویان و دانش آموزان فایلهایی رو تهیه کنیم که هم بتوانید در هر دستگاه دیجیتالی بخوانید و هم بتوانید پرینت بگیرید از فایلهای که به فرمت PDF هستند موفق و پیروز شاد و سربلند باشید. در پناه حق علی یارتان با نظرات و پیشنهادات خودتان ما را در جهت بهتر کردن اهداف خود یاری کنین به بهترین پیشنهاد جایزه ویژه از سایت تعلق می گیرد. جهت پیشنهاد به قسمت ارتباط با ما یا ربات ما مراجعه کنید. @chatonlineparsaonline_bot مژده به دوستان عزیز سایت پارسا آنلاین شاپ به ازای دو کتاب می توانید 1 کتاب رایگان از سایت دریافت نمایید به ازای هر دو بار خرید ، به ربات تلگرامی ما مراجعه فرمایید. دوستانی که گوشی ایفون دارند می تواند بعد خرید درخواست کنند فایلها به ایمیل شان یا به تلگرامشان فرستاده شود فایلهای صوتی و کتاب های پی دی اف بلامانع می باشد. قابل توجه دوستان اسمارت فون اندرویدی و اسمارت فون ایفون کلیه فایلها بعد خرید با فرمت زیپ می باشند باید با برنامه زیپ استخراج شوند تا قابل استفاده شوند از انجایی که برای اسمارت ایفون به سختی انجام پذیراست این دو اپلیکشین معرفی می گردد. با نصب برنامه zip viewer یا zip archiver در ایفون می توانین فایلهای زیپ رو استخراج کنین

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه محصولاتی از سایت مورد نظر ما مورد پسند شماست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 263
  • بازدید دیروز : 146
  • بازدید کل : 4045617

آنتی ویروس اندروید AVL بهترین برنامه ضد ویروس


آنتی ویروس اندروید AVL بهترین برنامه ضد ویروس

آنتی ویروس اندروید AVL بهترین برنامه ضد ویروس 

 

سیستم عامل اندروید به سبب امکانات بسیار زیادی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد، معمولا نسبت به سایر سیستم عامل ها، در مقابل برنامه های مخرب و ویروس ها، آسیب پذیرتر می باشد. به همین علت شرکت های امنیتی همیشه پیشنهاد می کنند که در گوشی اندرویدی خود ، حتما از یک نسخه انتی ویروس به روز شده و مطمئن استفاده کنید. در میان تعداد بسیار زیاد شرکت های ارائه دهنده آنتی ویروس ها و برنامه های امنیتی مختلف، انتخاب یک آنتی ویروس قدرتمند، امری ساده نبوده و معمولا نیاز به تحقیقات فراوانی در این زمینه دارد. ضمن اینکه بسیاری از شرکت ها خدمات خود را به رایگان در اختیار دیگران قرار نداده و در ازای نصب برنامه آنتی ویروس، از شما درخواست هزینه می نمایند. به همین سبب در این مطلب سعی شده است با توجه به این نیاز، آنتی ویروس اندروید AVL که جزو بهترین آنتی ویروس های اندروید می باشد را معرفی کرده و لینک دانلود رایگان آن را برای علاقه مندان قرار دهیم.

آنتی ویروس اندروید AVL

اگر از علاقه مندان به بحث امینت بوده باشید حتما میدانید که امنیت در تضاد با رفاه می باشد! به عبارت دیگر، اگر ما به پروتکل ها و ویژگی های امنیتی یک محصول اهمیت دهیم، ناچاریم از رفاه آن بکاهیم و دست کاربر را در مواردی ببندیم. به همین دلیل است که کاربران ایفون از امنیت بیشتری برخوردار بوده و در عوض توانایی های کمتری، حتی در دانلود برنامه ها و نرم افزارهای کاربردی دارند. اما کاربران اندرویدی از رفاه بیشتری برخوردار بوده و آزادی عمل بیشتری را در اختیار دارند، اما به همین ترتیب از امنیت داده های به نسبت کمتری نیز برخوردارند.

با توجه به این نکته وجود یک آنتی ویروس قدرتمند و به روز در گوشی های تحت سیستم عامل اندروید به شدت احساس می شود. آنتی ویروس اندروید AVL از جمله برترین آنتی ویروس های اندروید می باشد که توانسته در سال 2017 با بیشترین امتیاز ممکن در صدر بهترین برنامه های ضد ویروس اندروید، از سوی سازمان AV-Test قرار بگیرد. این سازمان به طور ماهانه اقدام به بررسی عملکردی کلیه آنتی ویروس ها و برنامه های امنیتی می نماید که در این بین آنتی ویروس اندروید AVL در بین آنتی ویروس های اندرویدی حاضر در این لیست، توانسته جایگاه نخست را بدست بیاورد. به همین جهت پیشنهاد کارشناسان امنیت ما این است که اگر از جمله کاربران گوشی های اندرویدی می باشید، حتما یک نسخه از این آنتی ویروس را روی تلفن همراه خود نصب نمایید.

آنتی ویروس AVL

آنتی ویروس AVL توانسته بالاترین نمره امنیتی را از سوی سایت AV-Test بدست بیاورد

آنتی ویروس اندروید AVL امکانات امنیتی فوق العاده ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و به دلیل محیط کاربر پسند آن، کار با این برنامه بسیار ساده بوده و به راحتی می توان به استفاده از آن پرداخت. از جمله امکانات و ویژگی های کاربردی آنتی ویروس اندروید AVL عبارتند از:

  • شناسایی جدیدترین ویروس های اندرویدی
  • بروز رسانی خودکار برنامه از طریق اتصال به اینترنت
  • عدم کاهش سرعت گوشی
  • عدم افزایش ترافیک اینترنت گوشی
  • کم حجم بودن
  • کم مصرف در زمینه باتری
  • امن کننده مرورگر اینترنت
  • دارای امکان مسدود سازی تماس ها

دانلود آنتی ویروس اندروید AVL

با توجه به امکانات و ویژگی هایی که در بالا ارائه شد، علاقه مندان به برنامه آنتی ویروس اندروید AVL ، می توانند برای بهره مندی از این برنامه فوق العاده اقدام به دانلود  آن از طریق لینک زیر نمایند. آنتی ویروس اندروید AVL تاکنون بیش از 100 میلیون دانلود مستقیم از گوگل پلی داشته است و توانسته امتیاز 4.4 از 5 را از سوی کاربران دریافت کند که نشان می دهد اکثر کاربران این برنامه، از عملکرد آن راضی بوده و به برنامه نمره خوبی داده اند. برای دانلود  آنتی ویروس اندروید AVL می توانید از طریق لینک های زیر که هم از گوگل پلی و هم به صورت مستقیم قابل دریافت است، استفاده نمایید.


مبلغ واقعی 5,500 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 5,225 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1459

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ارسال ایمیل در صورت خرید قبلی supportpurchase@parsaonline-shop.ir

خرید کتاب و نرم افزار اینترنتی موبایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما